Nyt on kyllä ihan hemmetin pahat oireet tosta koivusta ja aloitan uudessa työpaikassa ylihuomenna! Tosi kiva mennä elintarvikealan yritykseen räkä valuen ja aivastellen. Kertokaas muut jotaki konsteja joilla voi oireita hillitä. Jos vaikka jollaki sattuis oleen jotain uutta ja kekseliästä...Karsee uupumuskin iski tähän vielä, mutta siihen ei varmaan lääkettä löydy...? :/
Tällä hetkellä aseenani ovat Histec ja Beclonasal-nenäsuihke. Tuntuu ettei toi Histec oikein tepsi.
Koiran ajattelin pestä tänään jos sen turkissa on kans siitepölyä. Lakanoita en ihan joka päivä jaksais vaihtaa, tyynynliinat ehkä voiskin.
Koivun perkele!!!
ihkupeikko
1
261
Vastaukset
- Kokemusta on
Kannattaa kokeilla Kestine Lyo-allergialääkettä. Minulla ainakin tepsii tosi hyvin! (Olen montaa kokeillut.) Nenäsuihkeista minulla toimii parhaiten Nasonex ja silmätipoista Lomudal. Kannattaa pestä koira, ja jos käy ulkona niin kannattaa sisään tullessa käydä suihkussa huuhtelemassa itsensä, varsinkin hiukset. Niin vuoteeseen ei mene siitepölyä. Ja ikkunat kannattaa pitää kiinni, tai laittaa niihin siitepölysuoja (osta kaupasta tai käytä kuitukangasta).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka892523- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841413EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105804Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36800- 54783
- 30716