Artekin tarjoiluvaunun puuosat vaatisivat kunnostusta (hionta, lakkaus). Osaisiko kukaan suositella luotettavaa ja hyvää tekijää Jyväskylän alueelta?
Hyvä huonekalujen entisöijä tms. Jyväskylästä?
5
6232
Vastaukset
- Mökkiläinen 71
Mitä noita kunnostamaan, heitä takkaan ja osta jyskistä uudet.
- Kallista on
Totta uusi on halvempi ostaa kuin maksaa kunnostajalle oikea palkka.
- onko enää?
Joskus ainakin oli Viitaniemessä joku pien putiikki. Oiskohan ollu siinä kaukalon vieressä..
- kokemusta on
Onnin Verhoomo Kortepohjassa...parempaa saa hakea.....
Verhoiluliike Karjalainen Onni
Taitoniekantie 15, 40740 JYVÄSKYLÄ
Mob: 050 592 4602 - AsiakaSJyskästä
Kalustehoitola Kallio Savelassa kunnosti 100 v. vanhan, suvun perintö talonpoikaispöydän. Herra Kallio on itse sydämmellisyys, vanhan ajan herrasmies itsekkin, työn jälki oli hyvää ja työ valmistui reilusti etuajassa. Meillä menee jatkossakin kunnostukset hänelle jos sellasia tulee.
Käyntiosoite
Onkapannu 8, 40700 JYVÄSKYLÄ
Puhelin
0405714354
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078