Olen kärsinyt migreenistä kohta 2 vuotta. Pahimmillaan vielä noin 1/2-vuotta sitten päänsäryttömiä päiviä oli enintään 2 viikossa. Buranat ei auttaneet, joten migreerilääkkeillä sain san joten kuten kuriin fysioterapialla. No kuulimpa sitten, että kannattaa kokeilla sinkkiä. Olen syönyt apteekista ostettuja sinkkitabletteja jo 4 viikkoa ja ihanaa... VAIN YKSI LIEVÄ MIGREENIKOHTAUS! Toivon todella, että tilanne myös jatkuu näin... ei enää särky-tai migreenilääkkeitä. Suosittelen todella... kokeilkaa.
Sinkkiä päänsärkyyn
2
1123
Vastaukset
- Vois ehkä kokeilla
Kuinka nopeasti huomasit, että sinkki auttoi?
Millä annostuksella käytät? - Kokeilin
,No minä nyt kumminkin päätin kokeilla, 75 mg päivässä annoksella.
2 päivän käytön jälkeen migreenistä on pahin terä katkennut, osassa auraoireista vakavuus lieventynyt, tosin nenä ja kasvot vielä puutuu, pahoinvointia ja etovaa oloa on, huippaa ja korvat soi ja säksättää edelleen entiseen malliin. Pään pistelytuntemukset eri puolilla päätä kuitenkin vähentyneet huomattavasti. Varsinainen migreenisärky on vähemmän tappavaa nyt ja lääkkeitä ( triptaaneja Panacodia ) olen voinut vähentää. Suunta parempaan, ellei ole vaan ensireaktio.
Itse toivoisin, että tästä löytyisi apua ja pidemmän käytön avulla kaikki oireet jäisi vähileen pois.
Sinkki on mainio hoito myös akneen, mutta annokset pitäisi olla suht isoja 90-120 mg/pv kuurin alussa. 150 mg rajaa ei ole syytä ylittää. Laskeva alku vaikka 2vkon aloituskuurin jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774