Kondylooman penslaus

Nasu

Heips! Ja kiitos kaikille aiemmista vastauksista. Kondyloomahan se oli, mutta ei kuulemma mitenkään pahaks viel ehtiny. Sain hoitoon tota Wartec liuosta. Ja nyt kysyisinkin et oisko kellään hyviä penslaus-vinkkejä? :) Kannattaako oikeen hangata sitä liuosta syyliin vai vaan laittaa se siihen päälle? Olin hölmö kun ei tullu lääkäriltä tarkemmin kysyttyä, ja tos pakkauksessakin vaan lukee et penslataan syyliin... ja mitäköhän penslaus tarkalleen ottaen tarkottaa!? Kiitti taas jos joku kohtalotoveri jaksaa vastata :) Hyvä juttu nää keskustelu palstat... tietää et ei oo yksin ongelmansa kans :)

9

12784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkärille

      niin, olen mies. itselläni oli sama tauti pikkupoikana. en ilmeisesti lukenut käyttöohjeita
      tai kuunnellut lääkäriä jonka seurauksena
      iho PALOI pois koska en pessyt penistäni kuin
      kerran päivässä. eihän se aine vaikuta jos sen
      joutuu pesemään pois. kävelin takaisin lääkäriin
      mutta aika leveillä haara-askelilla :-) oli paikat hieman kipeänä...

    • casimir

      mä laiton sitä suoraan syylien päälle ja hieman hieroin sitä niihin. Mutta mun mielestä se wartec on aika huono aine.toivotaan nyt kuitenkin että se sulla auttaa:)

      • lääkäri

        Kävin puolikymmentä kertaa lääkärin penslattavana. Paljon helpompaa, koska aine ei saa joutua terveelle iholle.En ole akrobaati, jotta taipuisin ihme asentoihin.Terveyskeskuksessa se oli jopa ilmaista.


    • Kokenut

      Hei,

      Minä hoidin syylät itse Wartec-penslauksella.
      Pakkauksessa olevalla "tikulla" käsittelin syylät kauttaaltaan, varoin muuta ihoa. Wartec polttaa terveen ihon ikävän punaiseksi. Tein kaiken pakkauksessa olevan ohjeen mukaan enkä suuremmin hangannut, vaan värjäsin syylät aineella siniseksi. Hyvin tehosi, tosin yksi syylä tuli vielä eri paikkaan ja hoidin sen pois samalla tavalla. Nyt ei ole uusia syyliä tullut ja papakin on luokkaa I.
      Pahinta asiassa kai on se, että luotto meni mieheen eikä ole palautunut. Mitä siitä seuraa, se jää vain nähtäväksi.

      Kyllä sä paranet Nasu!

      • pepeli

        Mutta oletko varma että syy oli miehen? itämisaika kun voi olla viikoista vuosiin =)


      • Eru

        Eikä tarvitse ilmeisesti olla seksistä johtuva vaan ihan likaisten omienkin sormien käyttäminen "niissä vesissä" voi riittää tai muut hygienian puutteet


    • HK

      Tiedoksi, että Kondylooma ei ole sukupuolitauti (vaikka sitä joskus seksitaudiksi kutsutaankin). Sen aiheuttaa virus, joka on meissä jokaisessa ihmisessä. Kondylooma on naisilla yleisempää kuin hiivatulehdus, niistä ei vaan puhuta.

      • sieppi

        Tiedoksi, kondylooma on sukupuolitauti. Kondylooman aiheuttaa papilloomavirus, joita on useita kymmeniä erilaisia. Kondyloomaksi niistä kutsutaan niitä nimenomaisia viruksia, jotka tarttuvat seksiteitse ja aiheuttavat syyliä genitaalialueelle. Tavallinen syyläkin on siis papilloomaviruksen aiheuttama, mutta eri tyypin papilloomaviruksen kuin kondylooma. Papilloomavirukset aiheuttavat myös naisilla kohdunkaulan syöpää, jota PAPA-kokeessa seulotaan. Usein kondylooman aiheuttama papilloomavirus on hyvänlaatuinen eikä aiheuta kohdunkaulan syöpää.
        Virus ei myöskään ole automaattisesti jokaisessa ihmisessä, vaan tartunta on aina saatava jostakin. Koska virustyyppejä kuitenkin on niin monia, ja iso osa niistä täysin oireettomia tai pitkiä itämisajaltaan, on todennäköisyys viruksen saamiselle melko suuri. Elimistön immuunijärjestelmä voi myös tuhota viruksen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe