äitienpäivää

surusilmä

Ensin menetin lapsenlapset...

Vanhemmat erosivat ja ex-miniä ja lapset eivät pidä mitään muuta yhteyttä, kuin kortit saamme pakollisina päivinä.. Olemme kuitenkin soitelleet, vieneet heitä syömään, veisimme joskus jonnkein muuallekin, mutta vastaus on, etteivät lapset lähde..

Alkuun, kun kutsuimme kanssamme esim. syömään, vastaus jos isä tulee, lapset eivät halua tulla...

Nyt on poikani löytänyt uuden rakkauden (mikä tietenin, tottakai on hyvä asia) mutta ei näyttäydy edes jouluna...(eikä tänäänkään äitienpäivänä)

Käy kyllä joskus, kun tarvitsee apua jossain asiassa...

2

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rilla-anoppi

Harmittavaa luettavaa , voimia sinulle . Pidä yhteyttä , voi olla , että lapset tulevat ikään jolloin ottavat itse yhteyttä .

Mitä tulee poikaasi, voi nyt olla niin rakkauden huumassa, ettei oma äiti tule ensimmäisenä mieleen , no tiedämme , että huumat haihtuu .

Ilmeisesti poikasi ei ole vielä aikuistunut , jos ei osaa ottaa ilman hyötyä teihin yhteyttä , sekin korjaantuu kypsyyden mukaan .
      Nykyään voi olla niinkin, että lapsenlapset asuvat ulkomailla ja vieraantuvat kokonaan , tuttavallani on näin , kummankin perheet asuvat kaukana , eivätkä juuri pidä yhteyttä , eivätkä käy .
      Voit vaikka olla sähköpostiyhteydessä lapsen lapsiin , vai ? Pidä jokin yhteys ja osoita ex miniälle , että olet halukas tapaamaan .

• rakkaus on vapautta

Todellakin, voi olla pojalla, omassa elämässä sellaista, ettei vaan tule otettua yhteyttä, eikä aina uusikaan suhde ole sitä, miltä näyttää.

Lapsenlapsista ei kannata stressata, sillä yhteys palaa varmasti ja aina kun perheessä on kriisi tai muuta, ei vaan jakseta eikä ehkä kehdata kertoa sitä.

Älkää olko huolissanne yhtään, mitään ei saa pakolla ja olette hyviä isovanhempia kaikesta huolimatta.

Lapset ja lapsenlapset kyllä rakastakaa ja jaksakaa odottaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      57
      2518
    2. Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."

Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s
      Suomalaiset julkkikset
      54
      2428
    3. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      50
      2045
    4. Sedun opettaja?

Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma
      Seinäjoki
      54
      1778
    5. Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"

Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1476
    6. Milloin nähdään?

😕💕 Alan olla ihan loppu.
      Ikävä
      68
      1461
    7. Kumpi ihastui teistä ensin

Sinä vai kaivattusi?
      Ikävä
      88
      1447
    8. Suurinta rakkautta

On päästää irti ja antaa toisen mennä. 😎🌹
      Ikävä
      86
      1402
    9. Näytät paremmalta kuin koskaan ennen

Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.
      Ikävä
      47
      1241
    10. Mitä mun pitää tehdä?

Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid
      Ikävä
      45
      1200
    Aihe