Yksinäinen komea mies

tunne faktat

Mies, jos olet yksin ujouden tai vastaavan ongelman takia niin mikset ottaisi rumaa ja yksinäistä naista, perusnättiä yh-äippää tai kaunista mutta mielenterveysongelmaista koko kylän panemaa naista? Et olisi enää yksin.
Et tule koskaan saamaan naista joka on:
-kaunis
-siveä
-mieleltään terve
-omillaankin toimeentuleva

12

1217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhhrtjtktk

Koska rumaa naista ei ole olemassakaan, mielenterveysongelmat eivät näy melkein koskaan ulospäin ja "koko kylän panema" varmasti etsii jotain muuta kuin yksinäistä ujoa. Lisäksi yleensäusein ujous ei katso noita seikkoja.

• ujoyksinäinenmies

Mielummin olen yksin kuin huonossa suhteessa.

• kerro kerro kuvastin

Öhöm, kannattaiskohan vilkaista sinne peiliin viel uudestaan....!! Riittääkö sun komea ulkonäkö, millainen ihminen olet ajatusmaailmaltasi eli ei pahalla ,muttet kyl miltään unelma mieheltä vaikuta.

• sinkkuna jatketaan

Juuri oli yksi ylipainoinen ruma tyttö kysymässä kahville, mutta ei todellakaan kiinnosta. Harmi, että jos tyttö harvoin tekee aloitteen on kyse sellaisesta jonka kanssa ei voisi kuvitellakaan mitään. Kriteerit ei ole liian korkealla mutta hyväkuntoista harvemmin kiinnostaa lihavat.
      Sitten jos itse kiinnostuu jostakusta niin ei saa vastakaikua :D

• 786555

Kyl se sit joskus nappaa jos on napatakseen. Ei tietenkään pidä ruveta säätää sellaisen ihmisen kaa, joka ei miellytä silmää. Käsi on keksitty. ;D

• asiat järjestykseen

Ei ujon miehen kauaa tarvitse yksinäinen olla. Monet naiset arvostavat ujoa miestä, koska tietävät, että hän on kokematon eikä vielä ole menettänyt poikuuttaan. Naiset haluavatkin opettaa hälle itse henkilökohtaisesti rakastelemisen jalon taidon. Kokeneissa miehissä he kokevatkin itsensä epävarmoiksi, koska miehillä saattaa olla jo ennestään tiettyjä ruutiineita, joita he eivät osaa täyttää. Lisäksi kokemattomuus on hyve siinäkin mielessä, ettei ole suurta vaaraa sukupuolitaudeista.

• parhaassa seurassa

Miksei saa olla yksin - halusi tai ei? Jos vaikkapa kokee toiset ihmiset riesaksi, silloin haluaa olla yksin.

• näillä mennään

Tuohan on aivan päin mäntyä, ei naiset halua kokematonta miestä jos sillä on liikaa ikää, yli 18v ei saa olla enää kokematon.

• konttoritoimihenkilö

Kokenut mies voi olla sellainen joka huolehtii vain omasta edustaan koska aina löytyy joku toinen. Ujo taas pitää huolen siitä että oma nainen saa sen minkä tarvitsee.

Miksi alle 18 vuotiaan pitäisi olla kokenut? Setä tarjoaa karkkia ikkunattomassa pakettiautossa?

• 1414141414

itelläs ikää 14?

• keppuroija

Ei niin ujoa olekaan joka sen takia on yksin,. Ainakaan kovin pitkään.

Tiedän lukemattomia erittäin, erittäin ujoja jotka ovat löytäneet itselleen puolison.

Sanonta, ettei ujo mies saa kaunista vaimoa on täyttä ruikulia.

• yksinäinen_mies

Kaikki naiseni ovat olleet kauniita mielenterveysongelmaisia. Ongelma on siinä, että epävakaat naiset aina joko jättävät tai sitten ne on pakko pistää pihalle, ku ei jaksa enää katsella touhua. Eli kokeiltu on ja monta kertaa. Tässä nyt sit odotellaan seuraavaa. Onneks meikä poika vetää näitä puoleensa, kuin liimapaperi kärpäsiä. Ei tää ajoittainen yksinäisyys kivaa oo, mut tää kai on mun osa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1349
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      977
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      370
      808
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      123
      692
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56