Näinkö pieni liksa lastenhoitajalla???? :OOO

Mielipiteitä kiitos!

12

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertoisiko joku

      "Kokonaispalkka on 1 019 euroa kuukaudessa kokopäivätyöltä ja se muodostuu rahapalkasta, mahdolllisesta asunto-osuudesta ja ravinnosta."

      WHAT???? Melko kalliit murkinat saa olla.. Ja mitä tarkoittaa asunto-osuus?

    • 5,90 eur no thanx

      Vittu JUST!! :D :D Aika paska liksa.

    • kasvattaja

      Itse ainakin päiväkodissa työssä juuri aloittaneena voin kertoa että palkka on itselläni ainakin paljon parempi kuin mitä edellä kerroitte (tuntipalkka n.12,5e) en sitten tiedä miten on laita ns. kotihoitajilla...

    • astapaska

      Hävytöntä hommaa, kertakaikkiaan! Ja kuitenkin esitetään vaatimuksia että pitää olla sitä sun tätä kokemusta, kielitaitoa ym... luulempa että asta saa etsiä orjansa muualta, esim. Helsingin romanileiristä.
      Ja mikä vielä hämmästyttää minua on se, että työvoimaviranomaiset julkaisevat tämänkaltaisia ilmoituksia, joissa palkka ei yllä lähellekäään minimiä, ainoa mitä on reilusti ovat erilaiset vaatimukset työntekijän suhteen.

      TÖRKEÄÄ!!! Toivon että kukaan ei edes harkitse moista orjatyötä tekevänsä. Se vaan on niin että tuollainen ei lopu ikinä jos ihmiset siihen mukaan lähtevät!

    • HeiHalooooo!

      Palkkahan kuulostaa kyllä erittäin kohtuulliselta, ottaen huomioon, että hoidettavana on osa-aikaisesti päiväkodissa käyvä 3-vuotias lapsi, kun kaksi vanhempaa lasta ovat koulussa. Työ sisältää siis lähinnä kodin siivoilua yms.. Miettikää hei, siitä yli tuhat euroa palkkaa!??!

      Itse saan paljon kokemusta omaavana hoitajana 3 alle 3-vuotiaan lapsen hoidosta 1200€, ja siihen päälle vielä kotittöiden teko..

      • Niinpäniin

        Niin, että jos ei olisi siivottavaa ja ruokakin olisi valmiina ja lapset poissa, niin ilman palkkaahan sitä sitten oleskellaan siellä toisten luona, niin vai? Huh huh. Eihän sitäkään tiedä mitä ikkunoiden ja saunan pesuja tuo siivoilu sisältää.

        Ja mitäköhän siitä sitten oikeasti saa palkkana käteen? Koska palkkahan muodostui muustakin kuin rahasta.


    • lastapaska

      No huhhuh, vai että vielä miettiä pitäisi. Silloin, kun tuntipalkka on alle minimin, se on todella HUONO vaikka mitä väittäisit. Hyvä tietysti sinulle jos olet palkkaasi tyytyväinen, mutta totuus kuitenkin on ettei tuolla oikein pysty elämään, ainakaan tulevaisuuttaan suunnittelemaan kovin pitkällä tähtäimellä. Ja vielä tuosta lasten lukumäärästä, sinun logiikallasi, jos niitä olisi vaan vain yksi, 1/3 palkasta pitäisi riittää, vai??? Sitäpaitsi, oli lapset koulussa ja hoidossa tai ei, tässä ilmeisesti odotetaan että orja on kotona ja TEKEE TÖITÄ. Kai se palkka pitää saada vaikka työ ei pelkkää lastenhoitoa=raskasta koko ajan olisikaan.
      Ettet vain olisi itse tuo kyseinen henkilö joka lapsilleen hoitajaa etsii, tullut puolustamaan riistopalkkaa ja kohtuuttomia vaatimuksia. Itse ainakin uskon että Asta Raamin kuvailema, koulutettu, työkokemusta ja kielitaitoa omaava henkilö saa kyllä paremminkin palkattua työtä.
      Mielikuvituksellisesta nimestä voisi kyllä päätellä että koko ilmoitus on vitsi...

    • kasvapaska

      Siis mitä hevonvittua, tarkoittaako tuo että pakollisesta asumisesta tämän perheen luona, joka "tarjoaa työtä", joutuu vielä maksamaan??? Ymmärtäisin sen kyllä, jos tarjolla olisi asunto, jossa voisi olla omissa oloissan myös vapaa-aikanaan, mutta tässä selvästi sanotaan että "edellyttää ajoittaista asumista luonamme". Kyse on siis ilmeisesti työaikana asumisesta, joka lasketaan palkaksi!!!
      Ja töitä olisi myös iltaisin ja viikonloppuisin... Mitenköhän se sitten mahtaa näkyä palkassa, kyllä kai lasten kotona tapahtuvassa hoitamisessakin on jotain sääntöjä olemassa??? Ilta- ja viikonloppulisät ym.?
      Onnea vaan tälle perheelle lastenhoitajan etsimiseen, mahtaa lapset olla aikuisia ennenkuin hoitaja löytyy...

    • kusipääidiootti

      Kopsasin tähän tuon ilmoituksen, kohtahan se kuitenkin katoaa tuolta mol:in sivuilta. Katsokaa ja ihmetelkää, tämä on totista totta Suomessa vuonna 2012!!!Vanha kunnon riistokulttuuri on vielä/taas voimissaan!


      Lastenhoitaja / kotiapulainen, Raami Asta, Koti - Saarenmaankatu, Helsinki
      Tarjoamme työtä lasten- ja kodinhoitajalle kotonamme Helsingissä alkaen noin 1.6.2012. Aluksi työ on luonteeltaan osa-aikaista ja muuttuu kokopäiväiseksi viimeistään vuoden 2012 loppuun mennessä. Työ sisältää 12-, 9- ja 3-vuotiaiden lasten hoitoa, kotitehtävissä avustamista, siivousta ja ruoanlaittoa. Työtehtävän vastaanottaminen edellyttää kokemusta kokemusta pienen lapsen hoitamisesta sekä kotitaloustöistä, ajoittaista asumista kotonamme ja erittäin hyvää englanninkielen taitoa, sillä koululaiset käyvät englanninkielistä luokkaa ja nuorin lapsi käy englanninkielisessä päiväkodissa osa-aikaisesti. Työhön valittavan henkilön tulee olla luotettava, rauhallinen, tarkka ja yhteistyökykyinen sekä hyvin lasten kanssa toimeentuleva. Edellytämme myös useamman vuoden kokemusta lastenhoidosta. Työaika tulee olemaan noin 40 tuntia viikossa (maanantai-sunnuntai sopimuksen mukaan, sisältäen myös iltatöitä), mutta alkaen aluksi osa-aikatyönä. Kokonaispalkka on 1 019 euroa kuukaudessa kokopäivätyöltä ja se muodostuu rahapalkasta, mahdolllisesta asunto-osuudesta ja ravinnosta. Aluksi työn ollessa osa-aikaista palkka on 47,40 euroa päiväpalkkana tai 5,92 euroa tuntipalkkana. Yhteydenotot hakemuksineen ja suosituksineen pyydämme ystävällisesti 21.5.2012 mennessä.


      Yhteystiedot Asta Raami, [email protected]

      Työpaikan osoite Saarenmaankatu 2 G, 00980 HELSINKI
      Palkkaus 1 019 euroa /kk
      Työkokemus 1-5 vuotta
      Työ alkaa Kesällä, sopimuksen mukaan
      Työaika kokopäivätyö, sisältää iltoja ja viikonloppuja
      Työn kesto yli 12 kuukautta, kaksi vuotta
      Haku päättyy 21.05.2012 klo 12:00
      Jätä hakemus [email protected] tai Asta Raami Saarenmaankatu 2 G, 00980 Helsinki
      Ilmoitus jätetty 07.05.2012
      Ilmoitusnumero 7981998



      Lähde: Työhallinnon asiakaspalvelun tietojärjestelmä 19.05.2012 17:51:00

    • ....

      Kela maksaa yksityisen hoitotuen hoitajalle suoraan tuosta kolmivuotiaasta. Sen kokonaissumma riippuu mahdollisesta kaupunkilisästä.

      • töttöröö

        Niinkö? Ja sinä tiedät tämän mistä? Tuo kolmivuotias kun tämän ilmoituksen mukaan käy kuitenkin osa-aikaisesti päiväkodissa. JOS perhe hekee siihen yksityisen hoidon tukea niin ei kai sitä voi enää kotona tapahtuvaan hoitoon saada??? Korjaa toki jos olen väärässä. Ja jos näin on asia, niin se kannattaisi ilmoitukseen selvästi kirjoittaa, että palkkaan tulee lisä suoraan kelasta. Tuo palkka kun on surkeaakin surkeampi, mikä tahansa pienikin lisäys siihen näyttäisi aika hyvältä...


      • edellinen vastaaja
        töttöröö kirjoitti:

        Niinkö? Ja sinä tiedät tämän mistä? Tuo kolmivuotias kun tämän ilmoituksen mukaan käy kuitenkin osa-aikaisesti päiväkodissa. JOS perhe hekee siihen yksityisen hoidon tukea niin ei kai sitä voi enää kotona tapahtuvaan hoitoon saada??? Korjaa toki jos olen väärässä. Ja jos näin on asia, niin se kannattaisi ilmoitukseen selvästi kirjoittaa, että palkkaan tulee lisä suoraan kelasta. Tuo palkka kun on surkeaakin surkeampi, mikä tahansa pienikin lisäys siihen näyttäisi aika hyvältä...

        Tiedän jotain koska, olen yksityinen hoitaja.

        Kuuden ja puolen tunnin työstä voi saada yksityisen hoidon tukea ja siis kuntalisää jos kyseinen kunta sitä maksaa. Tuki maksetaan suoraan hoitajalle. Lapsi voi siis käydä silti osa-aikaisesti päiväkodissa muutaman tunnin, esim. ns.kielikylpy. Varmaan ajateltu et hoitaja tekee niitä kodinhoidon tehtäviä sillä aikaa...

        Katso Kelan sivuilta yksityisen hoidon tuki ja kuntalisä....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe