Air Berlin Miamiin

Florida plan 1

Aika edullisia lentoja ollut 2013 hiihtolomille Miamiin AirBerlinin yhtiökkä.

Epäillyttää vaan vieras yhtiö, joka ilmeisesti on myös jonkin sortin halpalentoyhtiö.
Millaisen lie istuintilat ja tarjoilut näinkin pitkällä lennolla?

Olisiko kenelläkään kokemuksia mannerten välisistä lennoista AirBerlinillä?

Melkoisia hintaeroja Helsinki - Miami lennoissa: 550e - 750e / aikuinen.

8

1034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miikku

Olen itse etsinyt lentoja maaliskuu 2013 Miamiin ja tällä air berlin lentoja saisi edulliseen hintaan,mutta hiukan epäilyttää tämä eli onko jollain kokemuksia lennoista helsinki-tegel-miami?

• katxz

Lennettiin 2011 airberlinillä miamiin tegelin kautta. ihan hyvä lentoyhtiö, ainoa miinus pitkistä vaihtoajoista, tosin en tiedä onko enää niin pitkät vaihtoajat. 2011 oli melkein viiden tunnin odotusajat mennen tullen. hlökunta ei tiennyt estasta mitään vaikka sanottiin se riittää maahan pääsyksi. tilaa oli koneessa normiverran.

• Miikku

Tällä lennolla mitä kattelin netistä,niin oli vaihtoaika 1h30min mennen tullen :)

• Hyvä Air Berlin!

Otimme kokeeksi lennot Air Berliniltä juuri hinnan vuoksi. Kokemuksemme ovat todella positiiviset; palvelu pelasi ja tarjoilu toimi hyvin koko lennon ajan. Penkit mukavampia kuin Finnairilla, samoin henkilökunta ystävällisempää.

Vaihto Berliinissä sujui näpsäkästi. En löydä tikulla kaivamallakaan mitään kielteistä Air Berlinistä. Se ei muuten ole mikään EasyJet-tyyppinen halpislentoyhtiö, vaan alunperin American Airlinesin yhtiökumppani (edeltäjä?). Otan jatkossakin lennot Air Berliniltä jos hinta osuu kohdilleen.

Seuraava tulo Floridaan on vuoden lopulla pariksi viikoksi 10 h ryhmä.

• Miikku

Mietin pitkään tätä air berlinin lentoja,mutta päädyin tuttuun lufthansan lentoon.Eli seuraavan lennon floridaan voisin kokeilla tuota air berliniä.Eli 19.3. Mennään sitten lufthansalla kohti Miamia :))

• Nintzku

Olis myös tarkoitus lentää Air Berlinillä Hki-Tegel-Miami. Millaisia kokemuksia Tegelin kentästä? Luin jostain, että olisi sekava ja opasteita vähän ja vain saksaksi... Lähinnä kiinnostaa vain, että ehtiihän 1,5 tunnissa löytää seuraavan lähtöportin :) Ilmeisesti matkalaukuista ei tarvitse itse huolehtia välilaskun aikana? Miten teitte lähtöselvityksen, portilla/netissä/automaatilla?

• Sama lento

Sama reitti ja aikataulu kuin yllä, meneekö laukut suoraan ja 1,5 tunnin vaihto riittänee?

• mtaman

Viime joulukuussa lensin tuon välin ja jos lennot samalla lipulla, niin laukut menee suoraan ja vaihto aika riittää ihan hyvin jos lento helsingista on kutakuin aikataulussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1700
    2. 105
      1195
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1071
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      979
    5. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      128
      877
    6. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      51
      870
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      838
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      70
      745
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      719
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      709
    Aihe