Useita kertoja Floridassa käyneenä en vaan saa siitä tarpeekseni.
Minua sinne vetää seuraavat asiat:
ilmasto, yleinen rento ja helppo fiilis, mukavat ihmiset, hyvä ruoka (ei vatsavaivoja) ja erityisesti elämän ja liikkumisen helppous autolla.
Olisi kiva tietää mikä teitä muita sinne saa aina vaan lantämään.
Kertokaa.
Mikä vetää Floridaan
FL Plan 1
2
250
Vastaukset
Rakastan Florida Keys saaria, aivan uskomattoman hienoja ja sellaisia maisemia ei missään muualla näe. Ja myös Miamin South Beach on mielestäni todella huippu paikka!
- lokak ja tammik seur
Kyllä se on aurinko ja rento meininki hyvät shoppailumahdollisuudet outleteissä, jotka vieät meidän perhettämme kerta toisensa jälkeen Floridaan. Keys on myös ihana, samoin Miamin ooppera ja tietysti pitää joka reissulla käydä Orlandossa, vaikka olemme kaikki jo aikuisia.
On sen niin ihana paikka...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185398
- 715138
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603258- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381703