jokander
Vapaa kuvaus
No joo, ohan se niinkin Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
19
Kommenttia
168
Vetolaite vikisee
Mercruiser vetolaite vikisee , vapaalla enemmän , vaihde tai peruutus päällä vähemmän. Kääntely ei tuntunut vaikuttavan4178Vastaus ylös vai alas
Olen aina käyttänyt sähköpostiohjelmaa , jossa viestiin vastatessa teksti alkaa alhaalta , siis minulle tulleen viestin1121Ärsyttäviä ääniä TV :ssä
Mitä olette mieltä näistä äänistä: -TV:ssä nykyään usein juuri mainoksissa kuuluu ääniä , jotka kuulostavat puhelimen s3286USB- nopeusmittari
Löytyyköhän vastaavaa nopeusmittaria USB- väylälle, kuin on nettinopeudelle olemassa monia? Kiinnostaisi tietää , mikä o0317venerekisteri
Minulle tuli mainos postista. Siinä sanottiin , että osoitelähde on venerekisteri. Onkohan tosiaan niin , että kuka taha5694Course Keeper
Onkohan kellään kokemuksia Course Keeper -laitteesta , joka tulee perämoottoriin /vetolaitteeseen kiinni? Parantaako hit0178Sinkkipohjainen myrkky
Onko kellään kokemusta sinkkipohjaisesta myrkkymaalista? Biltema myy sellaista ja sitä saisi 2,5 L samaan hintaan kuin H3394Yksittäisen laatan kiinnitys
Mikähän olisi kätevin tapa kiinnittää yksitäisiä "kopo" -laattoja? Meinaan , että joku liima joka kuivuisi nopeammin kui714952USB- GPS stä sarjamuotoiseksi
Kyselin asiaa jo SFnetistä, ja sainkin sieltä hyviä vastauksia ja idean. Mutta kun sfnetin käyttö on muuttunut niin vaik9234SFNET
Onkohan Sfnetissä jotain vikaa? Tuntuu että lokakuun viestejä ei näy missään tai vain joitakin näkyy.2173Onko Helsingissa avoinna olevia vieraspaikkoja
Kalamarkkinat alkaa sunnuntaina ja oli aikomus tulla veneellä yöksi lauantaina Helsinkiin , mutta ainakaan HMVK: lla, Su2276Mistä saa Nesteen moottoriöljyjä
Myydäänkö Nesteen öljyjä muualla kuin Nesteen huoltamoilla? Marketissa olisi varmaan halvempaa mutta missä? Citymarketis71246Becel vs Benecol
Mistähän johtuu, että Benecol on 2 kertaa kalliimpaa kuin esim Becel? Ravintoarvot näyttäisi olevan lähes samat. Ainoast1613288Ïrrotettavat
Löytyyköhän nykyään irrotettavalla kiskolla olevia rulliksia? Ajattelin kesällä ottaa sellaiset veneeseen mukaan ja sitt1673Miten tehdään Bailey's stä
Baileys on erittäin hyvää, mutta kallista. Mitenkähän sitä voisi väsäillä itse? Mitä aineita tarvitaan?93003Kolmannen akselin lisääminen
Venetrailerissani (ranta-) on nyt 2 akselia, takimmainen jäykkä ja etummainen kumijousitettu tarvikeakseli. Aisapaino va2910Edessä paukkuu
Mahtaakohan vika olla etuvetoakselin murrosnivelissä vai kenties automaattisessa napalukossa? Kun laittaa nelivedolle ja4891Trooperin osat
Mistähän saa Isuzu Trooperiin varaosia? Yritin kahdesta harakiriliikkeestä, mutta pakoputkea ja jakopäätä ei saanut. JP0229Uusin kalustoa-mikä merkki
Ajattelin uusia kalustoani, nykyiset luistimeni kun ovat vuosimalli 98 Roller Derbyt, toiset renkaat ja laakerit menossa3832