kummiksikko?

Hyväksyisittekö homoseksuaalin oman lapsenne kummiksi? Jos ette niin miksi?

7

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdfgadafgafd

      hyväksyisin. miksi en? ei se minulle kuulu kenen/minkä sukupuolen kanssa kummi puuhaa makkarin puolella. itse tunnen muutamankin homon, oikein hyviä kavereita on. onpahan mukava vertailla mm leffoissa kuka on parhaimman näköinen mies :D minulla ei ole mitään homoja vastaan, enkä ymmärrä miksi joillain on.

    • olet ennakkoluuloine

      Minun kummisetäni on homo ja hän on kummeistani se, jonka kanssa eniten ollaan tekemisissä ja joka on minulle ehdottomasti läheisin sukulainenkin perheeni ohella. Hulvattoman hauska ja rehti tyyppi, fiksu, sivistynyt ja empaattinen. Lapsuudesta ja nuoruudestani muistan lukemattoman määrän hauskoja reissuja, tempauksia, leikkejä ja hassutteluja, mitä ollaan kummisedän kanssa touhuttu. Kummitätini sen sijaan ovat nuivia täti-ihmisiä, juorujen perässä ovat alituiseen ja kovia arvostelemaan kärkkäästi koko suvun ja kylän asiat. Eipä tule oltua tekemisissä.

      Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku on homo? Mitä se kummiasiaan vaikuttaa? pelkäätkö hänen tartuttavan jotain homobakteereeja lapseesi??? Itse ainakin olen kasvanut pienestä asti siinä ajatusmaailmassa, että ihmiset ovat erilaisia ja kaikki saman arvoisia suuntauksistaan huolimatta. Minusta on ollut rikkaus, että lähipiiriin on kuulunut myös homo ja olen taaperosta asti oppinut siihen, että siinä ei ole mitään erikoista tai ihmeellistä, vaan hän on rakas ihminen minulle ihan siinä missä muutkin.Eipä ole koskaan tullut kyseenalaistettua hänen seksuaalista suuntautumistaan tms. , niin luonnollinen asia se on ollut, eikä kukaan koskaan ole tehnyt siitä mitään numeroa tai kynnyskysymystä yhtään mihinkään. Miksi tehdä tästäkin ongelma??

    • lukutaito

      "Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku on homo? Mitä se kummiasiaan vaikuttaa? pelkäätkö hänen tartuttavan jotain homobakteereeja lapseesi???"

      Et sitten osannut aloittajan nimimerkistä tehdä mitään päätelmiä miksi hän asiasta täällä kyselee? Pisteet kuitenkin sinulle myönteisestä suhtautumisesta homoseksuaaliin kummiisi.

      • hukassa....

        Jesss, Jotkut ovat niin valmiina tuomitsemaan muut ennakkoluuloiseksi, että eivät huomaa omia ennakkoluulojaan. :D


    • Kiitosta kaikille vastanneille :)

    • garibay

      oon 16v poika ja mun kummitäti on lesbo ja rekisteröidyssä parisuhteessa naisen kanssa ja yks läheisimmistä aikuisist ihmisist mun elämäs (=

    • ...

      Mun kummisetä on homo. Tosin vanhempani eivät kyllä varmaankaan sitä silloin vielä tietäneet, kun hän oli aika nuori, kun synnyin. Ihan mahtava tyyppi ja läheinen mulle, samoin mun vanhemmille. Myös sisareni on lesbo ja hän on veljeni lapsen kummi, jonain päivänä varmasti myös oman lapseni kummi. Eli en usko, että homoseksuaalisuus on mikään este kummiudelle, jos on muutenkin potentiaalisen kummilapsen vanhemmille läheinen ja tärkeä. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe