HEIPPAS!!!
Olen tumma,nuorekas aikuinen nainen,mitä näkisit kesäänI?
Eronnut muutama vuosi sitten ja nyt olis aika uuden hyvän ihmisen löytäminen rinnalleni,se uusi toive?
Olisko se tuntemani, vaiko ihku uutta pukkais?
Tuntijasi
1
61
Vastaukset
Hei
olet suoriutunut erostasi hyvin ja jättänyt vanhat taaksesi.
mutta tee toiveestasi totta, lähde sillä mielellä eteenpäin, että elämässäsi on tilaa toiselle ihmiselle! kyllä ympäristö sen sinusta huomaa, kun uhkut energiaa ja olet hyvällä tuulella.
minä näen tikapuut. jospa ne ovat symboliset, vaikea sanoa. oletko ehkä kiipeämässä ylöspäin näin yleensä elämässäsi? vaikka urallasi?
ja kankaita, mitkä ovat matkalla jonnekin. ne voivat myös olla tulossa suomeen.
tästä päätellen arvelen, että onnesi voisi olla työn tai harrastuksen kautta tulevaa, että kohtaisit kumppanin tekemisen parissa.
mies voisi olla kauppias tai kaupallisella alalla, ehkä myyntimies tai konsultti. siisti olemus ja hän tietää, mistä puhuu.
en tiedä oletteko tavanneet jo, sillä tässä liikutaan isossa rakennuksessa tai liikkeessä, missä on vahvat valot.
ajoista en osaa puhua, tapahtumat ovat minun "alaani".
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461348
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38685- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 26579
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17543