Mistä saa teräsrattiin nahkapunnoitteen tai keinonahkapinnoitteen? Entinen kului 15 v aikana loppuun ja pitää uusia, vaikea löytää tarvikeliikkeistä .
Nahkaa rattiin
5
235
Vastaukset
- 4+5
Jotkut kangaskaupat myyvät keinonahkaa esim venepatjojen päällisiin.
- koita tota
Ess-ma toimittaa aivan mittojen mukaan ja vieläpä kohtuuhintaan. Liekö sattuma, että putiikki on jossain Nautorin lähettyvillä. Näköjään olen viimeksi laittanut sähköpostia siihen suuntaan osoitteella [email protected]
- SpK
Kysyin ensin ruorien nahkoittamisia tekevältä satulasepältä tarjouksen purjeveneen ruorin nahkatyöstä. Hinta oli jotain ihan käsittämätöntä, en jaksa edes muistaa kuinka paljon, mutta uuden alkuperäistä hienomman teräsruorin nahkoineen olisi saanut samaan hintaan. Vaihtoehto b osoittautui onnistuneeksi: Värjätty hirven vuota ostettiin hintaan 40E. Suutari sai ylijäämänahat joista saa vielä tehtyä 2-3 ruoria, 100E ja kaksi pulloa viiniä. Kokonaiskustannus hankkeessa alle 150E.
- vielä parempi
Ei tainnut maksaa Ess-massa tuonkaan vertaa ja sillä sai hirvennahkaisen päällisen valmiiksi rei'itettynä sekä kehälle että puoliin, teipit, neulat ja langat.
No muistaakseni toiseksi uusimmass avenemesussa kerrottiin miten nahkalla verhoillaan esim. ruori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.39716499- 2646331
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113758- 1982821
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142412- 1412298
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101670Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481479- 901244
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411226