UNIL SELVÄNÄKIJÄ-KOKEMUKSET!!!!

Tiedonhaluinen......

Keiden/kenen selvänäkijän ennustukset ovat toteutuneet ja missä ajassa??

61

12238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dippas

      Mäkin haluaisin tietää!!!

    • airwakki

      iiris ja marjatta näkee hyvin tässä hetkessä olevan tilanteen.....ihmissuhteisiin mutta ei tulevaisuuteen.....

      • Anonyymi

        Iiris tuntuu varsin osaavalta,samoin myös Eevi-Maria.
        Näkivät ilman kyselyjä tilanteeni ja heillä on aito halu auttaa.
        Taas odottelen innolla lähiajan tulevaa,josta sain mukavaa tietoa.
        Senniä en todellakaan suosittele,sillä hän kyselee vaan asiakkaalta tietoja,jotta saisi niiden pohjalta sitten sanottua jotain:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iiris tuntuu varsin osaavalta,samoin myös Eevi-Maria.
        Näkivät ilman kyselyjä tilanteeni ja heillä on aito halu auttaa.
        Taas odottelen innolla lähiajan tulevaa,josta sain mukavaa tietoa.
        Senniä en todellakaan suosittele,sillä hän kyselee vaan asiakkaalta tietoja,jotta saisi niiden pohjalta sitten sanottua jotain:(

        Olen samaa mieltä edellä mainituista ennustajista.
        Senni lataa ensimmäiset minuutit pelkkiä kysymyksiä eli ei näe mitään.
        En soita enää hänelle.
        Eevi-Marialle ja Iirikselle voin soittaa uudelleenkin.


    • kukaan ei tiedä

      vissii asiakas pula taas.....

    • Kokemusta on

      No kerronpa omat kokemukseni. Minulla on muistiinpanot joka soitosta, joten "päästäni" en näitä heitä.

      Angela: soitto yli vuosi sitten. Ihan yleistä höpinää, ei mitään tolkullista ennustusta edes

      Veera: soittoja 2, toinen yli vuosi sitten, toinen reilu puoli vuotta sitten. Eka soitto, sai kiinni sen hetken tilanteen, jatko ei mennyt kuten sanoi. Toinen soitto, ihan eri tyylinen vastaus. Ei ainakaan ajassa tapahtunut, enkä oikein ole varma mikä lopullinen ennuste edes oli.

      Iris: Soitto yli vuosi sitten. Kysyi paljon. Ei ole mennyt mikään niin kuin sanoi

      Anja: soittoja 2, toinen yli vuosi sitten, toinen yli puoli vuotta sitten. Ei kysellyt, puhui paljon (=pitkä puhelu). Eka puhelu: Jotain pientä onnistui, suurimmaksi osaksi ei, ei ainakaan antamassaan ajassa. Toinen puhelu: Ei ole toteutunut ainakaan antamassaan ajassa

      Sinikka: Soittanut kerran yli vuosi sitten. Huh huh...alkoi saarnaamaan mulle jostain yliopistotutkimuksesta astrologiasta, jonka mukaan minulle tulee neitsyt tai kala mies...justiinsa...

      Eila: Soittanut kerran yli vuosi sitten. Ei ole mennyt kuten sanoi.

      Susanna Maria: soittanut kaksi kertaa, eka yli vuosi sitten, toinen n. puoli vuotta sitten. Eka soitto, sai suht hyvin kiinni tilanteesta, jotain ei nähnyt. Ei antanut mitään ennustetta. Toinen soitto: Vielä ei ole käynyt kuten sanoi, ei antanut aikaa.

      Minna: Soittanut 2 kertaa. Vajaa vuosi sitten ja reilu puoli vuotta sitten. Ei kysellyt. Eka soitto: Sai tilanteesta kiinni ja siihen suuntaan mitä sanoi asiat menivät. Toinen soitto: Ei ole vielä ainakaan mennyt kuten sanoi.

      Sonja: soittanut 2 kertaa, reilu puoli vuotta sitten ja n. 4 kk sitten. Eka soitto: Ei ole vielä ainakaan mennyt kuten sanoi, ei siis antamissaan aikarajoissa. Toinen soitto: Vielä ei ole tullut antamansa aikarajat vastaan, en osaa vielä sanoa osuuko.

      Marjatta: Soittanut muutaman kerran tämän vuoden puolella. Ihan hyvin sai tilanteesta kiinni, vielä ei ole tapahtunut mitä sanoi. Jotain mennyttä tiesi päivän tarkkuudella.

      Marja-Liisa: Soittanut kerran n. puoli vuotta sitten. Ei ainakaan antamassaan ajassa ole tapahtunut.

      Anneli: Soittanut kerran, n. puoli vuotta sitten. Vielä ei ainakaan ole tapahtunut, aikarajakin meni jo.

      Siinä niitä Unilin osalta...kiinnostaako muut :)

      • kljljkjkll

        Mitäs jos eläisit etkä soittelisi


      • kokemusta on
        kljljkjkll kirjoitti:

        Mitäs jos eläisit etkä soittelisi

        none of your business...eikös niin :)


      • ..,,...,,....

        Hyvänen aika sinun kanssasi. Oletko laittanut ylös paljonko tämä "ennustaja palvelu firma" on tienannut soitoillasi? sillä nämä "ennustajat" on minuutti taksalla, noin 20senttiä/min

        Tiesitkö sitäkään, että näissä firmoissa ei vaadita näytettä, riittää että osaat katsoa korttipakasta, eli ei mitään tekemistä selvännäkemisen kanssa.

        Tarottulkitsijat ovat sitten eri juttu.

        Minä näkijänä annan sinulle nyt pienen vinkin, joka täällä jo tulikin, että mitä jos alkaisit elämään? ei voi tapahtua mitään, istut netissä tutkimassa selvännäkö asioita ja soitat juuri niin kauan kuin joku sanoo mitä haluat, olet hetken tyytyväinen, kunnes huomaat että mitään ei tapahdu, ei voi ystävä hyvä tapahtua mitään kun et elä.

        Minä itse en suostu, edes siitä rahasta katsomaan jatkuvasti samalle ihmiselle, ei auta vaikka katsoisin miten paljon, ei ne asiat muutu. Annan kyllä olkapäätä ja koitan tsempata (tästä muuten en rahasta) monet asiakassuhteeni ovatkin vuosia kestäviä, heistä tulee minulle kuin ystäviä

        Näkijä ei osaa taikatempuilla taikoa ei parisuhdetta, työtä, lapsia jne... pitää olla ihmisellä älliä sen verran että ymmärtää tämän. Minä näen mahdollisen tulevan, mutta myös vaaran jos tulkittava sössii kaiken, tulkinta on suuntaa antava, sitä painotan joka kerta, kerron myös vaarat missä menee tai voi mennä pieleen. toiset uskovat toiset ei.

        kirjoitit pitkän listan ja kysyt vielä että kiinnostaako muut. Ei, kyllä sinun osaltasi sillä tuo samanmoinen lista jatkuu ja tuollaisena se jatkuu hyvin pitkään.

        Eikö kukaan ole antanut sinulle ohjetta miten toimia jotta niitä asioita tulee esille? Ei silti tiedän itse monesta asiakkaasta että kun olen heille katsonut, he ottavat yhteyttä seuraavaan, jopa epätoivoisesti. sinä ja kaltaisesi ette kestä mitään negatiivista, tässä se pointti onkin. Mutta kuitenkin peräänkuulutan sitä, on väärin puhua asiakkaalle puppua luvata pilvilauttoja jos niitä ei ole.

        sillä hetken asiakas voi olla onnessaan mutta itku ja poru tulee hetken päästä kun asiakas huomaa etä ei se elämä niin ruusuiselta näytä.

        Olen jo vuosia nähnyt tämän. Moni asiakas jopa hermostuu jos hänelle ei sano sitä mitä hän haluaa kuulla, siinä vaiheessa kysyn että miksi ottaa tulkintaa jos ei kestä kuulla totuutta?

        Kun huomioonottaa nämä "ennustaja palvelu yritykset" provikka hinnat, siinä varmasti tulee houkutus pitää se asiakas linjalla vaikka väkisin, sillä minuuttipalkka nousee 25 senttiin/min mitä kauemmin puhelu kestää.

        noin kolmentuhannen minuutin ennustuksesta saatu palkka on 70€, tähän kuuluu lomakorvays (joka maksetaan aina tilipäivänä) tuosta otetaan myös työntekijän vero pois sekä muut maksut (tämä on eräästä firmasta, ei tämä unil,)
        siinä on myös mahdollisuus tehdä "huohotuslinjalla" töitä myös, niisä saa paremman minuutti taksan. Nämä asiat kyllä löytyy ilman isompaa tonkimista.

        Enkä kerro siksi että yksityiset saisivat enemmän asiakkaita, vaan että toiset ymmärtäisi, myös senkin että niissä luureissa voi olla ihan kuka vaan kaduntallaaja, joka ei ole keksinyt itselleen muuta tapaa "tienata" nämä rohkeat kyllä mielestäni saisi tienata enemmän, se että he epätoivoissaa yrittää tienata ja saavat vielä lokaa niskaan.

        Hyvää Juhannusta kaikille


      • niggi
        ..,,...,,.... kirjoitti:

        Hyvänen aika sinun kanssasi. Oletko laittanut ylös paljonko tämä "ennustaja palvelu firma" on tienannut soitoillasi? sillä nämä "ennustajat" on minuutti taksalla, noin 20senttiä/min

        Tiesitkö sitäkään, että näissä firmoissa ei vaadita näytettä, riittää että osaat katsoa korttipakasta, eli ei mitään tekemistä selvännäkemisen kanssa.

        Tarottulkitsijat ovat sitten eri juttu.

        Minä näkijänä annan sinulle nyt pienen vinkin, joka täällä jo tulikin, että mitä jos alkaisit elämään? ei voi tapahtua mitään, istut netissä tutkimassa selvännäkö asioita ja soitat juuri niin kauan kuin joku sanoo mitä haluat, olet hetken tyytyväinen, kunnes huomaat että mitään ei tapahdu, ei voi ystävä hyvä tapahtua mitään kun et elä.

        Minä itse en suostu, edes siitä rahasta katsomaan jatkuvasti samalle ihmiselle, ei auta vaikka katsoisin miten paljon, ei ne asiat muutu. Annan kyllä olkapäätä ja koitan tsempata (tästä muuten en rahasta) monet asiakassuhteeni ovatkin vuosia kestäviä, heistä tulee minulle kuin ystäviä

        Näkijä ei osaa taikatempuilla taikoa ei parisuhdetta, työtä, lapsia jne... pitää olla ihmisellä älliä sen verran että ymmärtää tämän. Minä näen mahdollisen tulevan, mutta myös vaaran jos tulkittava sössii kaiken, tulkinta on suuntaa antava, sitä painotan joka kerta, kerron myös vaarat missä menee tai voi mennä pieleen. toiset uskovat toiset ei.

        kirjoitit pitkän listan ja kysyt vielä että kiinnostaako muut. Ei, kyllä sinun osaltasi sillä tuo samanmoinen lista jatkuu ja tuollaisena se jatkuu hyvin pitkään.

        Eikö kukaan ole antanut sinulle ohjetta miten toimia jotta niitä asioita tulee esille? Ei silti tiedän itse monesta asiakkaasta että kun olen heille katsonut, he ottavat yhteyttä seuraavaan, jopa epätoivoisesti. sinä ja kaltaisesi ette kestä mitään negatiivista, tässä se pointti onkin. Mutta kuitenkin peräänkuulutan sitä, on väärin puhua asiakkaalle puppua luvata pilvilauttoja jos niitä ei ole.

        sillä hetken asiakas voi olla onnessaan mutta itku ja poru tulee hetken päästä kun asiakas huomaa etä ei se elämä niin ruusuiselta näytä.

        Olen jo vuosia nähnyt tämän. Moni asiakas jopa hermostuu jos hänelle ei sano sitä mitä hän haluaa kuulla, siinä vaiheessa kysyn että miksi ottaa tulkintaa jos ei kestä kuulla totuutta?

        Kun huomioonottaa nämä "ennustaja palvelu yritykset" provikka hinnat, siinä varmasti tulee houkutus pitää se asiakas linjalla vaikka väkisin, sillä minuuttipalkka nousee 25 senttiin/min mitä kauemmin puhelu kestää.

        noin kolmentuhannen minuutin ennustuksesta saatu palkka on 70€, tähän kuuluu lomakorvays (joka maksetaan aina tilipäivänä) tuosta otetaan myös työntekijän vero pois sekä muut maksut (tämä on eräästä firmasta, ei tämä unil,)
        siinä on myös mahdollisuus tehdä "huohotuslinjalla" töitä myös, niisä saa paremman minuutti taksan. Nämä asiat kyllä löytyy ilman isompaa tonkimista.

        Enkä kerro siksi että yksityiset saisivat enemmän asiakkaita, vaan että toiset ymmärtäisi, myös senkin että niissä luureissa voi olla ihan kuka vaan kaduntallaaja, joka ei ole keksinyt itselleen muuta tapaa "tienata" nämä rohkeat kyllä mielestäni saisi tienata enemmän, se että he epätoivoissaa yrittää tienata ja saavat vielä lokaa niskaan.

        Hyvää Juhannusta kaikille

        Ihan kiva vastaus mutta mikset kirjoita omalla nimimerkilläsi?


      • totuuseipala
        ..,,...,,.... kirjoitti:

        Hyvänen aika sinun kanssasi. Oletko laittanut ylös paljonko tämä "ennustaja palvelu firma" on tienannut soitoillasi? sillä nämä "ennustajat" on minuutti taksalla, noin 20senttiä/min

        Tiesitkö sitäkään, että näissä firmoissa ei vaadita näytettä, riittää että osaat katsoa korttipakasta, eli ei mitään tekemistä selvännäkemisen kanssa.

        Tarottulkitsijat ovat sitten eri juttu.

        Minä näkijänä annan sinulle nyt pienen vinkin, joka täällä jo tulikin, että mitä jos alkaisit elämään? ei voi tapahtua mitään, istut netissä tutkimassa selvännäkö asioita ja soitat juuri niin kauan kuin joku sanoo mitä haluat, olet hetken tyytyväinen, kunnes huomaat että mitään ei tapahdu, ei voi ystävä hyvä tapahtua mitään kun et elä.

        Minä itse en suostu, edes siitä rahasta katsomaan jatkuvasti samalle ihmiselle, ei auta vaikka katsoisin miten paljon, ei ne asiat muutu. Annan kyllä olkapäätä ja koitan tsempata (tästä muuten en rahasta) monet asiakassuhteeni ovatkin vuosia kestäviä, heistä tulee minulle kuin ystäviä

        Näkijä ei osaa taikatempuilla taikoa ei parisuhdetta, työtä, lapsia jne... pitää olla ihmisellä älliä sen verran että ymmärtää tämän. Minä näen mahdollisen tulevan, mutta myös vaaran jos tulkittava sössii kaiken, tulkinta on suuntaa antava, sitä painotan joka kerta, kerron myös vaarat missä menee tai voi mennä pieleen. toiset uskovat toiset ei.

        kirjoitit pitkän listan ja kysyt vielä että kiinnostaako muut. Ei, kyllä sinun osaltasi sillä tuo samanmoinen lista jatkuu ja tuollaisena se jatkuu hyvin pitkään.

        Eikö kukaan ole antanut sinulle ohjetta miten toimia jotta niitä asioita tulee esille? Ei silti tiedän itse monesta asiakkaasta että kun olen heille katsonut, he ottavat yhteyttä seuraavaan, jopa epätoivoisesti. sinä ja kaltaisesi ette kestä mitään negatiivista, tässä se pointti onkin. Mutta kuitenkin peräänkuulutan sitä, on väärin puhua asiakkaalle puppua luvata pilvilauttoja jos niitä ei ole.

        sillä hetken asiakas voi olla onnessaan mutta itku ja poru tulee hetken päästä kun asiakas huomaa etä ei se elämä niin ruusuiselta näytä.

        Olen jo vuosia nähnyt tämän. Moni asiakas jopa hermostuu jos hänelle ei sano sitä mitä hän haluaa kuulla, siinä vaiheessa kysyn että miksi ottaa tulkintaa jos ei kestä kuulla totuutta?

        Kun huomioonottaa nämä "ennustaja palvelu yritykset" provikka hinnat, siinä varmasti tulee houkutus pitää se asiakas linjalla vaikka väkisin, sillä minuuttipalkka nousee 25 senttiin/min mitä kauemmin puhelu kestää.

        noin kolmentuhannen minuutin ennustuksesta saatu palkka on 70€, tähän kuuluu lomakorvays (joka maksetaan aina tilipäivänä) tuosta otetaan myös työntekijän vero pois sekä muut maksut (tämä on eräästä firmasta, ei tämä unil,)
        siinä on myös mahdollisuus tehdä "huohotuslinjalla" töitä myös, niisä saa paremman minuutti taksan. Nämä asiat kyllä löytyy ilman isompaa tonkimista.

        Enkä kerro siksi että yksityiset saisivat enemmän asiakkaita, vaan että toiset ymmärtäisi, myös senkin että niissä luureissa voi olla ihan kuka vaan kaduntallaaja, joka ei ole keksinyt itselleen muuta tapaa "tienata" nämä rohkeat kyllä mielestäni saisi tienata enemmän, se että he epätoivoissaa yrittää tienata ja saavat vielä lokaa niskaan.

        Hyvää Juhannusta kaikille

        Pelkästään ennustuspalvelussa työskentelevien palkka n. 3000 minuutin puhumisesta on niin paljon yli tonnin että normaalilla veroprosentilla olevalle jää kyllä yli tonni käteenkin vaikka oma eläkeosuuskin on laskettu pois. Puhun nyt toki ammattiennustajista jotka on valittu työnäytteen ja/tai tunnettujen suosittelijoiden perusteella. Viihteen sekatyöläiset ovat täysin eri asia. Heidän palkkauksestaan en tiedä mutta on uskottava asiantuntemukseesi.


