vai pelkästään heidän oma valuuttaansa?
Käykö Kroatiassa eurot
5
3611
Vastaukset
- T2100
Molemmat jossain paikoissa. Kannatta kuitenkiin vaihtaa eurot kunaan ja ehdotomasti Kroatiassa, forexin kurssi on paljon huonompi.
- Pulaillen
Minkälaisia vaihtopaikkoja Kroatiassa on ja miten ne on auki? Itse olen perillä lauantai-iltana, joten pankkiin ei varmaan pääse ennen maanantaita?
Aikaisemmin olen vaihtanut Forexissa jonkin verran kunia, nostanut automaatilta ja maksanut kortilla, mutta nyt on aika paljon majoituksia, jotka pitää maksaa käteisellä ja haluaisin mahdollisimman edullisen kurssin. - gggssss
Pulaillen kirjoitti:
Minkälaisia vaihtopaikkoja Kroatiassa on ja miten ne on auki? Itse olen perillä lauantai-iltana, joten pankkiin ei varmaan pääse ennen maanantaita?
Aikaisemmin olen vaihtanut Forexissa jonkin verran kunia, nostanut automaatilta ja maksanut kortilla, mutta nyt on aika paljon majoituksia, jotka pitää maksaa käteisellä ja haluaisin mahdollisimman edullisen kurssin.Erilaisia vaihtokioskeja on rajanylityspaikoilla. Rii
ppuen siitäkin menetkö maitse vai lentäen. Pankit sitten muualla. - Pulaillen
gggssss kirjoitti:
Erilaisia vaihtokioskeja on rajanylityspaikoilla. Rii
ppuen siitäkin menetkö maitse vai lentäen. Pankit sitten muualla.Reissu tehty. Kahdessa ensimmäisessä majoituksessa (yksityismajoituksen tyyppisiä) maksettiin euroilla. Toisessa pyysivät euroja ja toisessa sai valita itse. Pankissa sain kunia kurssiin 7.46 (Forexissa 7.15) eikä vaihtopalkkiota mennyt.
- moi123456
Kumpaan kannattaisi mennää kroatiaan vai maltalle kesällä? Mitä suosittelette? Perustelkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851867- 431469
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!521052- 741047
- 72993
- 59981
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20940- 34900
- 37819
- 38749