Hei, voisiko joku ystävällisesti auttaa, muutama kysymys olisi tabletista:
eli:
1. Saako siitä selaimesta (mikä oli laitteessa valmiina) pois jotenkin ne käytetyimmät kuvakkeet? Siinä kun itsellä on jotain sähköpostiviestejäni niin olisi kiva.. mitään roskista tms. en löytänyt mistään.
2. Mihin otetut kuvat tallentuu? Oon ottanut vahinkonäppäyksiä kameralla, kun on painike niin otollisella kohdalla. Polaris Officen kautta löysin muun muassa Download-kansiosta spostis lataamani Word-tiedostot jne. mutta kuvia en löytänyt vaikka mielestäni katsoin kaikki kansiot läpi.. Onko niille kansioille joku muu paikka selata kuin se Polaris Office?
3. Miten pc-koneelta siirretään sisältöä tablettiin? Tabletista onnistun siirtämään pc:lleni (esim. spostista tabletilla avaamani Word-tiedosto, jonka olen tallentanut tabletille), mutta pc:ltä suoraan tabletille ei onnistu, tai siirto onnistuu, mutta tablet ei suostu avaamaan tiedostoa. Tulee esim. virheilmoitus ”tiedostotyyppi ei ole tuettu”. Mikähän logiikka tuossa on, kun wordit kuitenkin avautuu, jos ne avaa spostin liitteestä..
4.Mistä tiedän, että tablettini akku on täysi sen ladattuani..? Ainakin ensimmäisellä latauskerralla näyttö oli ihan pimeä eikä mistään nähnyt missä vaiheessa lataus on menossa. Heitin sitten arvalla sen ensimmäisen latauksen kestoajan ennenkä uskalsin irroittaa laitetta pistorasiasta.
ja vielä yksi extra:
Onko tähän Samsungin laitteeseen jotakin kikkaa, millä tekstiä kopioidaan. Tarkoitan nyt ihan sellaista niin yksinkertaista asiaa kuin mikä pc:ssä toimii: alueen maalaus, ctrl c ja ctrl v. Löytyykö vastaavaa näppäinyhdistelmää tai jotakin muuta yhtä näppärää?
Kiitos kovasti, jos joku jaksaa vastailla :)
ps. ei olisi varmaan näin montaa kysymystä, jos Samsungin sivuilta olisi löytynyt käyttöohjeet, mutta kun ei niin ei..
Samsung Galaxy Tab 10.1.
sofia
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644