      • Anonyymi
        ..,,...,,.... kirjoitti:

        Hyvänen aika sinun kanssasi. Oletko laittanut ylös paljonko tämä "ennustaja palvelu firma" on tienannut soitoillasi? sillä nämä "ennustajat" on minuutti taksalla, noin 20senttiä/min

        Tiesitkö sitäkään, että näissä firmoissa ei vaadita näytettä, riittää että osaat katsoa korttipakasta, eli ei mitään tekemistä selvännäkemisen kanssa.

        Tarottulkitsijat ovat sitten eri juttu.

        Minä näkijänä annan sinulle nyt pienen vinkin, joka täällä jo tulikin, että mitä jos alkaisit elämään? ei voi tapahtua mitään, istut netissä tutkimassa selvännäkö asioita ja soitat juuri niin kauan kuin joku sanoo mitä haluat, olet hetken tyytyväinen, kunnes huomaat että mitään ei tapahdu, ei voi ystävä hyvä tapahtua mitään kun et elä.

        Minä itse en suostu, edes siitä rahasta katsomaan jatkuvasti samalle ihmiselle, ei auta vaikka katsoisin miten paljon, ei ne asiat muutu. Annan kyllä olkapäätä ja koitan tsempata (tästä muuten en rahasta) monet asiakassuhteeni ovatkin vuosia kestäviä, heistä tulee minulle kuin ystäviä

        Näkijä ei osaa taikatempuilla taikoa ei parisuhdetta, työtä, lapsia jne... pitää olla ihmisellä älliä sen verran että ymmärtää tämän. Minä näen mahdollisen tulevan, mutta myös vaaran jos tulkittava sössii kaiken, tulkinta on suuntaa antava, sitä painotan joka kerta, kerron myös vaarat missä menee tai voi mennä pieleen. toiset uskovat toiset ei.

        kirjoitit pitkän listan ja kysyt vielä että kiinnostaako muut. Ei, kyllä sinun osaltasi sillä tuo samanmoinen lista jatkuu ja tuollaisena se jatkuu hyvin pitkään.

        Eikö kukaan ole antanut sinulle ohjetta miten toimia jotta niitä asioita tulee esille? Ei silti tiedän itse monesta asiakkaasta että kun olen heille katsonut, he ottavat yhteyttä seuraavaan, jopa epätoivoisesti. sinä ja kaltaisesi ette kestä mitään negatiivista, tässä se pointti onkin. Mutta kuitenkin peräänkuulutan sitä, on väärin puhua asiakkaalle puppua luvata pilvilauttoja jos niitä ei ole.

        sillä hetken asiakas voi olla onnessaan mutta itku ja poru tulee hetken päästä kun asiakas huomaa etä ei se elämä niin ruusuiselta näytä.

        Olen jo vuosia nähnyt tämän. Moni asiakas jopa hermostuu jos hänelle ei sano sitä mitä hän haluaa kuulla, siinä vaiheessa kysyn että miksi ottaa tulkintaa jos ei kestä kuulla totuutta?

        Kun huomioonottaa nämä "ennustaja palvelu yritykset" provikka hinnat, siinä varmasti tulee houkutus pitää se asiakas linjalla vaikka väkisin, sillä minuuttipalkka nousee 25 senttiin/min mitä kauemmin puhelu kestää.

        noin kolmentuhannen minuutin ennustuksesta saatu palkka on 70€, tähän kuuluu lomakorvays (joka maksetaan aina tilipäivänä) tuosta otetaan myös työntekijän vero pois sekä muut maksut (tämä on eräästä firmasta, ei tämä unil,)
        siinä on myös mahdollisuus tehdä "huohotuslinjalla" töitä myös, niisä saa paremman minuutti taksan. Nämä asiat kyllä löytyy ilman isompaa tonkimista.

        Enkä kerro siksi että yksityiset saisivat enemmän asiakkaita, vaan että toiset ymmärtäisi, myös senkin että niissä luureissa voi olla ihan kuka vaan kaduntallaaja, joka ei ole keksinyt itselleen muuta tapaa "tienata" nämä rohkeat kyllä mielestäni saisi tienata enemmän, se että he epätoivoissaa yrittää tienata ja saavat vielä lokaa niskaan.

        Hyvää Juhannusta kaikille

        Näkijä minäkin. tuosta kirjoituksesta on aikaa mutta kyllä,olin töissä siinä firmassa jossa on mahdollisuus myös "huohotus linjaan" siitä saa paremmin rahaa,mutta en koskaan pystynyt siihen koska eräs toinen näkijä joka siinä on ollut niin kertoi että monesti huohotuslinjaan tuli puheluita jossa mies halusi että näkijä esittää pikku tyttöä jne... en ikimaailmassa suostuisi tuohon. Tai muutenkaan kyseiseen touhuun.

        Palkka on vieläkin sama joten ei siitä sen enempää.

        Näitä "runkkareita" tulee myös ennustuslinjalle,jotka kyselee millaista naista tulee ja että millanen perse ja rinnat ja tuleeko niitä paljon jne..oksettavaa

        Joten näkijän työ ei ole vaan sitä mitä moni kuvittelee se on paljon enemmän.

        Mutta näkijän työ on yksityisesti kannattavampaa kuin linjoilla. Kun on normaali numero ja pienempi minuuttitaksa,se on jo asiakkaallekkin helpompaa eikä vie konkurssiin tai tule satojen eurojen puhelinlaskua. Kun soittaa normaaliin numeroon ja monella on tänä päivänä liittymä jossa on joku paketti.

        Siksi että nämä firmat toimii väärin ja väärällä periaatteella eli rahat pois ja pitkitä puhelua. Ei se niin pidä mennä. Yksityisesti ei ole tuota ja itselleni on kunnia katsoa vaikken siitä nyt pahemmin saakkaan, mutta halu auttaa on kova

        Hyvää joulun odotusta


      • Anonyymi

        Mun elämä oli vähän joka kulmalta solmussa. Ei riitä 30 näkijää keille ahdistuksessani soittelin noin 9vuoden aikana. Rahaa paloi, mutta apua en saanut. Se virallinen mielenterveyshoito oli lähinnä "hyvääpäivää kirvesvartta" tyylistä ns. kannatteluhoitoa. Olen saanut kuulla kuinka olisin saanut niillä rahoilla tosi hyvän psykiatrin hoitoa. Toki niinkin. ! Vastaanottoajat vaan on väärät. Eikä koskaan illalla tai yöllä kun ahdistus oli suurinta. Sitten löysin Minnan ja luottamus tuli aika nopeesti ja ahdistus alkoi hellittää. En enää soitellut muille. Minnalle sitäkin useammin. Lähes joka ilta. Ne puhelut ei olleet koskaan lyhyitä. Se luottamus syntyi kun hän aluksi kyselemättä kuunteli minua ja kuunneltuaan sanoi lempeällä ja luottavaisella äänellään:"Et sie mihikään putoa, usko minua. Sie saat voimia ja kaikki asiat järjestyy."
        Ja se viimeinen juttelu oli 2014 jossa, kertoi millainen "remonttireiska" ilmestyy elämääni. Kuvaili miehen ja kuinka kulkee usein ne kirkasvärisen haalarin olkaimet alhaalla ja on 2tyttöä ja näkyy 2poikaakin ja kun se teillä alkaa niin, hän on 2kertaa eronnut ja hän on kova tekeen töitä käsillään mutta, myös jotakin kulttuuriin liittyvää. Hän kuvaili myös meidän tulevan asumisemme ja että tulemme tekemään jotain työtä yhdessä. Luulin että tarkoittaa tiettyä oinasherraa. Ne 2poikaa ja 2eroa ei oikeen natsannut.
        Sitten 5vuotta myöhemmin tämä kaikki alkoi tapahtua. Nyt on kulunut 4vuotta sitä kun eteeni ilmestyi " henkselit alhaalla roikkuen, tämä remonttireiska" Se oli kulttuuritilaisuus missä ensikerran kohtasimme. Sitten tuli se päivä, että sovittiin tapaaminen. Hän tuli suoraan töistä ja autoon istuttuani havaitsin ne kirkasväriset haalarit ja olkaimet alhaalla roikkuen. Jutellessa kuulin että on 4lasta 2+2 ja että on eronnut. Tarkensin että kerran kaks vai... Siis vain kerran, mutta kun nyt on aviossa niin se toinen kertahan tulee ennen kuin me voidaan alkaa oikeesti. Siihen asti kaikki on pitänyt paikkansa. Meidän yhteistyö alkoi 2kk tapaamisesta . Muuten on kaikki toteutunut en pudonnut vaan noudin ja masennukset loppui 2019 keväällä, eikä mulla ole kiirettä sen hänen toisen eron ja meidän yhteiselon polkujen yhdistämisen kanssa.
        Muista ennustelijoista olen sitä mieltä että on niitä joilla on ihmistuntemusta sekä intuitio ja niitä käyttäen voi saada hyviä tuloksia mutta sitten on ikävä kyllä niitä jotka ovat eri nimillä eri firmoilla ja ehkä vielä itsenäisestikin ja vain taalankuvat silmissä he ainoastaan rahastavat pitkitetyillä puheluilla.


    • kokemusta on

      oho, jopas herätti tunteita. Taisi nyt osua johonkin...

      Olet täysin väärässä siinä, etten kestäisi negatiivista. En todellakaan hae sitä, että kuulisin mitä haluan vaan sen mitä nähdään.

