Olen helmikuusta hakenut töitä. Ensisijaisesti oman alani, mutta myös muita. Olen aina tarkistuttanut hakemukseni puolueettomalla ihmisellä ja hyvältä on näyttänyt kuulemma.Samoin CV:ni.
Silti, nyt on toukokuu. Valmistun kesäkuun alussa, eikä minulla ole töitä vieläkään tiedossa. Kauhea stressi. Saan hieman rahaa lehdenjaosta, muttei sillä kyllä toimeen tule. Kela ei auta, kun se katsoo, että mieheni elättää minut.
Kamala stressi toimeentulosta.Omaisuuttakin olen jo myynyt. Kohtalontovereita?
Kun ei tunnu kelpaavan töihin
1
301
Vastaukset
- työelämäonvaikeutunu
Ootko miettiny työkkärin kursseja? Sitä kautta saa tukea ja voi saada töitä. Ainakin saa työkokemusta. Oma ala voi odottaa vähän. Entäpä saisitko lisää lehdenjakohommia tms?
Mä olen nyt reilu kolmikymppinen ja oon kolmannessa ammatissa. Mulla on amk-tutkinto, mut kolmantena kouluvuotena alan työvoimatilanne romahti. Pakko oli hakeutua ihan eri alalle, ku mihin amk-tutkinto tähtäs. Tein määräaikasia töitä vuosia mut sit tuli älyttömät yt:t. Joka toinen lähti. Ei tarvittu määräaikasia enää :)
Pakko oli lähtee työkkärin kurssille. Nyt olen kolmannessa ammatissa ja yt:t takana. Paikka jäi mut koko ajan mietin varasuunnitelmaa jos tulee irtisanominen. Työelämässä pitää joskus taistella ihan perhanasti. Semmosta se on.
Jos olet jo liian stressaantunut ja tilanne tuntuu ylitsepääsemättömältä niin hae rohkeasti sairaslomaa. Liika stressi voi tehdä työkyvyttömäksi. Se masentaa lopulta. Mulla meni stressaaminen yli ja masennuin. Menin sit juttelee depressiohoitajalle. Tai siis eka ihan lääkärille mut se pisti lähetteen heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328527Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571163Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.37736Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637