Onko kukaan huomannut että opiaattien yhtäjaksoisen käytön ja vieroittamisen jälkeen reflat tulisivat helpommin takaisin kun käyttöä aloittaessa? Eli oletteko huomanneet jotain elimistön "herkistymistä" opiaattiriippuvuutta kohtaan?
Opiaattireflat lopetuksen jälkeen
Naskali71
2219
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
vieroittamisen jälkeen? ei kai sillon enää tuu refloi? tai siis jos joku opiaatti nisti nyt vaan pääsis niin pitkälle.. mull tulee aina pahimmat olot siinä neljäntenä päivänä
Siis jos olet jo lopettanut. Ollut jonkun aikaa ilman ja sit syöt jonkun tramalin tai oxycontin tai jotain. Niin tuleeko ne reflat herkemmin uudestaan. Muistaako elimistö sen riippuvuuden ja aktivoi sen helpommin.
Itselle tuli meinaan ihan kauhee olo kun olin jo kuivilla ja otin sitten 400mg tramalia. No ei ees toiminu kovaa, mutta sitten meni reilu vuorokausi aikaa ja sen jälkeen hupsista vieroitusoireet tuli takaisin. Oli vitun paska olo.