      Olen minä löytänyt sekä Suomesta että ulkomailta muutaman, jotka ovat minulle nähneet, eikä aina positiivista. On sekä yrityksissä työskenteleviä että yksityisiä. Ei se mielestäni ole toimintaympäristöstä vaan henkilöstä kiinni. Ehkä he ovat niitä oikeita näkijöitä. Mitenkäs ne löytää, jos ei kokeilemalla, kun kokemusten jakaminenkin on näköjään negatiivista.

      Kyllähän minä taksat tiedän ja myös mitä näkijä siitä saa. Eipä taida ne yksityiset sen enempää näytteitä antaa kuin yrityksiinkään palkattavat. En ole ainakaan sellaiseen vielä törmännyt.

      • ..,,..,,,...,,

        Nämä herättää aina tunteita.

        Selvännäkemisessä on paljon todella paljoin kiinni siitä energiasta
        näkijän ja katsottavan välillä.

        Jos katsottava on kovin hermostunut,stressaantunut silloin energiakenttä on
        tukossa eikä asioita näe hyvin.

        Siksi on aina äärimmäisen tärkeää kun ottaa yhteyttä näkijään, oli se tapa mikä
        hyvänsä on se että katsottava on mahdollisimman rento. epäily ja skeptisyys pitää jättää pois jo alkumetreillä.

        Nämä sinunkaltaisten ihmisten "tuomiolistat" tuo huonoa energiaa, mitä jos niitä lukee ihminen jolle ehkä joku näkee ja olet hänet jo tuominnut valmiiksi
        huonoksi näkijäksi??

        Kun lähtee tosissaan ottamaan katsantoa, nämä tälläiset topicit ei todellakaan
        ole ensimmäinen paikka lähteä ottamaan selvää.

        Sanon tämän ihan jokaisen näkijän puolesta. Se mitä te ette tiedä vieläkään. Me näkijät olemme kyllä tekemisissä toistemme kanssa.

        Mutta vaikea näitä asioita on teille selittää.


      • kokemusta on
        ..,,..,,,...,, kirjoitti:

        Nämä herättää aina tunteita.

        Selvännäkemisessä on paljon todella paljoin kiinni siitä energiasta
        näkijän ja katsottavan välillä.

        Jos katsottava on kovin hermostunut,stressaantunut silloin energiakenttä on
        tukossa eikä asioita näe hyvin.

        Siksi on aina äärimmäisen tärkeää kun ottaa yhteyttä näkijään, oli se tapa mikä
        hyvänsä on se että katsottava on mahdollisimman rento. epäily ja skeptisyys pitää jättää pois jo alkumetreillä.

        Nämä sinunkaltaisten ihmisten "tuomiolistat" tuo huonoa energiaa, mitä jos niitä lukee ihminen jolle ehkä joku näkee ja olet hänet jo tuominnut valmiiksi
        huonoksi näkijäksi??

        Kun lähtee tosissaan ottamaan katsantoa, nämä tälläiset topicit ei todellakaan
        ole ensimmäinen paikka lähteä ottamaan selvää.

        Sanon tämän ihan jokaisen näkijän puolesta. Se mitä te ette tiedä vieläkään. Me näkijät olemme kyllä tekemisissä toistemme kanssa.

        Mutta vaikea näitä asioita on teille selittää.

        kaikkihan me ollaan yhteydessä toisiimme. Kaikki on samaa energiaa.

        En tarkoittanut tuota "tuomiolistaksi", kerroin vain rehellisesti kuinka minun osaltani on asiat menneet. Jollekin nuo ihmiset voi olla ihan niitä parhaita, kuten minulle on jotkut muut. En mielestäni tuominnut ketään huonoksi näkijäksi, ei vaan kohdannut minun kanssani.

        Olet varmasti oikeassa, että nämä topicit eivät ole parhaita lähteä etsimään sitä "omaa näkijäänsä", mutta onko paljon vaihtoehtoja. Jos henkilö täällä kysyy jotain, niin hän toivoo varmasti saavansa jotain vastausta. Jokainen voi vastata vain omasta kokemuksestaan ja itse pitää sitten miettiä ja puntaroida mitä tekee ja ottaako yhteyttä ja kehen.

        En todellakaan halunnut mollata vai tuomita ketään huonoksi näkijäksi kertomalla omia kokemuksiani. Olen pahoillani, jos joku niin ajatteli ja tuon siten luki.


      • ..,,,...,,,,...,,,
        kokemusta on kirjoitti:

        kaikkihan me ollaan yhteydessä toisiimme. Kaikki on samaa energiaa.

        En tarkoittanut tuota "tuomiolistaksi", kerroin vain rehellisesti kuinka minun osaltani on asiat menneet. Jollekin nuo ihmiset voi olla ihan niitä parhaita, kuten minulle on jotkut muut. En mielestäni tuominnut ketään huonoksi näkijäksi, ei vaan kohdannut minun kanssani.

        Olet varmasti oikeassa, että nämä topicit eivät ole parhaita lähteä etsimään sitä "omaa näkijäänsä", mutta onko paljon vaihtoehtoja. Jos henkilö täällä kysyy jotain, niin hän toivoo varmasti saavansa jotain vastausta. Jokainen voi vastata vain omasta kokemuksestaan ja itse pitää sitten miettiä ja puntaroida mitä tekee ja ottaako yhteyttä ja kehen.

        En todellakaan halunnut mollata vai tuomita ketään huonoksi näkijäksi kertomalla omia kokemuksiani. Olen pahoillani, jos joku niin ajatteli ja tuon siten luki.

        Kyllä jokainen voi vastata vain omasta puolestaan, mutta valitettavasti täällä
        liikkuu tietty lynkkauporukka, eli harvoin on rakentavaa keskustelua. Jos jotain kehutaan niin varmasti siihen tulee kymmeniä haukkuma viestejä ja näillä
        foorumeilla kun on mahdollista että se on yksi ja sama henkilö.

        Suurimmalla todennäköisyydellä tämä henkilö ei ole edes ottanut
        tulkintaa vaan on liikkeellä niitä jotka purkavat pahaa oloaan.

        Itse kerron kyllä heti asiakkaalle jos meidän energiat ei kohtaa.
        Eli en lähde edes katsomaan vaan ohjaan hänet toiselle.

        Tuo missä ajassa asioita tapahtuu niin se ei ole aina helppoa. toisille voi tapahtua nopeammin, toisilla voi kestää. Siksi siinä olisi myös suotavaa
        että odottaisi enne kuin niistä tulee kiljumaan tänne ;)

        Mielestäni muidenkin näkijöiden pitäisi ottaa se käytäntö, että jos ei näe
        jollekkin niin ei lähde väkisin puristamaan sitä katsantoa.

        Itselle näkeminen vaatii tietyn energian, tietyn hetken eli ei saa olla häiriötä
        Itse en voisi ottaa esim. niin että sopisin tietyn päivän jolloin vastaanotan asiakkaan, sillä olen tavattavissa vain kun olen sillä mielialalla että näen.

        En halua tuottaa pettymystä ja haluan antaa kaikkeni kun katson. Ja minä ainakin pystyn sanomaan että tässä ajan kanssa olen huomannut että mitä enemmän kuuntelen itseäni ja sitä milloin näen, sitä vähemmän tulee
        huteja

        Ja ymmärrän sinun pointtisi että totta kai kokeilemalla löytyy se oma näkijä.
        Kauhistelin tuota määrää ja sitä että sinulla on kyllä mennyt paljon rahaa ja se on tietysti sinun asiasi eikä kuulu muille.

        Lämpimiä ilmoja odotellen ja toivotan hyvää kesää sinulle ja muillekkin lukijoille.


      • Tavallinen Elli
        ..,,..,,,...,, kirjoitti:

        Nämä herättää aina tunteita.

        Selvännäkemisessä on paljon todella paljoin kiinni siitä energiasta
        näkijän ja katsottavan välillä.

        Jos katsottava on kovin hermostunut,stressaantunut silloin energiakenttä on
        tukossa eikä asioita näe hyvin.

        Siksi on aina äärimmäisen tärkeää kun ottaa yhteyttä näkijään, oli se tapa mikä
        hyvänsä on se että katsottava on mahdollisimman rento. epäily ja skeptisyys pitää jättää pois jo alkumetreillä.

        Nämä sinunkaltaisten ihmisten "tuomiolistat" tuo huonoa energiaa, mitä jos niitä lukee ihminen jolle ehkä joku näkee ja olet hänet jo tuominnut valmiiksi
        huonoksi näkijäksi??

        Kun lähtee tosissaan ottamaan katsantoa, nämä tälläiset topicit ei todellakaan
        ole ensimmäinen paikka lähteä ottamaan selvää.

        Sanon tämän ihan jokaisen näkijän puolesta. Se mitä te ette tiedä vieläkään. Me näkijät olemme kyllä tekemisissä toistemme kanssa.

        Mutta vaikea näitä asioita on teille selittää.

        Ei pidä kyllä paikkaansa
        Näkijät eivät ole tekemisissä toistensa kanssa tietääkseni. Enkä ole samaa mieltä siinä, että asiakkaan tulisi olla rento.
        No, hänhän on etsimässä apua ja neuvoja, tietenkin hän on hermostunut ja stressaantunut!!!


