Air Berlin Miamiin

Florida plan 1

Aika edullisia lentoja ollut 2013 hiihtolomille Miamiin AirBerlinin yhtiökkä.

Epäillyttää vaan vieras yhtiö, joka ilmeisesti on myös jonkin sortin halpalentoyhtiö.
Millaisen lie istuintilat ja tarjoilut näinkin pitkällä lennolla?

Olisiko kenelläkään kokemuksia mannerten välisistä lennoista AirBerlinillä?

Melkoisia hintaeroja Helsinki - Miami lennoissa: 550e - 750e / aikuinen.

8

957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miikku

      Olen itse etsinyt lentoja maaliskuu 2013 Miamiin ja tällä air berlin lentoja saisi edulliseen hintaan,mutta hiukan epäilyttää tämä eli onko jollain kokemuksia lennoista helsinki-tegel-miami?

    • katxz

      Lennettiin 2011 airberlinillä miamiin tegelin kautta. ihan hyvä lentoyhtiö, ainoa miinus pitkistä vaihtoajoista, tosin en tiedä onko enää niin pitkät vaihtoajat. 2011 oli melkein viiden tunnin odotusajat mennen tullen. hlökunta ei tiennyt estasta mitään vaikka sanottiin se riittää maahan pääsyksi. tilaa oli koneessa normiverran.

      • Miikku

        Tällä lennolla mitä kattelin netistä,niin oli vaihtoaika 1h30min mennen tullen :)


    • Hyvä Air Berlin!

      Otimme kokeeksi lennot Air Berliniltä juuri hinnan vuoksi. Kokemuksemme ovat todella positiiviset; palvelu pelasi ja tarjoilu toimi hyvin koko lennon ajan. Penkit mukavampia kuin Finnairilla, samoin henkilökunta ystävällisempää.

      Vaihto Berliinissä sujui näpsäkästi. En löydä tikulla kaivamallakaan mitään kielteistä Air Berlinistä. Se ei muuten ole mikään EasyJet-tyyppinen halpislentoyhtiö, vaan alunperin American Airlinesin yhtiökumppani (edeltäjä?). Otan jatkossakin lennot Air Berliniltä jos hinta osuu kohdilleen.

      Seuraava tulo Floridaan on vuoden lopulla pariksi viikoksi 10 h ryhmä.

      • Miikku

        Mietin pitkään tätä air berlinin lentoja,mutta päädyin tuttuun lufthansan lentoon.Eli seuraavan lennon floridaan voisin kokeilla tuota air berliniä.Eli 19.3. Mennään sitten lufthansalla kohti Miamia :))


    • Nintzku

      Olis myös tarkoitus lentää Air Berlinillä Hki-Tegel-Miami. Millaisia kokemuksia Tegelin kentästä? Luin jostain, että olisi sekava ja opasteita vähän ja vain saksaksi... Lähinnä kiinnostaa vain, että ehtiihän 1,5 tunnissa löytää seuraavan lähtöportin :) Ilmeisesti matkalaukuista ei tarvitse itse huolehtia välilaskun aikana? Miten teitte lähtöselvityksen, portilla/netissä/automaatilla?

    • Sama lento

      Sama reitti ja aikataulu kuin yllä, meneekö laukut suoraan ja 1,5 tunnin vaihto riittänee?

      • mtaman

        Viime joulukuussa lensin tuon välin ja jos lennot samalla lipulla, niin laukut menee suoraan ja vaihto aika riittää ihan hyvin jos lento helsingista on kutakuin aikataulussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe