RUOSTEKORJAUSTA PK-SEUDULLA

POHJATYÖT

Tietääkä kukaan, onko täällä Helsingin, Espoon ja Vantaan alueella tai lähialueilla hyviä maalaustöihin erikoistuneita korjaamoja? Minulla on auto, jossa on alkavaa ruostetta. Vauriot ovat vielä helposti korjattavissa, mutta itse en ryhdy niitä korjaamaan, koska en ole tekijä, eikä minulla ole tiloja, missä tehdä.
Tärkeintä on, että pohjatyöt (ruosteenpoisto ja pohjamaalaus ja kittaukset) tehdään hyvin. Ruoste on sellaisissa paikoissa. joissa päällysmaalauksen siisteydellä ei ole niin suurta merkitystä. Tärkeintä on, että korjaaja poistaa ruosteen kunnolla ja tekee pohjat hyvin, jotta samat paikat eivät kuki taas vuoden päästä!
Kertokaa, jos tiedätte hyviä korikorjaamoja/maalaamoja!

9

4068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päältä kaunis

      Vein autoni Vantaan ruoste-estoon taannoin ja tulos oli surkea. Vuoden päästä kaikkialla kukki missä oli ruostetta ollut pinnassa, piti kuulemma "saada kuriin". Opin siinä että huonosti tehty ruostesuojaus on pahempi kuin ilman suojausta. Nyt autoani on jouduttu hitsaamaan ja hiekkapuhaltamaan sieltä mistä ruoste alunperin saatiin "kuriin" ja hintaa on tullut monin verroin alkuperäiseen susi-suojaukseen nähden. Tiedän mihin en enää autoani koskaan tule viemään.. kannattaa muistaa että kaikkihan näyttää heti työn jälkeen hienolta, mutta pohjatyö ratkaisee ja on myös suurin työ koko hommassa.

    • Korjaamot korjaa

      Ruostetta ei saa pois kuin laittamalla uutta peltiä, mutta putsaamalla ja maalaamalla saat ns. vuoden korjauksen.

    • loputon suo

      Kannattaa mielummin vaihtaa merkkiä kuin korjaamoa. Ruostepaikkkojen putsaus ja maalaus on vain hetken kosmetiikkaa. Valitse seuraavaksi auto, joka ei ole herkkä ruostumaan.

    • ruosteenkemiallinenmerkk

      Niin missä näitä korjaamoja on? Tarvisi hieman hitsailla pari paikkaa

      • OmaKokemusOnTämä

        Helsingin lähialueella löytyy paljon edullisia pajoja jotka tekee ruostekorjauksia, parhaat hintaansa nähden on 80km Helsingistä etelään.


    • lahoaasemersukin

      Tässä on joku nyrkkipaja Vantaalla, mutta tekee ainakin omasta mielestä ihan OK jälkeä kohtuu hinnalla: 0403660250

    • Autokuntoon

      Tsekatkaa Salon autohitsaus. Löytyy fasesta. Autoani siellä olen käyttänyt. Tekee tod hyvää jälkeä. Autolla menin saloon ja junalla takas. Auto jäi korjaukseen. Kun auto kunnossa hyppäsin junaan ja autolla Salosta takaisin himaan. Hoitui muutkin huollot ja korjaukset samalla kertaa.

    • On.mennyt.laatu

      Helppo neuvoa valitsemaan automerkki, johon ruoste ei ollenkaan iske. Olisit nyt maininnut sellaisen. Issellä Mersun (5v.) ovien alaosat ja peltipokkaukset siellä nurkissa tahtovat ruskettua. Ei siinä mitkään ruosteenestokäsittelyt kuulkaa auta. Pojan Volvossa (7v.) alkaa myös kukertaa.

      • Oma_kokemus

        Minulla on jo kolmas Sitikka, joissa ei ole tarvinnut ruosteesta kärsiä. Nykyinen C5 on vasta 7-vuotias, eikä ruostetta missään. Muutenkin olen ollut näihin tyytyväinen. Näitä ennen minulla oli japanilaisia, ja helmoja sai paikkailla jo paljon nuorempana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      79
      4087
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3072
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      27
      3072
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2868
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2824
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2553
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      311
      2499
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      228
      2176
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2027
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      1997
    Aihe