      • hups1
        ..,,,...,,,,...,,, kirjoitti:

        Kyllä jokainen voi vastata vain omasta puolestaan, mutta valitettavasti täällä
        liikkuu tietty lynkkauporukka, eli harvoin on rakentavaa keskustelua. Jos jotain kehutaan niin varmasti siihen tulee kymmeniä haukkuma viestejä ja näillä
        foorumeilla kun on mahdollista että se on yksi ja sama henkilö.

        Suurimmalla todennäköisyydellä tämä henkilö ei ole edes ottanut
        tulkintaa vaan on liikkeellä niitä jotka purkavat pahaa oloaan.

        Itse kerron kyllä heti asiakkaalle jos meidän energiat ei kohtaa.
        Eli en lähde edes katsomaan vaan ohjaan hänet toiselle.

        Tuo missä ajassa asioita tapahtuu niin se ei ole aina helppoa. toisille voi tapahtua nopeammin, toisilla voi kestää. Siksi siinä olisi myös suotavaa
        että odottaisi enne kuin niistä tulee kiljumaan tänne ;)

        Mielestäni muidenkin näkijöiden pitäisi ottaa se käytäntö, että jos ei näe
        jollekkin niin ei lähde väkisin puristamaan sitä katsantoa.

        Itselle näkeminen vaatii tietyn energian, tietyn hetken eli ei saa olla häiriötä
        Itse en voisi ottaa esim. niin että sopisin tietyn päivän jolloin vastaanotan asiakkaan, sillä olen tavattavissa vain kun olen sillä mielialalla että näen.

        En halua tuottaa pettymystä ja haluan antaa kaikkeni kun katson. Ja minä ainakin pystyn sanomaan että tässä ajan kanssa olen huomannut että mitä enemmän kuuntelen itseäni ja sitä milloin näen, sitä vähemmän tulee
        huteja

        Ja ymmärrän sinun pointtisi että totta kai kokeilemalla löytyy se oma näkijä.
        Kauhistelin tuota määrää ja sitä että sinulla on kyllä mennyt paljon rahaa ja se on tietysti sinun asiasi eikä kuulu muille.

        Lämpimiä ilmoja odotellen ja toivotan hyvää kesää sinulle ja muillekkin lukijoille.

        Ai kamala, tässä taas hyppää silmille näiden omasta mielestään "näkijöiden" päällekäyvä tyyli. Kyllä epäilijöilläkin on oikeus mielipiteeseensä - ja varsinkin kun kokemus sen todeksi osoittaa. Ihan hyvä, että porukat lukee täältä, miten tässä hommassa käy - minulla meni näiden huijareiden kanssa elämä toviksi ihan sekaisin. Kyllä se kuule 30:lle näkijälle soittelun kokemuksella on niin, että antaa vaan lynkkausporukan lynkata, oikeasti tällaiset huijarit pitäisi lailla kieltää. Ja huonoista energioista; minä soittaessani olen ollut tyyni - mutta mitä tekee tämä ns. näkijä, juuri tuolla ylimielisellä tyylillä arvostellaan, ei saa tarkentaa mitään, käyttäydytään siis niin nokkavasti... aika mielipuolista porukkaa. Hyvä vaan jos ihmiset saataisiin tajuamaan, etteivät elättäisi näitä huijareita. Jos tekee mieli jutella niin kannattaa varata aika ammattiauttajalle.


      • 1232
        ..,,..,,,...,, kirjoitti:

        Nämä herättää aina tunteita.

        Selvännäkemisessä on paljon todella paljoin kiinni siitä energiasta
        näkijän ja katsottavan välillä.

        Jos katsottava on kovin hermostunut,stressaantunut silloin energiakenttä on
        tukossa eikä asioita näe hyvin.

        Siksi on aina äärimmäisen tärkeää kun ottaa yhteyttä näkijään, oli se tapa mikä
        hyvänsä on se että katsottava on mahdollisimman rento. epäily ja skeptisyys pitää jättää pois jo alkumetreillä.

        Nämä sinunkaltaisten ihmisten "tuomiolistat" tuo huonoa energiaa, mitä jos niitä lukee ihminen jolle ehkä joku näkee ja olet hänet jo tuominnut valmiiksi
        huonoksi näkijäksi??

        Kun lähtee tosissaan ottamaan katsantoa, nämä tälläiset topicit ei todellakaan
        ole ensimmäinen paikka lähteä ottamaan selvää.

        Sanon tämän ihan jokaisen näkijän puolesta. Se mitä te ette tiedä vieläkään. Me näkijät olemme kyllä tekemisissä toistemme kanssa.

        Mutta vaikea näitä asioita on teille selittää.

        Näkijä olen minäkin enkä ole tekemisissä toisten näkijöiden kanssa, että voisitko olla yleistämättä ja puhumatta toisten puolesta? Kaikella ystävyydellä tämän sanon.


      • Totuudenpuolesta

        Niinpä tietenkin - kun et vaan korottaisi itseäsi muiden yläpuolelle. Eikö mielestäsi 30:lle näkijälle soittaminen anna oikeutta olla ihan yleisesti jotakin mielipidettä teistä kaikista, jotka luulette saaneenne jotkut mahtikyvyt jostain (minullakin on jopa väitetty monen näkijän mielestä olevan, mutta en nyt vielä ihan fiilisten perusteella alkaisi itsestäni tällaista väittämään ja ihmisiä manipuloimaan). Ja tiedätkö, että jos ns. näkijän tyypillinen lause on esim:"Mies on tulossa joka liikkuu paljon autolla...." Arvaapa monta tällaista on tullut viiden vuoden aikana! Monta! Että ihan yleisesti älkää korottako itseänne toisten yläpuolelle. Niin kuin ennenkin on keskusteluissa todettu, unohdatte aina epäonnistumiset, mutta arvausten sattumoisten turvin te olette nimittämässä itseänne näkijöiksi. Toivon todella - kokemastani vääryydestä vihaisena, että ihmiset ymmärtäisivät nämä varoitukset mitä täältä palstoilta voidaan lukea. Älkää pitäkö yllä tällaista, joka saattaa heikomman ihmisen oikeasti viedä niin alas ettei sieltä todellakaan ole suuntaa ylöspäin. Olette täysin ammattitaidottomia silloin, kun omassa hurmiossanne alatte syytää vihaanne, ettekä ajattele mitä teette heikommalle ihmiselle, joka hakee tyhmyyttään teiltä apua. Minulle on jokainen puhunut kauniita asioita, miten rakkauttakin on joka puolella, kenet vain haluan napata (eli ongelma ei ole ettenkö olisi kuullut kaiken mitä olen silloin halunnut kuulla). Ja kun elämä on kuitenkin mitä on kaikkine vastoinkäymisineen, niin totuuden paljastuessa mitäpä tällainen paskan jauhaminen aiheuttaa vähänkin heikkohermoiselle tai masentuneelle, itsesyytökselle on ainakin tarjontaa! Niihin "osuviin lauseisiin" ei kannata uskoa, ne ovat niin ympäripyöreitä. Sitten te sujuvasti vetäydytte vastuusta omista puheistanne pilkkaamalla tällä kuulijoita, jotka eivät nyt ole sattuneet olemaan oikealla mielialalla soittaessaan teille tai hyökkäätte haukkumaan ne, jotka näkevät lävitsenne. Minulle on tullut niin moni näkijä tutuksi, että tulen pitämään huolen siitä, että kokemukseni tulevat tietoon niille, jotka eivät vielä ryve siinä hurmiossa (jonka minäkin joskus koin) ja ovat vielä pelastettavissa sekä taloudelliselta että henkiseltä tuholta!!


      • totuudenpuolesta

        Siis edelleenkin painotan, että vuosien aikana nämä 30 ennustajaa eivät ole pystyneet ennustamaan mitään sellaista, joka osoittaisi heillä olevan näkijän kykyjä. Kaikista on menneet aikamääreet jo aikoja sitten moneen kertaan ja kun puhuttiin tietyistä ihmisistä, niin nämä ihmiset ovat jo jääneet elämästäni pois, joten mitään ei voi enää toteutua. Siis aivan turha selittää. Kaikki ovat välttyneet sanomasta mitään niin yksityiskohtaista, jolla voisin vähänkään puolustella tuota ammattikuntaa. Lisäksi he ovat niin kovia valehtelemaan ja ilkeitä sen jälkeen, että tuollaisia ei saisi olla linjalla, johon yleisesti soittaa jollain tavalla alakuloinen ihminen.


      • nysseliina
        kokemusta on kirjoitti:

        kaikkihan me ollaan yhteydessä toisiimme. Kaikki on samaa energiaa.

        En tarkoittanut tuota "tuomiolistaksi", kerroin vain rehellisesti kuinka minun osaltani on asiat menneet. Jollekin nuo ihmiset voi olla ihan niitä parhaita, kuten minulle on jotkut muut. En mielestäni tuominnut ketään huonoksi näkijäksi, ei vaan kohdannut minun kanssani.

        Olet varmasti oikeassa, että nämä topicit eivät ole parhaita lähteä etsimään sitä "omaa näkijäänsä", mutta onko paljon vaihtoehtoja. Jos henkilö täällä kysyy jotain, niin hän toivoo varmasti saavansa jotain vastausta. Jokainen voi vastata vain omasta kokemuksestaan ja itse pitää sitten miettiä ja puntaroida mitä tekee ja ottaako yhteyttä ja kehen.

        En todellakaan halunnut mollata vai tuomita ketään huonoksi näkijäksi kertomalla omia kokemuksiani. Olen pahoillani, jos joku niin ajatteli ja tuon siten luki.

        Hienoa, että kerroit kokemuksesi. Vuosienkin kuluttua on hyvä lukea millaisia kokemuksia on ollut, että voi päätellä soittaako jollekulle vai ei.

        Noita kirjoituksia tuomitsemisista en ymmärää ollenkaan. Taitaa jotkut pelätä leipänsä puolesta, mutta huijarit saavatkin pelätä. Ei kannata antaa heidän lannistaa. Oikeilla ennustajilla riittää kävijöitä, vaikka puskaradion kautta, jos ei muuten.


      • Anonyymi
        totuudenpuolesta kirjoitti:

        Siis edelleenkin painotan, että vuosien aikana nämä 30 ennustajaa eivät ole pystyneet ennustamaan mitään sellaista, joka osoittaisi heillä olevan näkijän kykyjä. Kaikista on menneet aikamääreet jo aikoja sitten moneen kertaan ja kun puhuttiin tietyistä ihmisistä, niin nämä ihmiset ovat jo jääneet elämästäni pois, joten mitään ei voi enää toteutua. Siis aivan turha selittää. Kaikki ovat välttyneet sanomasta mitään niin yksityiskohtaista, jolla voisin vähänkään puolustella tuota ammattikuntaa. Lisäksi he ovat niin kovia valehtelemaan ja ilkeitä sen jälkeen, että tuollaisia ei saisi olla linjalla, johon yleisesti soittaa jollain tavalla alakuloinen ihminen.

        Näkijällä pitää olla korkeampi värähtely taso kuin asiakkaalla. Ei pääse muuten asiakkaan energiakenttään, että siinäpä homma hakea semmoinen jolla on värähtelyt korkeammat tai samat kuin itsellä ja kelle näkijä ei näe on asiakas korkeammalla tasolla henkisesti . Heilurilla voi kysyä ja etsiä sillä voi kyllä itse sitten kysyä kaikki asiat ihan ite. Näkijä nappaa sen ihmisen energiakentän kuka sattuu siinä lähellä olevan mihin pääsee ja kertoo hänen asiat. Siksi näitä ei näe juttuja on niin paljon. Jos olet korkealla tasolla on vaikea löytää näkevää niitä ei nimittäin ole kovin montaa näissä piireissä esitetään vain olevansa eikä he tiedä asiaa itsekkään he vaan kertoo mitä tuntee , näkee voi olla naapurin mummon asioita joita hän sulle kertoo. Näin on käynyt naapurin, sukulaisen yms. Monet monet muutot on kerrottu minulle nähty kun naapuri muuttaa, sukulainen...😁 Ennen kuin tajusin mistä on kyse. Nyt tiedän ja saa moni ihminen olla rauhassa katsella kuka haluaa maksaa naapurin asioiden katselemisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkijällä pitää olla korkeampi värähtely taso kuin asiakkaalla. Ei pääse muuten asiakkaan energiakenttään, että siinäpä homma hakea semmoinen jolla on värähtelyt korkeammat tai samat kuin itsellä ja kelle näkijä ei näe on asiakas korkeammalla tasolla henkisesti . Heilurilla voi kysyä ja etsiä sillä voi kyllä itse sitten kysyä kaikki asiat ihan ite. Näkijä nappaa sen ihmisen energiakentän kuka sattuu siinä lähellä olevan mihin pääsee ja kertoo hänen asiat. Siksi näitä ei näe juttuja on niin paljon. Jos olet korkealla tasolla on vaikea löytää näkevää niitä ei nimittäin ole kovin montaa näissä piireissä esitetään vain olevansa eikä he tiedä asiaa itsekkään he vaan kertoo mitä tuntee , näkee voi olla naapurin mummon asioita joita hän sulle kertoo. Näin on käynyt naapurin, sukulaisen yms. Monet monet muutot on kerrottu minulle nähty kun naapuri muuttaa, sukulainen...😁 Ennen kuin tajusin mistä on kyse. Nyt tiedän ja saa moni ihminen olla rauhassa katsella kuka haluaa maksaa naapurin asioiden katselemisesta.

        Sitten on vielä asia erikseen jos näkijällä on sivupersoonia ne vaikuttavat värähtely tasoon niin että se voi muuttua monta kertaa päivässä. Helppo asia tämä näkeminen ei ole missään nimessä se kuka on terve , tasapainoinen ja värähtely taso korkea on hyvässä asemassa näissä tulkinta/ennustus asioissa.
        Opetelkaa itse käyttämään vaikka heilurin mutta kenenkään ei ole tarvis yksin pärjätä tässä maailmassa mutta voi olla avuksi heilurikin jolla voi kysyä kellä on hyvä värähtely taso 0-100. On on nolla näkee vain 0 ihmisille😁 ja aina on tarkoitus asioilla joita ei juuri nyt tarvitse tietää tai tietoa ei anneta monestakaan syystä ja on syitä miksi annetaan tietoa juuri nyt mutta suurin este taitaa olla että näkijä ei pääse asiakkaan energiakenttään. Henkimaailmassa on omat lait ja on näkijöitä jotka elää 3d maailmassa ja 4d ja 5d maailmassa näillä on suuri ero. Myös asiakkaita jotka elää omissa maailmoissa 3d, 4d,5d.


      • Anonyymi
        1232 kirjoitti:

        Näkijä olen minäkin enkä ole tekemisissä toisten näkijöiden kanssa, että voisitko olla yleistämättä ja puhumatta toisten puolesta? Kaikella ystävyydellä tämän sanon.

        JOOOH KYLLÄ KANSA TIETÄÄ, JA NIIN TIETÄVÄT MUUTKIN, EI TAVALLINEN IHMINEN MIKÄÄN TYHMÄ OLE, ENNUSTAJAT OVAT USEIN TYHMÄN FIKSUJA SYÖTTESSÄÄN PAJUNKÖYTTÄ. ÄLKÄÄ SOITELKO, HUOM.JUMALA ON ANTANUT KAIKILLE KYVYN TIETÄÄ ITSE, SITÄ KUTSUTAAN VAIKKAPA INTUITIIVISUUDEKSI. HYVÄ HYVÄ ETTÄ TUODAAN AJATUKSIAA ESILLE.


    • kokemusta on

      Minun tarkoitukseni eikä tahtoni ole lynkata ketään, eikä tulla tänne "kiljumaan" ennen aikojaan. Jos näkijä sanoo selkeästi aikamääreen, sitä voinee silloin kommentoida. Kaikki ei sano, kertovat ettei aikaa voi nähdä tai että aika on vain suuntaa antava. Jos kuitenkin sanoo, että silloin ja silloin tapahtuu, niin voinee silloin kommentoida, että ei ainakaan antamassaan aikamääreessä toteutunut.

      Olisi todella hienoa, jos kaikki toimisivat kuten sinä, sanoisivat suoraan, jos eivät näe jollekin. Olen itse törmännyt ainoastaan yhteen, joka yritti ensin, mutta kun tämä hetkikin meni niin metsään sanoi sitten, että ei nyt oikein näe tähän asiaan. Hienoa, että näin sanoi, eikä vaan yrittänyt jatkaa. Arvostan rehellisyyttä.

      Arvostan myös teitä kaikkia, jotka jaksatte auttaa meitä "heikkoja" ja vaikeiden asioiden kanssa kamppailevia. En oikeasti todellakaan halua mollata ketään, ainoastaan kertoa omista kokemuksistani, jos niistä jollekin olisi vaikka jotain apua. Siten ehkä minäkin voisin osaltani auttaa jotakuta apua tarvitsevaa....jollain tavalla.

      Ihanaa lämmintä kesää kaikille :)

    • Umpihämmentynyt

      Nyt tuli kyllä tosi hämmentynyt olo näitä kommentteja lukiessa :O Vaikka moni on nähnyt paljon, tuli ihan sellainen olo, että nyt on tosiaan käytetty hyväksi ja huijattu pahasti. Yksi näkijä vielä sanoi rivien välistä, ettei ole niin kuin muut ja naureskele asiakkaiden hädällä. Tätähän aloin jo itsekin pelätä (kertomatta siitä). Kun asiat menee suhteissa pahasti kieroon ja katkaistaan välit ja kohdellaan monella tasolla huonosti, niin ei siitä ole helppo jatkaa elämää eteen päin :( Varsinkin kun samat kuviot toistuu, minne ikinä meneekin, riippumatta siitä, että itse tunnistaa ongelman :( :( :( Mutta kun sitten kuulee tällaista, niin tulee todellakin paha olo. Minä taidan sitten olla ihan toivoton tapaus, ja olis vissiin tosiaan parasta vaikka vetästä ne "ranteet auki" tai jotain, kun ei kerran mitään toivoa ole olemassa :'(

    • Umpihämmentynyt

      Ja tähän edelliseen vielä, että kun juuri tällaiset negatiiviset ihmiset on juuri niitä, jotka nimenomaan laittaa ne asiat elämässä sellaiseen sotkuun ja kuntoon, että näille selvännäkijöille on sitten pakko soitella, kun ei enää muitakaan vaihtoehtoja ole? Tiedän kyllä, ettei selvännäkijäkään voi kenenkään puolesta asioita tehdä, mutta yleensä ihan se keskustelukin näiden kanssa on auttanut enemmän kuin ammattiauttajien, jotka vain lyttää tylysti, jonka jälkeen tulee olo, että pitää alkaa hävetä itseään, kun on ollut niin tyhmä, että on antanut huiputtaa? Vai onko tässäkin sitten kyse samasta asiasta?

