te Ryanairasiantuntijat nyt poloisia Ryanairin asiakkaita!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10638949
Ei ole raukoilla varaa maksaa yhteensä 29 euroa kahteen pekkaan viikon pysäköinnistä kentän parkkiksella ja Eurooppaan ollaan menossa jollakin saamarin 3 euron lentolipulla, kun sellaisen on onnistunut vahtaamaan netistä. Mahtaa olla reissu, kun rahat on jo valmiiksi noin loppu ennen lähtöä.
Auttakaa
6
246
Vastaukset
- yejfosd
Mitä vähemmän matka maksaa sitä enemmän voi käyttää rahaa itseensä. Ilmeisesti olet sitä mieltä, että tiukalla budjetilla matkustavien ei pitäisi saada matkustaa lainkaan?
Ihmettelen, jos olet itse niin hyvä tuloinen, ettei raha kulu voisi vähempää kiinnostaa, olet silti niin kateellinen niille, jotka jaksavat nähdä vaivaa halvemman matkan eteen.
Kusipäisyys ilmenee näimmä mitä moninaisimmin tavoin.- Heh heh
Mitä ihmeen kadehtimista tuollaisessa matkailussa on?
- jfdhgjfdhg
Heh heh kirjoitti:
Mitä ihmeen kadehtimista tuollaisessa matkailussa on?
En tiedä? Kerro sinä minulle? Sinähän se olet jota halpalennot vituttaa!
Itseasiassa taidankin ymmärtää ongelmasi. Et itse kehtaa käyttää Ryanairia, mutta silti sinulla ei ole varaa lentää tarpeeksi useasti täydenpalvelun lentoyhtiöillä, ja väliinputoaminen vituttaa sinua.
Porvariystäväsi reissaavat yhtenään ja niin tekevät kaikki köyhätkin, sinä vaan et voi matkustella kuin pari kertaa vuodessa. Hotellihuoneekin pitää olla vähintään viiden tähden, muuten ei kehtaa kavereille kertoa lainkaan käyneensä ulkomailla.
Olet siis sellainen Lidl-mainoksen äijä. No meitä on moneen lentokoneeseen.
- Erikoista palvelua
Onko täällä joku Ryanairin työntekijä kirjoittelemassa näitä vittuilumaileja? Joitenkin tämä tyyli tuntuu niin tutulta.
Kun itse jäin ekan kerran perheen kanssa Riikaan jouluksi jumiin, niin keskellä yötä mulle soitti joku tyyppi joka alkoi vittuilemaan Iltalehdessä olleesta uutisesta, jossa kerrotiin Ryanairin jättäneen matkustajat joulupyhiksi Riikaan. Tämä kaveri kertoi olevansa jollain tapaa Ryanairin palveluksessa Suomessa ja lähettävänsä joulukinkun ja sukset Riikaan. Hän oli joutunut soittamaan numerotiedustelun kautta varmaan kymmenelle ihmiselle keskellä yötä, koska samannimisiä on Suomessa n. 30. Sain kyllä tuolloin numeron ja nimen talteen, mutta en vienyt asiaa sen pitemmälle, meitä kun on joka junaan ja lentokoneeseen.- No höh
Mistähän se Iltalehden juttu mahtoi olla peräisin? Itse olen kaksi kertaa jäänyt jumiin maailmalla ja jouduin odottelemaan seuraavaa lentoa, mutta en minä siitä sinänsä suhteellisen normaalista tapahtumasta lentomatkustamisessa mihinkään hemmetin Iltalehteen raportoinut.
- efthjj
Sairasta jos on totta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291528- 371431
- 681233
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541169- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255981Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198976- 74924
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106828