Elikkä nokia suite ei suostu yhdistämään nettiin. Asetuksissa on noudatettu operaattorikohtaisia neuvoja. Silti suite ilmoittaa: internettiin yhdistäminen epäonnistui. Operaattori on Saunalahti, puhelin Nokia 6720c ja tietokoneen käyttis Windows 7 HP 64 bit jos nuo tiedot auttavat
Nokia Suite ei suostu yhdistämään nettiin
12
436
Vastaukset
- 5230,. (500)
onko puhelimessa pakettidata yhteysosoite ok
- asetukset>yhteydet>puh.hallinta>pakettidata>yhteysosoite- apua tarvitaan
Pakettidata on, netti toimii muuten ihan hyvin
Itseasiassa minullakin tuli sama virheilmoitus, kun yritin muodostaa Nokia N8 puhelimesta modeemin Nokia Suitella!
Tälläisen virheen Nokia Suite antaa: http://www.huutokuva.net/kuva/OANc.jpg
Ongelma johtuu siitä, että Nokia Suite yrittää yhdistää Kolumbus verkkoon, joka on nykyään Elisa ja Saunalahti. Kun menin Nokia Suiten asetuksiin: Työkalut->Valinnat->Internet yhteyden muodostaminen->
Kotimaa->Suomi
Operaattori Saunalahti
Näin ainakin minä sain Saunalahden yhteyden toimimaan-..- apua tarvitaan
Yritin... mutta epäonnistuin. Yhä ilmoittaa samaa...
- apua tarvitaan
Hetkinen... kun katson tarkemmin vapusen virheilmoitusta, minun virheilmoitus on hieman erilainen: ''Verkkoyhteyden muodostaminen epäonnistui. Modeemi on jonkin muun sovelluksen käytössä, tai sitä ei ole määritetty oikein.''. Vai johtuukohan virheilmoitusten erilaisuus siitä, että vapusella on käytössä uudempi beta-versio nokia suitessa, ja minulla on uusin vakaa versio.
- ihmettelen vain
apua tarvitaan kirjoitti:
Hetkinen... kun katson tarkemmin vapusen virheilmoitusta, minun virheilmoitus on hieman erilainen: ''Verkkoyhteyden muodostaminen epäonnistui. Modeemi on jonkin muun sovelluksen käytössä, tai sitä ei ole määritetty oikein.''. Vai johtuukohan virheilmoitusten erilaisuus siitä, että vapusella on käytössä uudempi beta-versio nokia suitessa, ja minulla on uusin vakaa versio.
Onko Bellellä mitään osuutta asiaan? En minäkään päässyt C6-01 Nokia Suiten kanssa nettiin. Minulla on tässä koneessa kyllä kiinteä laajakaista, mutta yritin kokeilla sen varalle, että se joskus on poikki. Kun minulla oli N73, sillä pääsin ihan hyvin. Myös 6600 Foldilla pääsin. Mutta en nyt siis tällä uusimmalla puhelimella. En kyllä enää muista, mitä ilmoitti, mutta joka tapauksessa nettiin ei yhdistänyt. Ai niin, ainakin hiiri ei enää siinä yhteydessä toiminut, lähti etsimään ajuri a eikä löytänyt. Katkaisi koko hiiren. Lopetin kokeilun siihen ja heti alkoi hiirikin toimimaan. Sen koommin en ole viitsinyt kokeilla. Pääsenhän minä itse puhelimella nettiin ja ostin tabletinkin, kun jäi tuo mokkula niiltä ajoilta jolloin asuin muualla eikä kiinteä yhteys toiminut.
Se virheilmoituksen erillaisuus voi johtua myös siitä, itse en tosin ole testannut että tuleeko sama virheilmoitus vakaalla versiolla.
- 5230,. (500)
Ei kait sen bellen pitäis mitään vaikuttaa,ainakin mun 500 belle yhdisti internettiin xp pöytäkoneeni heti,nokia suitesta valitsin vaan yhteyden dna internet(en manuaalisesti)ja se oli siinä,netti pelitti välittömästi..tulipahan tuokin testattua jos tämä saunalahden kiinteä laajakaista joskus tökkii vaikka onhan tuo sauniksen mokkulakin yhdessä kännyssä joten valinnan varaa löytyy
- apua tarvitaan
Itse kokeilin myös XP Home pöytäkoneella, ei mitään ongelmaa yhdistämisessä. Mikäköhän lie vikana kun ei Seiskalla yhdistä. Vaikuttaakohan Seiska-läppärissäni asiaan että siinä oli jo valmiiksi WLAN-yhteys, ja se ei voi käyttää kahta yhteyttä samaan aikaan?
Ei pitäisi vaikuttaa. Itselläni on pöytäkone lankaverkossa kiinni ja hyvin Nokia Suite muodostaa nettiyhteyden N8 kautta.
Oletko kokeillut Nokia Suiten uudelleen asennusta? Eli poistat nykyisen kaikki sen jättämät kansiot Windowsin resurssihallinnan hakua käyttäen ( Laita hakusanaksi "Nokia", ja haku C: asemalle).- apua tarvittiin
Kokeilin uudelleenasennusta, mutta muutosta ei ole tapahtunut. Mutta oikeastaan se ei enää haittaa. Ostin Bluetooth-adapterin koneeni USB-porttiin. Yhdistin puhelimeni siihen (pientä säätöä oli kyllä), ja netti toimii melko hitaasti (Saunalahti mobiililaajakaista Mini), mutta nopeus riittää kyllä aamuiseen uutistenlukuun ja vähän muuhunkin, oikeastaan kaikkeen. Kiitos vastauksista ja kiinnostuksesta ongelmaan, erityisesti vapuselle :). Hyvää kesää kaikille!
Ole hyvä ja hyvää kesää sinullekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026