Ajelin viikko sitten Tampereelta Hämeenlinnaan moottoritietä (120-140 kmh) koko matkan. Kun ajonopeuteni putosi 60 kmh/t ja ajettuani tätä nopeutta n.2 km autossani tuntui kuin olisin monttuun ajanut. Eli auto ikäänkuin sai "sydärin", eli jytkähti tuntuvasti ja vähän matkan päästä lievemmin. Varoitusvaloja ei syttynyt eikä tiessä ollut koloja. Olisiko vika vaihdelaatikossa vai muualla? Olen tätä asiaa miettinyt ja jos jollakin on vastaavia/tietoa "jytkyistä", niin kunnon vastauksia toivoisin. Auto on 530 da vm.-04 ja aj.145000 km. Ps.vaihdatin öljyt ja suodattimen vaihteistoon n.20000 km sitten.
OUTO "JYTKÄYS"?
sepe
3
138
Vastaukset
- Automaaaaatti7
Onko tuo vaihteisto ns. oppivaa mallia? Toisella sakemannilla , jos ajelee epätasaisesti, niin autsikka alkaa arpomaan.
- sepe
Vaihteisto on juuri oppiva malli. Se nykäys/töksäys oli hyvin tuntuva eikä ole ennen esiintynyt. Luultavasti ei rikkonut mitään ja viikon ajeltuani hiljaisemmin ei nykyjä ole esiintynyt.Vähän rauhoitti tuo "arpominen". Kiitoksia.
- Kummissaan
Aika erikoinen tilanne. Eipä ole tullut itsellä vastaan. Kummalliselta kuulostaa tuollainen vaihteiston 'oppimistapa' minusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651