Mietin tässä, että mistähän unisuus voi esimerkiksi johtua? Tässä muutama päivä on mennyt siinä että töistä kotiin tullessa ei pysy millään hereillä, sitten tullu nukuttua johonki iltaan ja sit pari tuntia hereillä ja takas nukkumaan, välissä vaan syö.. Työssäkäyminenkin ollut aika tuskaa, kun aamulla jaksaa olla sen muutaman tunnin virkeenä ja sitten tulee hirveä väsymys. Lisäks siihen tulee mukaan semmonen sekava olo, esimerkiks tajuaa muutaman minuutin päästä että joku on puhunu sulle koko ajan, eikä oo tajunnu mitään, tai että yhtä äkkiä huomaa olevansa jossain seikkailemassa, eikä muista kävelleensä tai mitä varten on lähteny kävelemään paikkaan mistä sitten millonki ittesä löytää.. Aattelin tässä nyt vielä vkl katsoa helpottaako mihinkään, ja jos ei niin varmaan tarvii tkssa kävästä.. Mutta jos jollain ois samantapaisia kokemuksia joskus ollu niin ois kiva kuulla ja onko selvinnyt mitään sairautta tms.. En uskalla enää tonne internetin ihmeelliseen maailmaan lähteä selaileen mitään, kun tulee sit vaan niin luulosairaaks. Kokemuksella voin kertoa :D
Kokoaikainen väsymys.
2
180
Vastaukset
- Elämä unessa
Täällä toinen unelias. Aamuvuoron jälkeen nukahdan istuvilteni, siitä kaadun sohvalle, josta herään joskus kahdeksan maissa illalla. Siitä siirryn sänkyyn ja jos menen iltavuoroon, nukun yhteentoista aamupäivällä.
Meneehän tää elämä tietysti näinkin, mutta ihmettelen vaan, miten paljon unta oikein tarvitsen vuorokaudessa. Jos saisin vapaasti nukkua, ettei tarvitsisi töissä käydä, niin luulen, että 12 tuntia/vrk olisi MINIMI unentarve mulla.
Jos en saa tarpeeksi unta, muutun itkuiseksi ja vihaiseksi. Elän nukkumisesta nukkumiseen. Kun herään, mietin jo milloin pääsen taas uneen ja miten jaksan nämä valveillaolotunnit. - JK
VAI NIIIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481