Kuin kaksi marjaa

Kyyhkyläiset

Martinan vihaaja sekä Lothar. Kuin kaksi marjaa.

2

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet niin TYLSÄ!

Martinan raivopuolustaja ja Lothar jaksavat spammata tällä palstalla jatkuvasti. Tuon ylläolevan kaltaisen aloituksen on aloittaja tehnyt jo varmaan kymmenen kertaa ja joka kerta viesti on poistettu ylläpidon toimesta. Kymmenennen kerran jälkeen näköjään vihdoin hokasi ja karsi kaikki tapansa mukaiset asiattomuudet pois aloituksestaan, ettei ylläpito poistaisi aloitusta.
      On vissiin omasta mielestään keksinyt vitsin, jonka vain itse ymmärtää, niin jaksaa tuota tunkea palstalle hampaat irvessä kerta toisensa jälkeen.
      Ylläpito: IP-osoite talteen ja blokkaus tuolle palstahäirikölle!

• Pöljäkkeet

Aloittaja on oikeassa, siinä ovat palstan pahimmat häiriköt. Itse en piittaa Martinasta. Hämmästelen kuitenkin sitä pahansuopaa energiaa, jonka joku viitsii tällä palstalla ladata häneen. Luulenpa että jos kohde ei olisi Martina, se voisi olla mikä tahansa. Pääasia että saa purkaa oman katkeruutensa johonkin. Tällaiset tyypit ovat niitä jotka repivät lapsena kärpäsiltä siipiä. Toinen sankari sitten tämä Mäntyharjun uros... Hän on niin sitkeä että alkaa jo saada multa sympatiaa. Väsymätön Itsekehu, siinä on myös jotain ihailtavaa vaikka se onkin rasittavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2245
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1838
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1393
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      845
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      769
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      766
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      50
      628
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe