en oiken tiedä minne palstalle tämä kuuluu, mutta pistin tämän tänne. onko ihmisen ja jonkun suomalaisen eläimen risteytys mahdollista,jos on niin miten mahdollista?
voiko risteytys tulla esim.jos ihmisen spermaa pistää mettään sammaleen päälle ja eläin löytää sen ja sit tapahtuis jotaa. en tiiä,mut kuitenkin. en ole mikään eläin pervo,mut kiinnostaa nyt vaa tietää tälläset oudot jutut:DD
asiallisia vastauksia/kommentteja
ihmisen ja eläimen risteytys
5
1663
Vastaukset
- dorgaaaaa
no onhan noita, poliisikoira, verokarhu, laamanni,
- ölömöhö
kommentteja
- oivariini
Voi siitä tulla karhun ja miehen risteymä
sellainen oikein karvainen riski mies - Semmosta se on
En tiedä suomalisista mutta Kreikkalaisen tarun mukaan Minotauros http://fi.wikipedia.org/wiki/Minotauros oli puoliksi härkä ja puoliksi ihminen. Taru on tietysti tarua mautta kait siinä jotain totuuden pohjaakin on eli joku nainen on muinoin ollut sukupuoliyhteydessä härkään ja sen seurauksena ehkä on syntynyt härkä jolla on ihmisen pää.
On muuten tosi hyvä läppä tuo verokarhu, poliisikoira jne... - no kyllä vaan
"joku nainen on muinoin ollut sukupuoliyhteydessä härkään"
ei muuten varmaan oo ollu vaan yks nainen ja kerran kyseessä kun on tommosia tehny
nimim. hevostalleilta kaikenmoisia juttuja kuullut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844