Poliisiksi opiskelu

polliisiityttö

Olen yläasteella kasiluokalla ja poliisiksi opiskelu kiinnostaisi. Ennen oli vaihtoehtona joko poliisi tai eläinlääkäri ja tänään kuulin että lääkiksessä melkeen kaikki kirjat ovat englanniksi ja eläinlääkärin koulutus pitää suorittaa englanniksi, ja en osaa paskaakaan enkkua joten se pitää unohtaa.. -.- Mulla ei ole mitään hajua poliisiksi opiskeluksi, joten jos joku haluaisi selventää hieman? Pitääkö käydä lukio? Olen joka tapauksessa kyllä menossa lukioon. Mitä aineita kannattaa painottaa? Paljonko palkkaa poliisi saa ymsyms? Auttakaa onnetonta! :D

5

845

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdotelma

Kannattaa panostaa luetun ymmärtämiseen, jos haluaa poliisiparissa siksi, joka osaa lukea. Aluksi voit harjoitella tämän kirjoitusketjun otsikolla "Lopputyö ja gradu". Mitähän sellainenkin merkitsee?

• alottaja___

No voi anteeksi mutta muuta vaihtoehtoa se ei antanut joten oli pakko ottaa se :D

• Ehdotelma

Mikä se ei antanut? Poliisina valitettavasti joudut ratkomaan visaisempiakin ongelmia kuin oikean palstaotsikon löytämisen keskustelusta.

• Schippy2
    • JH

polamk.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe