Nokia Suite ei suostu yhdistämään nettiin

apua tarvitaan

Elikkä nokia suite ei suostu yhdistämään nettiin. Asetuksissa on noudatettu operaattorikohtaisia neuvoja. Silti suite ilmoittaa: internettiin yhdistäminen epäonnistui. Operaattori on Saunalahti, puhelin Nokia 6720c ja tietokoneen käyttis Windows 7 HP 64 bit jos nuo tiedot auttavat

12

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5230,. (500)

      onko puhelimessa pakettidata yhteysosoite ok

      - asetukset>yhteydet>puh.hallinta>pakettidata>yhteysosoite

      • apua tarvitaan

        Pakettidata on, netti toimii muuten ihan hyvin


    • Itseasiassa minullakin tuli sama virheilmoitus, kun yritin muodostaa Nokia N8 puhelimesta modeemin Nokia Suitella!

      Tälläisen virheen Nokia Suite antaa: http://www.huutokuva.net/kuva/OANc.jpg


      Ongelma johtuu siitä, että Nokia Suite yrittää yhdistää Kolumbus verkkoon, joka on nykyään Elisa ja Saunalahti. Kun menin Nokia Suiten asetuksiin: Työkalut->Valinnat->Internet yhteyden muodostaminen->

      Kotimaa->Suomi
      Operaattori Saunalahti

      Näin ainakin minä sain Saunalahden yhteyden toimimaan-..

    • apua tarvitaan

      Yritin... mutta epäonnistuin. Yhä ilmoittaa samaa...

      • apua tarvitaan

        Hetkinen... kun katson tarkemmin vapusen virheilmoitusta, minun virheilmoitus on hieman erilainen: ''Verkkoyhteyden muodostaminen epäonnistui. Modeemi on jonkin muun sovelluksen käytössä, tai sitä ei ole määritetty oikein.''. Vai johtuukohan virheilmoitusten erilaisuus siitä, että vapusella on käytössä uudempi beta-versio nokia suitessa, ja minulla on uusin vakaa versio.


      • ihmettelen vain
        apua tarvitaan kirjoitti:

        Hetkinen... kun katson tarkemmin vapusen virheilmoitusta, minun virheilmoitus on hieman erilainen: ''Verkkoyhteyden muodostaminen epäonnistui. Modeemi on jonkin muun sovelluksen käytössä, tai sitä ei ole määritetty oikein.''. Vai johtuukohan virheilmoitusten erilaisuus siitä, että vapusella on käytössä uudempi beta-versio nokia suitessa, ja minulla on uusin vakaa versio.

        Onko Bellellä mitään osuutta asiaan? En minäkään päässyt C6-01 Nokia Suiten kanssa nettiin. Minulla on tässä koneessa kyllä kiinteä laajakaista, mutta yritin kokeilla sen varalle, että se joskus on poikki. Kun minulla oli N73, sillä pääsin ihan hyvin. Myös 6600 Foldilla pääsin. Mutta en nyt siis tällä uusimmalla puhelimella. En kyllä enää muista, mitä ilmoitti, mutta joka tapauksessa nettiin ei yhdistänyt. Ai niin, ainakin hiiri ei enää siinä yhteydessä toiminut, lähti etsimään ajuri a eikä löytänyt. Katkaisi koko hiiren. Lopetin kokeilun siihen ja heti alkoi hiirikin toimimaan. Sen koommin en ole viitsinyt kokeilla. Pääsenhän minä itse puhelimella nettiin ja ostin tabletinkin, kun jäi tuo mokkula niiltä ajoilta jolloin asuin muualla eikä kiinteä yhteys toiminut.


    • Se virheilmoituksen erillaisuus voi johtua myös siitä, itse en tosin ole testannut että tuleeko sama virheilmoitus vakaalla versiolla.

    • 5230,. (500)

      Ei kait sen bellen pitäis mitään vaikuttaa,ainakin mun 500 belle yhdisti internettiin xp pöytäkoneeni heti,nokia suitesta valitsin vaan yhteyden dna internet(en manuaalisesti)ja se oli siinä,netti pelitti välittömästi..tulipahan tuokin testattua jos tämä saunalahden kiinteä laajakaista joskus tökkii vaikka onhan tuo sauniksen mokkulakin yhdessä kännyssä joten valinnan varaa löytyy

    • apua tarvitaan

      Itse kokeilin myös XP Home pöytäkoneella, ei mitään ongelmaa yhdistämisessä. Mikäköhän lie vikana kun ei Seiskalla yhdistä. Vaikuttaakohan Seiska-läppärissäni asiaan että siinä oli jo valmiiksi WLAN-yhteys, ja se ei voi käyttää kahta yhteyttä samaan aikaan?

    • Ei pitäisi vaikuttaa. Itselläni on pöytäkone lankaverkossa kiinni ja hyvin Nokia Suite muodostaa nettiyhteyden N8 kautta.

      Oletko kokeillut Nokia Suiten uudelleen asennusta? Eli poistat nykyisen kaikki sen jättämät kansiot Windowsin resurssihallinnan hakua käyttäen ( Laita hakusanaksi "Nokia", ja haku C: asemalle).

    • apua tarvittiin

      Kokeilin uudelleenasennusta, mutta muutosta ei ole tapahtunut. Mutta oikeastaan se ei enää haittaa. Ostin Bluetooth-adapterin koneeni USB-porttiin. Yhdistin puhelimeni siihen (pientä säätöä oli kyllä), ja netti toimii melko hitaasti (Saunalahti mobiililaajakaista Mini), mutta nopeus riittää kyllä aamuiseen uutistenlukuun ja vähän muuhunkin, oikeastaan kaikkeen. Kiitos vastauksista ja kiinnostuksesta ongelmaan, erityisesti vapuselle :). Hyvää kesää kaikille!

    • Ole hyvä ja hyvää kesää sinullekin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3537
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1389
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1219
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1124
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    8. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1018
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1006
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      52
      904
    Aihe