Artekin tarjoiluvaunun puuosat vaatisivat kunnostusta (hionta, lakkaus). Osaisiko kukaan suositella luotettavaa ja hyvää tekijää Jyväskylän alueelta?
Hyvä huonekalujen entisöijä tms. Jyväskylästä?
5
6061
Vastaukset
- Mökkiläinen 71
Mitä noita kunnostamaan, heitä takkaan ja osta jyskistä uudet.
- Kallista on
Totta uusi on halvempi ostaa kuin maksaa kunnostajalle oikea palkka.
- onko enää?
Joskus ainakin oli Viitaniemessä joku pien putiikki. Oiskohan ollu siinä kaukalon vieressä..
- kokemusta on
Onnin Verhoomo Kortepohjassa...parempaa saa hakea.....
Verhoiluliike Karjalainen Onni
Taitoniekantie 15, 40740 JYVÄSKYLÄ
Mob: 050 592 4602 - AsiakaSJyskästä
Kalustehoitola Kallio Savelassa kunnosti 100 v. vanhan, suvun perintö talonpoikaispöydän. Herra Kallio on itse sydämmellisyys, vanhan ajan herrasmies itsekkin, työn jälki oli hyvää ja työ valmistui reilusti etuajassa. Meillä menee jatkossakin kunnostukset hänelle jos sellasia tulee.
Käyntiosoite
Onkapannu 8, 40700 JYVÄSKYLÄ
Puhelin
0405714354
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657