Ajatus mennä Englannista-Ranskaan-Saksaa- ja jotakin reittiä Suomeen.
Ranskassa pysähtyä kaverille ja samoin Saksassa, ja siitä sitten poiketa mihin poiketa. Itse olen sitä mieltä että kannattaisi ostaa reili kortti, halvempi kuin lennot ja bussimatkat päälle, ystäväni eivät asu suurkaupungeissa. Olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä?
Ja miten se käytännössä toimii että matkareitti pitää merkata etukään..? Ja miten paikkalippujen ostamisen kanssa?
Olen todella kiitollinen jos saisin muutamiakin nopeita vastauksia. Tarvii kortti tilata ihan lähipäivinä jos siihen päädyn!
Reilaus Englannista Suomeen..?
3
176
Vastaukset
- cec-ci
Ei tarvii koko reittiä etukäteen merkata. Ennen junaan nousua vaan. Mulla on ollut vaan sellainen 10/22 päivää lippu, etten osaa vastata sen osalta jos ostat kuukauden voimassa olevan. Ja joihinkin juniin tarvii paikkalipun, nopeisiin useimmiten.
- Marsubilami
Kiitos nopeesta vastauksesta!
Ite oon aatellu kans tota 10/22. Miten sitte paikkalipun kanssa, miten täytyy toimia jos sen haluaa etukäteen, mikä on parhainta tapa? Ja onko sulla tietoa onko se aina niin että ostopäivästä 3kk päähän niin voit alkaa käyttää korttia?- K
Korttia voit alkaa käyttään sinä päivänä minkä valitset sitä ostettaessa. Vaikka huomenna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812