Jo heti kun kuulin siskon seurustelevan erään pojan kanssa, tiesin vain tässä pojassa olevan jotain mätää. (Kirjoitan siksi pojasta, en miehestä, koska tätä tapausta ei voi sellaiseksi sanoa.
Meni vähän aikaa, ja he menivät kihloihin muuttaen yhteen. En käy koskaan heillä kylässä kun tämä poika on kotona. Tähän poikaan ei siskoni, tai kukaan, voi luottaa, niin siskoni tarkasti tuossa eräänä päivänä tämän kännykän. Kävi ilmi, että hänellä oli seksipalstoilla profiileja ja monia naisia suuntaan jos toiseen. Ei siis oltu huumorimielessä tehtyjä. Jopa heidän yhteisessä kodissa siskoni ollessa töissä, oli pidetty tapaamisia heidän sängyssään... Nyt kaikenhuippu on, että siskoni oli niin tyhmä, että meni antamaan anteeksi!
Häpeän omaa siskoani
...
2
465
Vastaukset
- ...
Raumalla tämä.
- moro
Olen olevinas ukki,vanhentunnu,tyttärini nuorin syntyi, kotona vävy ja isi kuvia oman ukin kansssiso määrä,ukki ei kelpaa ulkonäön vuoksi ,edes syntyneenkanssa samaan kuvaan,anteeks en minäkään heillä käy kylässä,en käy minäkään,elämää lähtö lähellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013