Legolandiin Tanskassa pääsee jälleen suorilla lennoilla Helsingistä. Matkatoimisto Matka-Vekka järjestää koko perheen valmismatkoja Legolandiin 4.6-3.8 välisenä aikana. Matkalla ehditte viettää kaksi päivää Legolandissa ja halutessasi ehditte vieraille myös Givskud Zoo -safaripuistossa.
Legolandiin lentäen
5
483
Vastaukset
- ihan älytöntä
tuo matka maksaa saman kuin 2 viikkoa Thaimaassa...ja pelkästään mennä katsomaan muovipalikoita? Billung on mitätön paikka jossa ei ole mitään.
- cöbenhagen
mihinkähän elnto on ?
köpis ja siitä bussilla perille - legoisti
Paljon järkevämpi lentää Hesasta Köpikseen, vuokrata auto sieltä ja autoilla muutama päivä Tanskassa, yksi päivä Legolandissa. Majoitus b&b-paikoissa. Suosittelen!
- haukottaa
Mihin tuossa tarvitaan jotain Matka-Vekkaa? Kai nyt osaa itse ostaa lentolipun vaikka SAS ja perillä vuokraa auton tai ajaa junalla perille. Myös lentäen pääsee legolandiin. Matkatoimistoa ei ko juttuun tarvita mihinkään.
- Legolandia <3
Kävimme viime kesänä Legolandissa niin että ostimme pelkät lennot Matka Vekasta ja majotuksen järkkäsimme itse. Hyvin sujui kaikki ja edullisemmaksi tuli kokonaisuudessaan siten. Hotelli oli vain n. 300m metrin päässä itse Legolandista ja vieressä tosi kiva, nähtävyyden arvoinen Lalandia jossa mm. kylpylä ja pieni laskettelurinne sisällä. Pari päivää kannattaa matkasta varata Legolandiaan ainakin kesän ruuhkaaikoina kun joutuu jonottelemaan kaikkialle. Suosittelen koska siisti ja lapsiystävällinen paikka.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823