Mikä aaajaa päihekierteeseen

45v ihmettelijä

Mikä oikein saa ihmiset päihdekierteeseen? Miksi nykyisessä HYVINVOINTIyhteiskunnassa käytetään huumeita, lääkkeitä ja viinaa enemmän kuin koskaan aikaisemmin??? Mikä siihen oikein ajaa.

Itse en ole koskaan mitään muuta kuin viinaa käyttänyt, sillä on saanut pään liaankin sekaisin. Masennukset kärsitty, mutta päihdekierteeseen en silti koskaan ole ajautunut.
Miksei yhteiskunta ota koppia?

4

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohtuus kaikessa

      Piipullinen kunnon kannabista perjantaisin rentouttaa mukavasti. Voiko sitä nyt päihdekierteeksi kutsua, jos sen lisäksi ei maistu muu kuin 4 saunaolutta viikonloppuna.

    • sieNISTI

      päihdekierree. xd mmmmmmmmmmmmmmm, mikä se on :D koko elämä on kierre.. välittäjäaineet ja kemilliset reaktiot huhhhuhuhuhhh. ei voi ymmärtää. paitsi että ihminen on eläin joka luonnollisesti hakee mielihyvää, toiset päihteistä, toiset jostakin muusta kuten ruoasta, sexistä tai esim egon luomisesta.

      mut täytynee sanoa että sienissä oleminen on niin antoisaa, kaunista ja ihmeellistä että mielestäni se kuuluu asioihin jota jokaisen tulisi kokea edes kerran täälä maapallolla olemisensa aikana. toisessa ulottouvuudessa :DDD hehe vittu on kyllä härönnäköinen hymiö. :DD xd no aivan oma valinta, jokainen elää loppujenlopuksi oman päänsä sisällä ja omassa tietoisuudessaan.

      sanotaan nyt klisee että: kerran täälä vain eletään niin kannattaa ottaa siitä ilo irti, kukin sitten omalla tavallaan.. p.s. vaikkakin itse en usko että kerran täälä oltaisiin... olen jatkuvasti kokoajan jossain mutta en vain aina tiedä sitä.. :D en ole sekaisin vaikka teksti on sekava, olen vain eri tietoisuudessa kuin sä ja koornidaatio on paska. :D

    • kikki hiiri

      kun kerran jaksetaan inistä nuorison alkoholin käytöstä nii sille vois myös tehäkkii jotai? onko kukaan aatellu että nuorisolla ei oo viikolloppusi parempaa tekemistä ku juua alkoholia ja polttaa savuja? lyötysköhä vika siitä että kaupungeissa ei panosteta yhtään pyöräilijöihin, skeittaajiin ja laskettelioihin? kaikki yli 30v nutipäät luulee että pyörällä ajetaan vain matkaa A paikasta B paikkaan! ja luullaan että skeittaajat tykkää skeitata siellä ite tehdyllä kaatopaikalla joka pitää kasata jokakerta uudestaan koska sen aina joku hajottaa, ja luullaan että kaikki laskettelee/hyppii vain talvisin. onko kukaan miettinyt että nuorena tykkää tehdä kaikkea mitä ei tule mietittyä ihan loppuun kaipaamme äksöniä elämään pyörällä keulitaan ja varmasti valtaosa opettelis hyppimään ja temppuilemaan jos siehen annettaisiin mahdollisuus ja tuskin olisi kovin kallista rakentaa hyppyriä järveen mistä laskijat voisivat hyppiä kesälläkin ja pyöräilijät skeittaajat! olen huomanni pienen elämän aikane että huumeet ja alkoholi unohtuu aika nopeasti kun ihminen saa sitä oikeaa tekemistä. Ei kaikkia läheskään kaikkia kiinnosta mikään jääkiekko tai jalkapallo/yleisurheilu itekkii kyllä kattosi mielummi sitä kiloa ulostetta ku tekisi jotai noista! saakeli pellet ku ei ymmärrä jos itellä ois rahaa täällä ois jo skeitti/Bmx halli tämä varmasti vähentäisi alkoholin käyttöä huomattavaski kun oisi jotain muuta tekemistä eikä siellä seinällä lukisi "kypärä pakollinen" ei siellä silloin kukaan kävisi senkii ymmärtää sitteku se pään kerra pamauttaa johonkii ei sitä muuten ymmärrä. mutta eihä nää suome "isot" kihot ymmärrärrä mistää mittee kaikki pitää kieltää tässä maassa ja mitään saa tehä ilma pelkoa että joku tulee narisemaa. kuha itkee telkkarissa nuorten päihteiden käytöstä, eihä sitä voija koskaan saaha loppumaan kokonaan mutta tässä ois vähä tietoo millä tää ainakii vähentyis iha varmasti!

    • riuttala76

      No itse oon eläkkeellä ja tuskin koskaan enää töihin aion mennä tai autolla ajaa. Ihan yhtä hyvin voin käyttää mitän tahansa päihteitä mahdollisuuksien mukaan, kun ei ole mitään merkitystä olenko selvin päin vai en.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2160
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1856
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe