Onko kenelläkään muulla samaa asiaa, että jo miesten haju ällöttää?
"Haiseeko" miehet teistä pahalle?
18
765
Vastaukset
- 19+14
En edes tiedä millainen on tää "miesten haju" josta puhut..ei oo tullut haisteltua.
vai jotain axe hajuako tarkoitat? - .....
Enimmät joo. Muutamaa ihan kivantuoksuista homo olen nuuhkinut, mutta ne ovat varmaan osanneet valita hajusteensa oikein. Mies luonnontuoksussaan ei ole mikään kutsuva, lesbo kun olen. Tosin eivät kaikki naisetkaan ihan kamalan hyvältä tuoksu.
- Catsy 666
Kyllä, miehen haju etoo. Mies haisee ihan joltain eläimeltä. Sellaiselta eläimeltä, joka ei ole lintu.
Jos ei huolehdi hygieniastaan, kuka tahansa haisee pahalle.
Ei mun mielestä miehet "haise" sen pahemmalta kuin muutkaan ihmiset.
Mistähän sun mieleesi on moinen asia juolahtunut?- järki hoi!
Ala-arvoisen kuvottavaa keskustelua.
- 18+9
Todellakin! Eipä ole tuota hajuasiaa koskaan tullut edes ajateltua. Kai aloituksella kartoitetaan kuka on tosilesbo ja kuka ei. XDDDDD
- haju-ton
ku keskustelu menee kuvottavaksi tai muuten asiattomaksi, niin kannattaa klikata "ilmoita asiaton viesti". ei siihen mitään selityksiä tarvi kirjoittaa. tästäkin ketjusta poistuu noi asiattomat viestit aika pian.
- Jasmin1234
Aloittaja tuskin meinas likaisen/epäsiistin miehen hajua, vaan ihan yleisesti miesten ominaishajua.. Luulisin :)
- tasokastaon
kaikki miehet tietty haisee pahalta ja kaikki naiset hyvältä,hohhoijaa näitä!
- lessfemale
En vois sanoa että haju etoo mutta en yleensä (poikkeuksia on) koe miehiä kovin hyvän tuoksuisiksi.
- ???
Minkähän takia sä yleensä haistelet miehiä?
- lorenzinaVonkuulitku
Tarkoitan miesten ominaistuoksua. En mitään likaista, tai liikaa hajusteita käyttäviä, vaan ihan ominaistuoksua. Tää ei oo mikään kilpa tosi lesboudesta, vaan pohjalla on mietelmä, että kokeeko enemmän homoseksuaalisesti suuntautuva nainen miesten tuoksunkin jo epämiellyttävänä? Monet heteronaiset pitävät miesten tuoksusta (tai ainakin väittävät niin), ja useimmat tapaamani lesbot eivät pidä siitä. Sama on miesten kanssa. Monet homot eivät ole pitäneet naisten tuoksusta ja hetero miehet miesten tuoksusta. Ihmisen erittämä ferohormoni/testoteroni määrä vaikuttaa ominaishajuun sillä, että sen biologiankin mukaan pitäisi houkutella vastakkaista sukupuolta. Ehkä homoseksuaalisilla ihmisillä tämän "haistaminen" vastakkaisesta sukupuolesta puuttuu.
- LLL
Miesten ominaistuoksusta en tiedä kun ole niin lähelle miehiä mennyt, että olisin niitä voinut nuuhkia.
Joidenkin naisten ominaistuoksusta olen pitänyt enemmän kuin toisten. Kaipa tämä koskisi myös miehiä jos olisin kiinnostunut heidän nuuhkimisesta. - antitoope
Taas tosi toope ketju. Millä lailla tämä maailmaa parantaa - toisten mollaaminen. Kaikki tässä ihmisiä ollaan. Ja sulle aloittaja, ei niitä feromoneja voi tietoisesti haistaa. Monissa tutkimuksissa on sitä paitti todettu, että nainen valitsee isänsä hajuisen kumppanin jos ei ole l, joten jospa et ole "isäs hajuista" vielä tavannut, se voikin olla sitten menoa.
- zazazaaa
Ei todellakaan ällötä, en tajua koko kysymystä
Yhden miehen ominaistuoksu saa mut jopa jollain tasolla sekaisin, ja nimenomaan ominaistuoksu.
Vaikka hän "haisisi" hielle, niin se tuoksu vetoaa muhun todella vahvasti.- feikkilepakko
Siinäpä vasta "lesbo" siis.
- mfkerm
Mikään ei haise pahemmalta kuin lihava selluliittinen, eltaantuneelta rasvalta haiseva nainen, joka kärsii vielä hikirauhasten liikatoiminnasta. Naisen hiki on paljon pistävämpi haju kuin miehen hiki, jossa haisee lähinnä testosteroni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1081020Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah421012Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981