KTM EXC 125 kustannukset ?

KTM EXC 125 ? ? ?

Kevari ikä lähestyy, ja mietin että kuinkakohan paljon mahtaa maksaa kotarin ylläpito kustannukset vuodessa näin vaihdettavien osien kohdalla? Tiedän kyllä kotarin kulutuksen määrän joten ei tarvitse sitä kertoa erikseen. Kotarien omistajat jos viitsisitte kertoa tämän kyseisen pyörän kustannuksista.

30

8566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2TH41533P45K4L74

      tankilla pääset käymään joka päivä ja mäntä vaihtoon 3vk välein

    • Ååååååå

      Kaikki omistamas rahat ja isäs rahat kans :) eli vitusti liikaa :))

    • KTM EXC 125 ? ? ?

      kyllä tiedän että mäntä vaihtoon n.70h välein riippuu aivan käsittelijästä. MUTTA JOS KUITENKIN KOTARIN OMISTAJAT ANTAISVAT VÄHÄN SUUNTAA EUROMÄÄRISTÄ VUOTTA KOHDEN !

    • es jonne

      mulla oli ainakin ihan susipaska kotari meni 3000e pelkkiin korjauksiin ja ei kannata todellakaan semmosta paskaa ostaa
      ja bensaa ja mäntiä vie ihan vitusti ja mulla leikkas varmaa kymmenen kertaa kolmen kuukauen aikana ei vittu

    • KTM EXC 125 ? ? ?

      Lisää vaan omia mielipiteitä KTM EXC 125 kustannuksista

    • tonni ainaki

      männän hinta reilu 120e itse vaihdettuna? ja vaihtoväli 3-4tkm.. riippuu ihan paljonko ajat, siihen viellä 2t öljyt, vaihteistoöljyt, mah kiinnileikkauksen kustannukset, yms...

    • Ktm exc 125 ? ? ?

      Onko muuta kummempaa kuin vain toi männän vaihto ja sitten tietenkin koneremonttia pidemmän ajon päästä ?

      • dfg4

        500km välein vaihteistoöljyt ja samalla aina ilmanputsari vaihtoon, tai puhdistat ja öljyät uudelleen.
        Voin sanoo että n. 100e menee viikossa bensoihin plus 2-t öljyt, jota kans kuluu v*tusti suuresta kulutuksesta johtuen.


    • eiolef

      männänvaihtoo ja öljyjen vaihtoo... nii ja ajoo!!

    • Ktm exc 125 ? ? ?

      Paljonko rahaa uppoaa vuodessa pelkkiin öljyihin ?

    • 1esa311d23

      No riippuu ihan miten ajat sekä millaisia seoksia teet... Esim castrolin poweri sen 20e molemmin puolen, lootaöljyt sen 13e sekä ilmanputsarin öljy jne.. Suosittelen tilaamaan hollannista trollia kun halvalla saa. 99e 12l postit sen 15e.

      • Ktm exc 125 ? ? ?

        Miten kauan tolla kahdellatoista litralla pärjäilee eli miten se kotari syö sitä öljyä ?


    • Ktm exc 125 ? ? ?

      Joku on kirjoittanut tänne että kiinnileikkauksia voi tapahtua usein mutta onko se oikeasti näin kun huollan pyörääni säännöllisesti kuitenkin ?

    • ...

      Mäntä 150€ / 80h ( n.400km )
      Öljyt suodatin 20€ / 10h (

      • dfg4

        Noi sun arvios heitti kyl päin prinkkalaa. Noi voi tosiaan olla nuo kilometrimäärät oikein kisakäytössä, mutta katukäytössä ainakin 2000 ajelee ennen männänvaihtoa.


      • Anonyymi

        Ei helvetti:D
        Mäntä 80h<se on about oikein riippuu käsittelijästä, mutta mitä helvettiä:D tiedätkö mikä on keskivauhtisi jos ajat 400km/80h=5km/h että jaa ja joo:D
        Vai tuliko kirjoitusvirhe (mahdollista sillä jos meinasit 4000)


    • Ktm exc 125 ? ? ?

      Kyllä lueskelin kanssa että huhhuh ku vaikuttaa kalliilta mutta ton ymmärtää kyllä kisakäytössä että eiköhän se kotari meikäläisen pihaan päädy : )

      KUINKA MONEN KILOMETRIN JÄLKEEN JOUTUU ÖLJYT VAIHTAMAAN VAIHTEISTO/ SUODATIN ? ? ?

      • KotariVieRahat

        vaihteistoöljyt katukäytössä suositellaan 10-15h välein muttei se haittaa jos venyy joskus 20h ja suodattimen voi vaihtaa samalla tai hieman myöhemmin


    • koddaraineh

      Suosittelen lootaöljyjen vaihota ja ilmanputsarin pesua viimesitään 500km välein.

    • Ktm exc 125 ? ? ?

      kuinka paljon on tuon lootaöljysäiliön tilavuus ? ja kuinka paljon suodattimeen menee öljyä ?

    • ktm exc 125 vm05

      Itellä kotari ollut vähän reippaan vuoden.. kolmas mäntä vetelee viimeisiään, 20 litraa 2 tahti öljyä mennyt, laatikko öljyt vaihdellut 10-15h välein (10e-15e) ja ilmanputsarin putsannut ja öljynnyt samalla kun öljyt vaihtanut, tulppia vaihtanut sillontällön (10e-20e)..en halua edes tietää paljonko bensaan mennyt rahaa.. ;D tosiaan piakkoin tehtävä koneremppa mihin uppoaa se 800e-1000e.. Eihän se halpaa huvia ole mutta rahalle saa vastinetta todellakin! pyörässä ei ole ikinä mitään vikaa ollut, eikä tulekkaan kun tekee huollot aikanaan. aivan mahtava vehje tiellä, metässä ja jäällä! talvea odotellessa että pääsee lumihankia pölisyttämään ;)

    • Ihmeissään

      Nii mihin kaikkeen toi 800-1000 menee tosa konerempas vai oks siihe laskettu liikkeen työ kans vai maksaaks ite tehtynäki noi paljo?

      • Riippuu pitkälti mitä uusii, mutta jos koko koneen (kampiakseli, kaikki laakerit, stefat, pytyn pinnoitus, mäntä, tiivisteet) remppaa hyvillä osilla, niin kyllä se tuon verran on itse tehtynä.

        Ei tälläistä pyörää ole järkeä ostaa, jos liikkeeseen vieminen on edes vaihtoehto..


      • Goggles
        neekima kirjoitti:

        Riippuu pitkälti mitä uusii, mutta jos koko koneen (kampiakseli, kaikki laakerit, stefat, pytyn pinnoitus, mäntä, tiivisteet) remppaa hyvillä osilla, niin kyllä se tuon verran on itse tehtynä.

        Ei tälläistä pyörää ole järkeä ostaa, jos liikkeeseen vieminen on edes vaihtoehto..

        Neekima kerrankin oon samaa mieltä täysin sun kanssas.


      • Goggles kirjoitti:

        Neekima kerrankin oon samaa mieltä täysin sun kanssas.

        Miksipäs ei? =)


      • Anonyymi
        neekima kirjoitti:

        Riippuu pitkälti mitä uusii, mutta jos koko koneen (kampiakseli, kaikki laakerit, stefat, pytyn pinnoitus, mäntä, tiivisteet) remppaa hyvillä osilla, niin kyllä se tuon verran on itse tehtynä.

        Ei tälläistä pyörää ole järkeä ostaa, jos liikkeeseen vieminen on edes vaihtoehto..

        Kyllähän sekin on ihan hyvä vaihtoehto, että itse hoitaa männän öljy jne. mutta isommat rempat vaikka merkkiliikkeessä. Etenkin jossei itsellä ole paljoa kokemusta tai jotain ystävää tai vanhempaa jolla olisi. Vaikea tyhjästä ruveta niin isoa hommaa vääntämään, vaikka ohjeitakin olisi.


    • yamahatyyppi

      itsellä on yamaha yz 125 2003 crossi ja vaidan männän about 100h välein ja öljyt noin 35h välein ja kyllä sitä konerempan jälkeen ajaa 2 kesää ainakin itse olen nyt ajanut noin kaks kesää ja eipä ole leponut minun käytöllä kertaakaan jos haluaa jonkun halvan pidettävän suosittelen yamaha wr 125 se on nelitahti eikä bensaa kulu kovinkaan paljon ja eikä tuo yamaha ole mikään huonoin vehje mutta jos rahaa löytyy taskun pohjasta niin voihan se kotkan ottaa mutta itse suosittele yammua

    • isäss

      niin paljon että sun pitäs alkaa myymään ittees

    • Jutustelija1

      Oikein pidettynä ei paljoa muuta tarvitse kuin bensaa ja 2-T öljyä ostaa, sitten tietenkin jos kymmeniä tuhansia ajaa niin renkaita aina välillä. Ketjut/rattaat kestää hyvin voideltuina todella pitkään. Toki kevarissa aina välillä tulee poraukset ja uudet männät vaihdettaviksi, mutta nekin on tarpeen lähinnä vain kymmeniä tuhansia ajaville. Eli halpaa lystiä se ajo on.

      Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

      Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

      Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r

    • Anonyymi

      joo siis älä kiuuntele tällästä paskaa kannattaa lukee kunnon sivuilta eikä tälläisiltä paskoilta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe