Hei ! Jos etsit luotettavaa ja pirteää lastenhoitajaa jolla oisi kokemusta lastenhoidosta, niin täällä onkin juuri sopiva henkilö siihen . Olen 16 -vuotias Keravalainen merkonomiksi opiskeleva nuori . Olen hoitanut 9 - kuukautisesta vauvasta siihen kahdeksaan ikävuoteen saakka lapsia. Olen ollut myös lastentarhassa tetissä . Voin tulla hoitamaan lapsia viikonloppuisin ja joinakin arki-iltoina. Palkasta voidaan sopia erikseen . Tässä Nroni . 0401906277
Täällä ois lastehoitaja Keravalta !!
4
175
Vastaukset
- Johanneksen äite
Kuulehan, janskuseni, kun seuraavan kerran teet työnhakuilmoitusta, tarkista sen kieliasu muutamaan kertaan. Jos et itse osaa, pyydä jotakuta osaavaa auttamaan. Ilmoituksessasi on niin paljon virheitä, että sinusta saa huolimattoman tai muuten perusasioita osaamattoman kuvan. Omaa poikaani hoitamaan haluan huolellisen ja fiksun ihmisen!
- Pipepo
Niin täydellistä hoitajaa ei sitten ole olemassakaan, jota Johanneksen äite kaipailee! Janskun viestistä asia kyllä selvisi, vaikka virheitä olikin!
- Riiviöitten äiti..
Joo, virheitä sattuu ihan vanhoillekkin ihmisille, vaikka olis kuin fiksu ja pätevä ja muuta! Mutta onnea täydellisen hoitajan etsintään vaan! :D
- GARFIELD.s.p.h
Niin Janina! RYHDISTÄYDY.:DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017553
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055563- 835047
- 1394436
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113150- 492833
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102354Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561966