Onkohan kukaan kiinnittänyt huomiota, missä kannattaisi khao lakissa valuuttaa vaihtaa? Siis missä olisi paras kurssi yleensä?
Laitakaupungin vaihtopisteissä on ollut heikompi, kuin jopa pankissa, mutta mitenkään hirveästi en ole asiaan paneutunut.
rahanvaihtoa
thaitavasti valuutta
2
317
Vastaukset 2
- 18 kertaa
näitä sitä riittää ja sanon vain että normaalin turistin 2 viikon matkalla on ihan sama periaattessa missä rahaa vaihdat tai nostat. Jos nyt muutaman euron säästön saa himuisen etsimisen kautta niin mitä sillä on merkitystä kun koko matkaan menee tuhansia euroja..eli kärpäsen pierun verran noin käytännössä. Ota kredit kortti mukaan ja nosta käteistä minkä tarvitset. Eurojen vieminen on ihan järjetöntä sillä käteinen raha on aina riski.
- römpötin
Riskit on aina,mutta olemme vieneet eurot mukana.Muutaman euron takia ei kannata kovin paljon etsiä rahanvaihto pisteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 1021003
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7546Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512