Mahakipuun Imovane

Massuun sattuu

Sain vuosia sitten Uudellamaalla asuessani Imovaneja mahakipuun. Tietääkö kukaan voiko niitä vielä ottaa aamulla, vaikka päiväys on ohi?

43

1648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hassutin

      Massuvaivasella taisi nimi unohtua...imodiumia lienet saanut etlkä imovane-unilääkettä.

    • hesalainenö

      miksi et kysy asiaa UUDENMAAN topicilla...:D

    • Topiikki

      Mitähän se auttaisi, jos aloittaja kysyisi asiaa Uudenmaan topicilla??

    • Varma tieto

      Kysy apteekista, ne tietää melkein kaiken lääkkeistä.

    • jatketaan b

      jo kerrankin asiaa .

    • Kokeile ummetukseen

      Kyllä kai Imovane auttaa ummetukseen?

    • Pötsi2012

      Otitko? Miten kävi?

    • usa rulettaaa

      Tilasin Imovane Usasta, nettiapteekista, ajattelin etukäteen maksaa tullia noista. Paljonkohan menee dollareita? Varasin jo netistä ajankin.

    • rvj-76

      imovane on unilääke,eli nukahtamis tapletti,eikä mikään mahalääke!

    • immovaje

      Onko vielä maha kipeä?

    • imovaneja ruuaksi

      Eikös Imovaje ole kuitenkin PKV lääke? Ei mahakipuun auta, tai oikeastaan auttaa....nukkuu, niin ei tunne kipua.

      • metsijenmies

        Ripuliin on hyvä ottoo risiiniöljyö, ummetukseen ottoo hofmannin tippoja ja pumpattava barbaara tyytyy teräöljyyn,sitkostettuun,rypsipohjainen on egoloogisin ratkasu.


      • Ahjolan A la Carte
        metsijenmies kirjoitti:

        Ripuliin on hyvä ottoo risiiniöljyö, ummetukseen ottoo hofmannin tippoja ja pumpattava barbaara tyytyy teräöljyyn,sitkostettuun,rypsipohjainen on egoloogisin ratkasu.

        Supikoirakastike mustainperunain kera kyytipoekana kilju pitää vadsalaukun toemintakuntosena tosiperrään persetti


      • onnen-onkija
        metsijenmies kirjoitti:

        Ripuliin on hyvä ottoo risiiniöljyö, ummetukseen ottoo hofmannin tippoja ja pumpattava barbaara tyytyy teräöljyyn,sitkostettuun,rypsipohjainen on egoloogisin ratkasu.

        Kommentoin sulle..No onkos sulla pumppatava parpara,ettei tarvii kouraan kiskasta.mulla on sängynalle jo joutanut pölytymään,siitö loppu virta eli patterit.aika reuhkaksi on mennyt kun ,olen orkussa potkinut sen lonkat paskaksi.Ja jos virta loppuu ei vitun kohta syki niinkun tavalisesti,ei tunnu hyvältä kuliin,kun ei puristele.No osaatkos sä kunolal nauttia kouraan kuin mä, minä alaalta ylöpäin nätisti sormiani liutan,niin että spermat lentää pelolle.,neuvon suakin elä kovasti kisko voi pussit räjähtää paineesta.muua esinahka päästä repesi kerran,oli lääkäri reissu,,piti penateenia laitaa kullin nokkaan .kiimasena kun työstin.Kommentoin vielä jos ottaa risiiniöljyä,voi paskakin matkoilla rymähtää pitkin pakaroita.ett sillälailla,Nautinolisia parpihetkiä myös sulle..Mäkin katselen sen parpin sängylel,haisee vähän pahalle kun 4.kk.runkit on sen sisällä,pitäs ehkä laitaa pyykkikoneeseen se rojauttaa..pyörimään ,en tiedä mites sitten kun avaan luukun ,onkos siitä linkouksen jälkeen mitään jäljellä.että tälläinen tapaus.


    • lööpö

      Tepsikö?

    • jtk.n tietävä

      ei pidä sotkea lääkkeiden nimiä.imovane unilääke ja imodium vatsalääke.

    • lääkkeistä tietävä

      Niin, ehkä kirjoittaja tarkoittaa Imodiumia.......

    • tietää asioita

      Imovane on nukahtamislääke????? pöljät

    • JalluWaari

      Oikein kun ravistaa kinttua ja päästää jyrisevän pierun niin eipä enää vaivaa mahankivistys

      • pierujorma

        hyvä


    • Kipupiste

      Tepsii

    • öljyä peppuun vaan

      Entä riisiniolju?

      • Jos Suomussalmen

        pojalta löytyy tietokone kotoa, niin googleta sana Immovane, niin kaikki tieto sinulle aukeaa, niin yksinkertaista se on:))


    • Immovajetta

      Mikä ihmeen immovane? Jos sinulta löytyy tietokone kotoa, niin googleta Imovane.

    • Imodium Immo

      Imodium on mahalääke.

    • huio

      heh

    • cbx

      Joo, täältä isosta sairaalasta Kaikkonen vain, hei hei. Kokeileppa kuule Pepantteenia ja risiiniöljyä, saattaapi auttaa. Palataan sitten asiaan.

    • Kaikkonen

      Tuleeko pieru normaalisti?

      • kakkaahommelit

        Entä kakkahommat, tuleeko normi kaapelia vai velliä?


      • Saattaapi
        kakkaahommelit kirjoitti:

        Entä kakkahommat, tuleeko normi kaapelia vai velliä?

        tulla näytteen kanssa..........


    • heko

      esalle pitää laitta imovanea pääkipuun

    • asemanmiesp

      Näyte purkissa

      • anssiperämies

        Tuliko varren kaa?


    • En istu ikinä

      Auttaako burana suppona kipeisiin peräpukamiin?

    • Supotti

      Suppo!

    • Zuppo!

      Suppo!

    • iso Y

      Päästä yrjö.

    • Hikipersee

      Iso Y

    • Osa Erkko

      hikiperse hokee, että passka haissee!

    • ImovaneRuokakauppoihin

      Miten meni? Omasta mielestä?

    • hoikkiss

      Miten se meni se mahakipu? Söitkö Imovajetta?

    • enpätaidauskoa

      Pitänöököhän paikkansa?!

    • Anonyymi

      Kuka söi ja miten vaikutti?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe