Ajatus mennä Englannista-Ranskaan-Saksaa- ja jotakin reittiä Suomeen.
Ranskassa pysähtyä kaverille ja samoin Saksassa, ja siitä sitten poiketa mihin poiketa. Itse olen sitä mieltä että kannattaisi ostaa reili kortti, halvempi kuin lennot ja bussimatkat päälle, ystäväni eivät asu suurkaupungeissa. Olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä?
Ja miten se käytännössä toimii että matkareitti pitää merkata etukään..? Ja miten paikkalippujen ostamisen kanssa?
Olen todella kiitollinen jos saisin muutamiakin nopeita vastauksia. Tarvii kortti tilata ihan lähipäivinä jos siihen päädyn!
Reilaus Englannista Suomeen..?
3
220
Vastaukset
- cec-ci
Ei tarvii koko reittiä etukäteen merkata. Ennen junaan nousua vaan. Mulla on ollut vaan sellainen 10/22 päivää lippu, etten osaa vastata sen osalta jos ostat kuukauden voimassa olevan. Ja joihinkin juniin tarvii paikkalipun, nopeisiin useimmiten.
- Marsubilami
Kiitos nopeesta vastauksesta!
Ite oon aatellu kans tota 10/22. Miten sitte paikkalipun kanssa, miten täytyy toimia jos sen haluaa etukäteen, mikä on parhainta tapa? Ja onko sulla tietoa onko se aina niin että ostopäivästä 3kk päähän niin voit alkaa käyttää korttia?- K
Korttia voit alkaa käyttään sinä päivänä minkä valitset sitä ostettaessa. Vaikka huomenna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37940- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780