Onkos kaikissa uuskorisissa sähköinen (?) käsijarru kojelaudassa? Ärsyttävän tuntuinen kun tottunut oikeaan käsijarruun. Eihän tollasella sähköisellä saa tehtyä edes kunnon käsijarrukäännöksia???
Käsijarruton S80
8
530
Vastaukset
- omituinen haave
enpä tiedä mitään autoa jossa olisi saman korimallin eri versioissa erityyppinen käsijarru.
Kässärikäännökset ovat lasten juttuja.- näin on
volvo s80 uusi korisessa -06 alkaen kyllä on erillainen käsijarru versiosta riippuen siis sähköinen tai jalalla poljettava
- uuskorinen 06 alkaen
Ei ole lasten leikkiä käsijarrukäännös sähköisellä kojelaudassa olevalla.
Ja sitä tarvitaan paljon talvella kun auto lähtee luisuun niin sillä saa pelastettua.- summummuni
Siirry ihmeessä julkisiin liikennevälineisiin!! Muiden ja oman turvallisuutesi vuoksi!!
Vaikutat erittäin vaaralliselta autoilijalta.
- uuskorinen 06 alkaen
Ja mitenniin vaaralliselta? Ajelen talvella paljon järven jäällä jossa tulee harjoiteltua auton käsittelyä että selviää yllättävästä tilanteesta jos sellainen tulee eteen. Ja sinä alat vi**uilla vaarallisesta autoilijasta???
Käsijarru on siellä todella tarpeen. - autokouluun takas?
Käsijarru, eli oikealta nimeltään seisontajarru, on tarkoitettu käytettäväksi auton ollessa PYSÄKÖITYNÄ. Älä hitossa rupea nykimään sitä ajossa. Jos autosi lähtee sillä tavalla luisuun, että täytyy käsijarrua nykiä, on kyllä kuljettajassa vikaa. Sitäpaitsi jos Volvossa on sähköinen käsijarru, on siinä myös DSTC, joten ei pitäisi olla tarvetta millekkään käsijarruille ajossa.
- rakettina tiellä
Pappa vaan pysyy siinä parkkeeratussa autossaan seisontajarru (hyvä että edes jotain seisoo) ja eikä tule tielle hidastamaan muita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023