Voinko valittaa isännöitsijästä minnekkään muualle kuin taloyhtiön hallitukselle?
Isännöitsijän ckäytös ollut todella törkeää ja ala.arvoista. Kun olen koittanut jotian kysyä tai en ole hyväksynyt suoraan vastausta mitä häneltä tulee niin alkanut kertomaan että en saisi lukea liikaa lakeja tai ehtoja tms ja välillä myös mennyt henkilökohtaisuuksiin ja haukkunut. Itse olen koittanut parhaani mukaan hillitä itseni ja kun on meinannut hermo mennäö niin olen lähtenyr pois paikalta.
Hankala isännöitsijä
6
1879
Vastaukset
- l-kl
No kukas teillä on isännöitsijän valinnut ?
Joskus kyllä isännöitsijöilläkin pinna palaa oman edun tavoittelijoista, kun pitää kuitenkin pitää tasapuolisesti huolta taloyhtiöstä. - veettuuntunut
No tod näköisesti sen on valinnut taloyhtiön hallitus tai yhtiökokous, vaan kun itse olen uusi jäsen yhtiössä enkä saa asian mukaista palvelua
- harjoitusta
Periaatteessa isännöitsijä kommunikoi hallituksen kanssa.
Voit lähettää omalla nimelläsi vaatimuksesi / reklamointisi kirjallisesesti hallitukselle.
Hallitus tietää, mitä isännöintisopimukseen kuuluu. Kirjaa vaatimuksesi sähköpostitse tai kirjeitse.
PS. Kannattaa hieman panostaa oikeinkirjoitukseen, jotta tulee otettua vakavasti. Itsensä hillitseminen on myös taito, joka harvoilta onnistuu.
Pientä harjoitusta peliin, kyllä se siitä.- veettuuntunut
Kiitos asiallisista vastauksista. En ole äidinkielenmaisteri, mutta koitan panostaa oikein kirjoitukseen sen minkä osaan ja mitä näppis ei pätki ;)
- Anonyymi
Tampereella Muotialantie 25 on isännöitsijä..osakas..yrittäjäisännöitsijä omassa firmassa..turvallisuuspäällikkö ja talonmies ..siivooja samassa paketissa. Myöskin vartija..poliisi
.ym mitä käyttämiseen tulee tulee naisen vuorolla saunaan katselemaan alastomuutta..taloyhtiön pesukoneessa ei saisi pestä lakanapyykkiä ..vieraiden pitäisi tehdä muuttoilmoitus jos on yökylässä.. ja hallituksen PJ paras kaveri..ja päätti WC sisätiivisteen vuotaminen takia teettää vuokranantajalle kylpyhuone remontti. Soittelee ovikelloa yöaikaan jos joku asia hänen mieltä painaa. Ei kykene normaaliin keskusteluun..ite oon 60v ja eikä muijakaan paljo nuorempi oo..Omaamme käytöstapoja asumisen kuin sosiaalisessa mielessä. Eipä maha mittää ku muuttaa pois. - Anonyymi
Walttarin toiminta tiivistyy näihin sanoihin. Olen itse vuokralla.
You need to take a closer look at me
Cause I was born to be the thorn in your side
No matter what you think you're gonna see
You never wanted this barrage of fucking pride
You don't want none of me
You've got a fucking catheter in your brain
Pissing your common sense away
When you draw first blood you can't stop this fight
For my own peace of mind - I'm going to
Tear your fucking eyes out
Rip your fucking flesh off
Beat you till you're just a fucking lifeless carcass
Fuck you and your progress
Watch me fucking regress
You were made to take the fall - now you're nothing
Payback's a bitch motherfucker
You only live to be a parasite
Your life must suck when nothing's going your way
Everything melts away before your eyes
You're just a punk that doesn't have the sense to get away
Get the fuck away
When you draw first blood you can't stop this fight
For my own peace of mind - I'm going to
Watch me fucking regress
Payback's a bitch motherfucker
I will never become your fucking scapegoat
I don't know how it feels to come up short
I only want vengeance
To come shining down on me
I don't want you to die
Before I get the chance to kill you myself
This is for the mindfuck
This is for the hell of it
This is for me- I'm going to
Watch me fucking regress
Watch me fucking regress
Now you're nothing
You ain't fucking shit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446