      Minä kun olen ollut elämässäni monesti tilanteessa, jossa minut on jätetty kertomatta syytä, puukotettu selkään, valehdeltu ties mitä ilman, että voin asialle muuta tehdä kuin toivoa, että ihmiset olisivat sen verran fiksuja, että tajuaisivat itse kysyä asiasta minulta ja myös sen verran vähän manipuloituja, että uskoisivat mitä sanon. Vaan ei... vuosi toisensa jälkeen sama juttu. Rahaa näihin puheluihin on mennyt paljon, en edes tiedä mille taholle? Kaiken muun ovat aina tosiaan nähneet, mutta sitä luotettavaa henkilöä ei ole tullut vastaan. Kun on näin lyöty olo kerta toisensa jälkeen ilman omaa syytä, ei vaan ole voimia eikä uskoa enää ihmisiin, eikä sitä silloin ihan helpolla lähde tekemään asioita sen hyväksi, että jotain tapahtuisi? Tai sitten kun tekee, niin kaikki menee aivan päin mäntyä ja on vielä suuremmassa suossa j amasennuksessa. Kyllä ihmisten pitäisi olla kaikkien niin fiksuja, että osaisivat ottaa vastuuta ja selvittää omat asiansa, mutta eivät ole. Ihminen on itsekkäin, typerin ja sairain olento mitä koko maailmankaikkeus tuntee! Ja senkin havainnon jälkeen tulee vielä sitä paskaa niskaan. Ha ha ha ha ha...

    • hämmentyneelle

      Olen käynyt tuon saman kärsimystien läpi ja sydän särkyneenä turvautunut hakemaan tietoa tulevasta, jotta saisin toivoa. Tuli tunne että jotkut välitti, sanoivat että odota kyllä se päivä tulee ihan pian kun kaikki muuttuu hyväksi. Tätä hokemaa kuunnellessa meni vuosia ja rahaa. Ja kun jutut eivät ruvenneet toteutumaan niin alettiin mennä niin räikeisiin temppuihin, että niillä olisi hyvä kusauttaa koko ammattikunta. Lopulta iskettiin päin naamaa, mitä nämä ihmiset ovat luonteeltaan, kieroja keksijöitä. Minä olin luottanut ja ystävystynyt, mutta mitä nämä tekevät! Päätin lakata suremasta ja roikkumasta menneissä, muovasin hieman ajatusmaailmaa ja totesin, että vain minä voin vaikuttaa elämääni. Vaikka kaikki toiveet eivät olisi edelleenkään toteutuneet, haen hyviä ihmisiä elämääni ja suunta on selvästi parempaan. Harva kunnioittaa toisen tunteita, joten seisottava omilla jaloilla. Kyllä siihen oppii pikkuhiljaa ja se itseluottamus, kun ei olla riippuvaisia toisten tuomasta onnesta, vetää kummasti ihmisiä luokseen. Vaikka kuinka jotkut ovat satuttaneet, heille ei pidä antaa valtaa eikä iloa siitä hyvästä. Kun sinua ei "pysty" enää käyttämään eikä satuttamaan ja osoitat sen, pahat poistuvat. Samalla saa sisäisen rauhan eikä onni ole enää kiinni muista ihmisistä.

    • Anonyymi

      Kokemusta on. Marjatalle soitin ennen pääsiäistä, ennusti uuden kumppanuuden alkua pääsiäiseen mennessä, ei toteutunut. Muutenkaan ennustukset eivät ole vielä ainakaan toteutuneet. Nyky tilanteesta tiesi
      jonkun verran. Pettymys oli.

      Iiris, näki nykytilanteen, kyseli kylläkin paljon asioistani. Tulevaa ei ole näkynyt ennustuksien mukaan.

      • Anonyymi

        Sepä ikävää. He ovat myös ihmisiä.


      • Anonyymi

        Marjatta kertoo minkälainen on ulkoisesti. Kaikki on Alfanaaraaita. Paskat mikä sanonta.
        Hän suuttuu ja lyö luurin korvaan. Mikä ennustaja tällainen on joka ei osaa palvella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marjatta kertoo minkälainen on ulkoisesti. Kaikki on Alfanaaraaita. Paskat mikä sanonta.
        Hän suuttuu ja lyö luurin korvaan. Mikä ennustaja tällainen on joka ei osaa palvella.

        Niinpä, olen törmännyt samanlaiseen, tuollainen luurin lyönti korvaan kertoo haluttomuudesta palvella.


    • Anonyymi

      Vanha ketju, mutta todetaan nyt tässäkin, muutamaan jo kirjoittelinki samaa. Mennyt yli 15 vuotta kunnes asiat tulivat osittain eteen, osa vasta tämänkin jälkeen. Onneksi kirjoitin ylös ja kirjoitan edelleen, mikäli näkijöiden palveluita käytön.

      Joku täällä äskettäin kertoi menneen yli 20 vuotta.

      Tätini mustalaisrouvan ennustuksiin meni yli 30 vuotta.

      • Anonyymi

        Näin on henkimasilmassa ei ole aikaa mistä tieto tulee...


      • Anonyymi

        Oletko koskaan ajatellut sitä mahdollisuutta että, kun uskot jonkun ennustukseen, alat elää tavallaan sitä ennustusta kohti eli tiedostamattomasti teet eri asioita ja ratkaisuja elämäsi suhteen, joita et ilman tuota "ennustusta" et olisi ajatellutkaan tekeväsi. Ja nämä toiset uudet valintasi ovatkin sitten ne, jotka lopulta johtavat sitten muka jonkun ennustuksen toteutumiseen ?
        On psykologinen tosiasia että, jopa vaikeita sairauksia esimerkiksi kasvaimia on saatu pienenemään tai jopa katoamaan , mielikuvaharjoitteluilla. Tuosta on useampi, ihan lääketieteellinenkin tutkimus olemassa.
        Miksei siis alamaissa tai suuntansa hukanneelle ihmiselle, voi alkaa mielessä mantran tavoin vaikuttaa, jos joku "ennustaja" johon uskot sanoo sen elämän parantuvan, muuttuvan tai jotain tiettyä tapahtuu ? Onko kuitenkaan jotain tiettyä tapahtunut vaiko vain jotain sen suuntaista ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan ajatellut sitä mahdollisuutta että, kun uskot jonkun ennustukseen, alat elää tavallaan sitä ennustusta kohti eli tiedostamattomasti teet eri asioita ja ratkaisuja elämäsi suhteen, joita et ilman tuota "ennustusta" et olisi ajatellutkaan tekeväsi. Ja nämä toiset uudet valintasi ovatkin sitten ne, jotka lopulta johtavat sitten muka jonkun ennustuksen toteutumiseen ?
        On psykologinen tosiasia että, jopa vaikeita sairauksia esimerkiksi kasvaimia on saatu pienenemään tai jopa katoamaan , mielikuvaharjoitteluilla. Tuosta on useampi, ihan lääketieteellinenkin tutkimus olemassa.
        Miksei siis alamaissa tai suuntansa hukanneelle ihmiselle, voi alkaa mielessä mantran tavoin vaikuttaa, jos joku "ennustaja" johon uskot sanoo sen elämän parantuvan, muuttuvan tai jotain tiettyä tapahtuu ? Onko kuitenkaan jotain tiettyä tapahtunut vaiko vain jotain sen suuntaista ?

        Silloin kun ennusteissa näkyy muita ja muiden tekemistä ja tekemättä jättämistä (näin elämässä usein on, joku palkkaa, joku valkkaa, joku jättää, joku pettää luottamuksen tms), niin omilla valinnoilla ei voi elämää ohjata täysin. Ei ikinä. Näin ollen, kyllä oikea näkijä näkee. Harmi vaan, että seassa on satutätejä ja -setiä.

        Itse en edes muistaisi kaikkea mitä on vuosikymmenten varrella nähty, jollen olisi aina kirjoittanut ylös. En siis edes kykenisi elämään ennustusta itse toteuttaen.


