Nyt sattui näin. Eilen illalla alkoi tulla migreenin alkuoireita, otin migreenikohtauslääkkeen ja menin nukkumaan. Aamulla herätessäni oikea silmä tuntui jännältä; silmän yläosalla en näe tarkasti ja silmässä tuntuu aivan kuin joku kevyesti painaisi sitä koko ajan.
Olen vasta 19, joten mikään "iän tuoma" juttu tässä ei varmastikaan ole kyseessä. Onko tämä siis migreeni siitepöly liikaa lukemista (yo-kokeet & kahdet pääsykokeet) vai jotain vakavampaa? Onko kenelläkään muulla samanlaisia kokemuksia?
Nuoren silmäongelmat
ii239
1
131
Vastaukset
- silmäpöly
Olen sinua paljon vanhempi mutta migreenikko olen ollut 25-vuotiaasta. Migreenikohtaus tai -lääke tai molempien yhdistelmä aiheuttaa minulla joskus näköhäiriöitä, jolloin näkö saattaa olla sumea tilapäisesti varsinkin yöunien jälkeen tai sitten muuten voi olla vaikea tarkentaa näköä. Myös siitepöly tuntuu silmissä. Sinulla varmaan on jotain yhteisvaikutusta noista kaikista mainitsemistasi asioista. Älä huolestu. jos nuo tuntemukset jatkuvat useita päiviä, sitten kannattanee käydä lääkärissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1365551HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164815Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu864010Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty863437Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido683161Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert351892- 471825
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t801567- 141438
- 191374