      • Anonyymi

        Ennusteille/selvänäölle ei oikeasti ole sidottu aikaa. Ne jotka uskovat kertomaa, heille myös toteutuu. Ei pidä soittaa, koska ei usko kuitenkaan. Näiden ihmisten elämä, koskaan muutu, eikä heitä tule olemaan onnellisia. Eikä mikään tule sormia napsauttamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan ajatellut sitä mahdollisuutta että, kun uskot jonkun ennustukseen, alat elää tavallaan sitä ennustusta kohti eli tiedostamattomasti teet eri asioita ja ratkaisuja elämäsi suhteen, joita et ilman tuota "ennustusta" et olisi ajatellutkaan tekeväsi. Ja nämä toiset uudet valintasi ovatkin sitten ne, jotka lopulta johtavat sitten muka jonkun ennustuksen toteutumiseen ?
        On psykologinen tosiasia että, jopa vaikeita sairauksia esimerkiksi kasvaimia on saatu pienenemään tai jopa katoamaan , mielikuvaharjoitteluilla. Tuosta on useampi, ihan lääketieteellinenkin tutkimus olemassa.
        Miksei siis alamaissa tai suuntansa hukanneelle ihmiselle, voi alkaa mielessä mantran tavoin vaikuttaa, jos joku "ennustaja" johon uskot sanoo sen elämän parantuvan, muuttuvan tai jotain tiettyä tapahtuu ? Onko kuitenkaan jotain tiettyä tapahtunut vaiko vain jotain sen suuntaista ?

        Ennustuksella ei voi kaukoparantaa syöpää ja muita vakavia sairauksia. Ei toimi lääketieteeseen. Energiaa voi lähettää kenelle vaan. Se voimaannuttaa vain ihmismieltä seuraavaan päivään. Ainoa ohje että ei kuuntele ja ota kaikkea kuulemaa korvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennusteille/selvänäölle ei oikeasti ole sidottu aikaa. Ne jotka uskovat kertomaa, heille myös toteutuu. Ei pidä soittaa, koska ei usko kuitenkaan. Näiden ihmisten elämä, koskaan muutu, eikä heitä tule olemaan onnellisia. Eikä mikään tule sormia napsauttamalla.

        Kaikkien IHMISTEN ELÄMÄ MUUTTU KOKOAJAN, MYÖS ENNUSTAJIEN, HEI SE ON NIIN FTTÄ KENENKÄÄN KOHDALLA MIKÄÄN EI OLE NIIN PYSYVÄÄ KUIN MUUTOS!!!


    • Anonyymi

      Soitin Sennille ensimmäisen ja viimeisen kerran eilen.
      Aloitti samantien niin kovan kyselytulvan, että suljin puhelimen.

      • Anonyymi

        Senni ohjailee asiakasta kyselyillä. Minulle sanoin että minun pitää katkasta napanuora vanhaan 80-v äitiini. Oli törkeää. Ennustaja on vastuussa sanoistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senni ohjailee asiakasta kyselyillä. Minulle sanoin että minun pitää katkasta napanuora vanhaan 80-v äitiini. Oli törkeää. Ennustaja on vastuussa sanoistaan.

        Ei kai kukaan usko oikeesti ennustajiin nehän vaan rahastaa hyväuskoisia se on niiden työ ei ne mitään tiedä


    • Anonyymi

      olet silmätön.
      olet tyhmä.

      • Anonyymi

        Eikö sinua ole millään tavalla kasvatettu ihmisten tavoille kun nimittelet kommentoi toisista.
        Törkeää.


    • Anonyymi

      UNIL MINKÄ?????!!!!!!EI YHTÄÄN KENEKKÄÄÄÄÄÄÄÄÄN!!!

    • Anonyymi

      On kokeiltu Iiris, Veera, Sonja, Anja ja Eevimaria . Kenenkään ennustus ei ole toteutunut. Eevimaria ainoa joka oikella jälijillä kuitenkin...toivon tänä toteutuvan.

      • Anonyymi

        Anja ja Mirja. Yli 10 vuotta sitten, ja yli 10 vuotta meni toteutumiseen. Noh, mitään akuuttia en kysynytkään.


    • Anonyymi

      Harmi,ettei Sari ole Unililla enää,pidin hänestä todella paljon.

    • Anonyymi

      Sonjs ei todellakaan tiedä mitään. Pelkkä unilin kirjoilla oleva ei muuta.

    • Anonyymi

      Iiris näkee vähän sinnepäin ei oikeeta lopullista vastausta mutta pieleen on mennyt monta kertaa hankittava jostain vaaleasta miehestä tosi rakkaus vaikka en edes kysy sitä. Auton hankkimisesta sanoi kyllä näen että menet autokauppaa ja kirjoitat sopimuksen alle. No se oli autokatsastus auto kaupan yhteydessä oleva liike missä kävin 😁😁😁😁. Naapuri muutti niin näki minut siinä menevän vaaleaan rivitalo pätkään tai se voi olla yksi vaihtoehto tulevaisuudessa mutta en ikinä kuin pakosta muuta enään rivitaloon ei vaikuta minun elämäntilanteeseen millään lailla muutoksia tuovana. sitä mitä tarvin.

    • Anonyymi

      Annamariaa voin suositella! Todella lämpimästi kohtaa, kuuntelee ja auttaa, tulkitsee tarot-korteista hyvin herkkänäköisesti.

      • Anonyymi

        Toteutuiko ennustus?


    • Anonyymi

      Nostetaan ketjua! Onko viimeaikaisia kokemuksia ?

    • Anonyymi

      Amalialle soitettu. Sanoi että tuttu mies lähestyy ennen syksyä. Saapa nähdä...

    • Anonyymi

      Anja, Veera, Iiris näkee ainakin. Kaikki kyllä näkevät. Pitkään soitellu, jotain pientä voi mennä tietty pieleen. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Ei näkijä ole huijari jos hän ei itse tiedosta sitä , että värähtelytaso on alhainen ja ei sen takia pääse asiakkaan energiakenttään..ei sitä hänelle kerrota jos ei itse ole kiinnostunut tietämään omaa värähtelytasoa josta kaikki on kiinni kuinka pätevä on näkijänä. Matalavärähteiset pääsee vain matalavärähteisten ihmisten energiakenttään näkemään asioita, korkea värähtelytaso omaava pääsee kaikkien energiakenttään. Eikä kaikki välitä kun jotain näkee se luottaa siihen että hän on hyvä kun tosiasiassa katselee ehkä naapurin asioita, siskon , lapsen tms. Olen itsekin katsellut asioita ihmisille jotka epäilee, että ei ole minulle tämä asia... mutta en rahasta koskaan. Aikaa ei siellä ole mistä tieto tulee se on vaikeaa vaikka ehkä vuodenajan voi päätellä jostakin mitta Vuosi voi olla 30v päästä vasta.
      Vaikea asiakkaan on tietää kuka hänelle näkee , heiluri on hyvä apuväline jos haluaa oikeesti tietää itse kuka näkee että ei mene rahat hukkaan ei se näkijä sitä tiedä kenen asioita katsoo.
      Ihmiset jotka kulkee 4- 5 d värähtelytaso korkea niiden asioita ei pääse kuka vaan katsomaan ja silloinkin jos on kyse 3 osapuolen asioista heidän energiakenttään ei välttämättä pääse kuka vaan katselee asioita ja hänen yliminä voi sen kieltää automaattisesti ja kenen vaan eli sinne ei noin vain mennä kurkkii kenenkään asioita. Ne on henkisiä lakeja joista monilla ns. Näkijöillä ei ole mitään hajuakaan. Näkijäksi voi alkaa kuka vaan... Ei kukaan kysele papereita onko ammattia tai koulutusta kyseiseen tehtävään. Niinkin röyhkeitä rahastajia on että kun kysyt näkyykö omaa kotia niin sanotaan jos sinulla on rahaa voit ostaa no sen tietää jokainen ilman näkijääkin..pöljien touhua , sitten toinen pöljä joka maksaa niistä.

      • Anonyymi

        Ja kikkareet noille värähtelyilles! Näkijä on näkijä, sillon kun on!
        Kun ei, edelleen eräällä mitään sen kaltaisia kykyjä ole, kun ei ne jotenkin vaan tyhjästä ilmaannu, vaikka kuinka tarjoilisi ilmaistulkintoja, tunnistaa kirjoitustyyliistä kyllä että sama sepusytaja, ja uskottelisi itselleenkin että hei kyllä mä olen näkijä koska multa tuntuu ihan siltä!
        Oikeita töitä hakemaan? Kannattaako edelleen noita ihmeen sepustuksia?


    • Anonyymi

      Kaikki tavalliset tallaajat ei välttämättä edes tiedä millä perusteella näkijä antaa vastauksia . Yksi voi olla katsoo korteista ja sitten kun on hyvät puhelahjat voi söpöttää mitä vaan sylki suuhun tuo, sitten on symbooleja näytetään niidenkin tulkita on näkijän harkinnan ja mielikuvituksen tuotetta, on heiluri mutta sekään ei ole luotettava jos näkijän värähtelytaso on alhainen ei pääse asiakkaan energiakenttään. Unililla on Muutama sellainen näkijä joilla on hyvät värähtelytasot ja kaikki muut matalavähteisiä jotka eivät pääse kuin matalavärähteisten kenttään. Iiris sanoo aikamääre 2 joka kerta eikä mikään ole koskaan mennyt oikein ja aika vähän tietoa saa ulos...Sari oli paras näki hyvin ja toteutu.

      • Anonyymi

        Pelkkää humppuukia sellaset Unilit sun muut "vitsilinjat tarjoilee. Selvästi ton S:n mainoksia, koittaa siinä nyt itseään taas kovin mainostaa. Sääliötouhua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe