sisarusten seksi?

hanna

miten normaalii on harrastaa säännöllisesti seksii veljen kanssa?

86

22547

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakko sanoa

      no ei kyllä tosiaan ole normaalia. siis kaukana normaalista. oletko kuullut sukurutsauksesta? seksi veljen kanssa on sitä. ja säännöllisestikin vielä..aina vaan pahenee... jessus sentään.

      • kkk

        Sukurutsausksen määritelmään taitaa kyllä kuulua raskaus ja lapsi. Ehkäistynä toimintana se on vaan jotain, mitä harvemmin on tapana tehdä..


      • nainen
        kkk kirjoitti:

        Sukurutsausksen määritelmään taitaa kyllä kuulua raskaus ja lapsi. Ehkäistynä toimintana se on vaan jotain, mitä harvemmin on tapana tehdä..

        Kyllä se on kuule sukurutsausta ihan ilman raskautta ja lasta. Kaikki sukulaissuhteet verisiteillä on rutsausta ja insestiä. Insesti ei siis ole pelkkä vanhemman ja lapsen välisen seksin välinen nimitys.

        Mutta uskon ja toivon, että Hanna on näitä tämän päivän varhaisnuori-vitsailijoita, jotka kokeilevat säikytellä muita tällaisilla palstoilla, mm. soodassa näkee tätä aika paljon; väitetään tekevän vähän sitä sun tätä ja pikkutytöt sitten tirskuu keskenään saamilleen vastauksilleen...

        sikäli sääli, kun insestiä oikeasti tapahtuu lintukotomaisessa Suomessammekin ihan liikaa ja jos joku oikeasti yrittäisi apua saada jostain niin sellaiset pelleilijät sitten vievät pohjan oikeilta hätähuudoilta...


      • inhonveli
        nainen kirjoitti:

        Kyllä se on kuule sukurutsausta ihan ilman raskautta ja lasta. Kaikki sukulaissuhteet verisiteillä on rutsausta ja insestiä. Insesti ei siis ole pelkkä vanhemman ja lapsen välisen seksin välinen nimitys.

        Mutta uskon ja toivon, että Hanna on näitä tämän päivän varhaisnuori-vitsailijoita, jotka kokeilevat säikytellä muita tällaisilla palstoilla, mm. soodassa näkee tätä aika paljon; väitetään tekevän vähän sitä sun tätä ja pikkutytöt sitten tirskuu keskenään saamilleen vastauksilleen...

        sikäli sääli, kun insestiä oikeasti tapahtuu lintukotomaisessa Suomessammekin ihan liikaa ja jos joku oikeasti yrittäisi apua saada jostain niin sellaiset pelleilijät sitten vievät pohjan oikeilta hätähuudoilta...

        Homoseksuaalisuus, pedofilia, nekrofilia sekä zoofilia ovat 100 kertaa pahempaa kuin sisarus seksi(mutta vanhemman ja lapsen välinen on vitun sairasta, ehkä sairainta mitä tiedän)!


      • hahahahah
        inhonveli kirjoitti:

        Homoseksuaalisuus, pedofilia, nekrofilia sekä zoofilia ovat 100 kertaa pahempaa kuin sisarus seksi(mutta vanhemman ja lapsen välinen on vitun sairasta, ehkä sairainta mitä tiedän)!

        Mistäs sä sen tiedät ookkonä jammun uhri?


      • Sattuuhan sitä

        Jos tarkoitat tota viestiä tuolla alhana keskustelussa, niin voi vaan sanoa, että sattuuhan sitä. Kyseessähän ei ollut edes oikea sukulainen vaan perheenjäsen. Ei se nyt niin kummallista ole. En ehkä itse kehuskelisi asialla, mutta enpä katuisikaan.

        Kuule, aika monenlainen seksi on joidenkin mielestä täysin "kauheeta".

        Mä oon sitä mieltä, että jos seksiin ryhdytään molempien aloitteesta (siis kumpikin haluaa sitä), niin eihän siinä mitään pahaa ole. Eri asia on se A) jos pakotetaan B) käytetään toista selkeästi hyväksi. Jälkimmäisessä esimerkkinä suuri ikäero, vammaisuus tms.


      • nainen
        Sattuuhan sitä kirjoitti:

        Jos tarkoitat tota viestiä tuolla alhana keskustelussa, niin voi vaan sanoa, että sattuuhan sitä. Kyseessähän ei ollut edes oikea sukulainen vaan perheenjäsen. Ei se nyt niin kummallista ole. En ehkä itse kehuskelisi asialla, mutta enpä katuisikaan.

        Kuule, aika monenlainen seksi on joidenkin mielestä täysin "kauheeta".

        Mä oon sitä mieltä, että jos seksiin ryhdytään molempien aloitteesta (siis kumpikin haluaa sitä), niin eihän siinä mitään pahaa ole. Eri asia on se A) jos pakotetaan B) käytetään toista selkeästi hyväksi. Jälkimmäisessä esimerkkinä suuri ikäero, vammaisuus tms.

        No kuule kyllä se "on ihan kauheeta" jos sukulaiset keskenään nai vaikka kuinka olis ihan yhteisestä tahdosta...sukulaisiahan ne on tuossa esimerkissä; vai eikö sinun mielestäsi sisarukset eli perheenjäsenet ole sukulaisia??
        No jo on aikoihin eletty...


      • Mies
        nainen kirjoitti:

        No kuule kyllä se "on ihan kauheeta" jos sukulaiset keskenään nai vaikka kuinka olis ihan yhteisestä tahdosta...sukulaisiahan ne on tuossa esimerkissä; vai eikö sinun mielestäsi sisarukset eli perheenjäsenet ole sukulaisia??
        No jo on aikoihin eletty...

        Olen samaa mieltä kuin nainen.
        Hanna ei harrasta sexiä veljensä kanssa,
        vaan odottaa paljon vastauksia ja nauraa päälle.


      • hö hö hö
        Mies kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kuin nainen.
        Hanna ei harrasta sexiä veljensä kanssa,
        vaan odottaa paljon vastauksia ja nauraa päälle.

        Tosi typerää silti, lapset pois täältä.
        Nyt on taas painettu sitä yli 18 vuotiaat, kyllä aivan vahingossa vai mitä???
        Vain tosi muksu voi kirjoitella tollasta saatika tehdä.
        Jos hyvät naurut kaipaat mene vitsejen puolelle!!!

        Tosi kauheeta lapsellista typerää idioottimaista.... ihan kaikkea


      • Jari
        kkk kirjoitti:

        Sukurutsausksen määritelmään taitaa kyllä kuulua raskaus ja lapsi. Ehkäistynä toimintana se on vaan jotain, mitä harvemmin on tapana tehdä..

        Kyllä sisarusten välinen seksi on sukurutsausta ilman lastakin. Se on siis sinällään rangaistavaa, samoin kuin esim. vanhemman ja lapsen välinen seksi.


      • heii
        hahahahah kirjoitti:

        Mistäs sä sen tiedät ookkonä jammun uhri?

        et sit pahempaa läppää voinu keksiä.oot tosi sairas.


      • Anonyymi
        inhonveli kirjoitti:

        Homoseksuaalisuus, pedofilia, nekrofilia sekä zoofilia ovat 100 kertaa pahempaa kuin sisarus seksi(mutta vanhemman ja lapsen välinen on vitun sairasta, ehkä sairainta mitä tiedän)!

        Sulla on ahdasta ja sairasta jos sulla on samalla viivalla homoseksuaalisuus ja nekrofilia tai zoofilia tai pedofilia .
        Homoseksuaalisuus ei ole edellä mainittujen tapainen sairaus , kyllä sinä sen tiedät että kuka määrittää kenenkin seksikumppanin tai elämän kumppanin aivan sama ei ole sinulta pois sekään.
        Liikaa saa pedofiilituomiota sellaisestakin kun naisen ulkoiset merkit omaavaa ja sitä haluavaa 14 -vuotiaan kanssa on harrastettu seksiä kun itse aikoinaan ,,siis sairaasti tuomioita.
        Enkä mitenkään pidä pahan jos joku äiti joskus opettaa poikansa seksiin siis alaikäistä miten se nyt on väärin .

        Maailmassa on niin paljon pahaa on trump on putin on nälkä on tuhoa, mutta seksi on sairasta,,,ei ole.


      • Anonyymi
        Mies kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kuin nainen.
        Hanna ei harrasta sexiä veljensä kanssa,
        vaan odottaa paljon vastauksia ja nauraa päälle.

        Taitaa pikemminkin olla joku Hannu tms kyseessä aloittaja joka harrastaa veljensä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on ahdasta ja sairasta jos sulla on samalla viivalla homoseksuaalisuus ja nekrofilia tai zoofilia tai pedofilia .
        Homoseksuaalisuus ei ole edellä mainittujen tapainen sairaus , kyllä sinä sen tiedät että kuka määrittää kenenkin seksikumppanin tai elämän kumppanin aivan sama ei ole sinulta pois sekään.
        Liikaa saa pedofiilituomiota sellaisestakin kun naisen ulkoiset merkit omaavaa ja sitä haluavaa 14 -vuotiaan kanssa on harrastettu seksiä kun itse aikoinaan ,,siis sairaasti tuomioita.
        Enkä mitenkään pidä pahan jos joku äiti joskus opettaa poikansa seksiin siis alaikäistä miten se nyt on väärin .

        Maailmassa on niin paljon pahaa on trump on putin on nälkä on tuhoa, mutta seksi on sairasta,,,ei ole.

        Zoofiliakin on muuten ihan muuta kuin useimmat fantasioissaan kuvittelee.


    • hö""

      Tosi sairasta ja luulen että tiedät sen myös itse.
      Typerää edes kirjoitella tänne tollasta paskaa

      • Anonyymi

        Ai kirjoitella PASKAA ! . . . kuka täysi järkinen nyt persereikään benistään tunkee ? Luonto on antanut ne oikeat osoitteet ja ihanuudet. . . . . Sanoo Veli ja sen Sisko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kirjoitella PASKAA ! . . . kuka täysi järkinen nyt persereikään benistään tunkee ? Luonto on antanut ne oikeat osoitteet ja ihanuudet. . . . . Sanoo Veli ja sen Sisko.

        Sanos muuta ! perse on paskomista varten. Vain vakavasti henkisesti sairaat tunkevat kyrpäänsä paskomis reikään. Maailmassa on TODELLA SAIRASTAKIN PORUKKAA !! Voisikko heitä autta vaikka monen miehen voimalla JA KUNNON SELKÄ SAUNA PIEKSÄEN ?


    • Taavetti

      Tiedän yhden tällaisen hyvin toimineen sisarussuhteen vuosien takaa. Uskovaiset vanhemmat kielsivät nuoria menemästä "maailman menoihin" ja niinpä he päätyivät kahdestaan yhteen. Epänormaalia silti.

    • teak

      Noniin. Tuossa yllä on jaettu noita tuomioita.

      Olen perehtynyt jonkinverran suomalaiseen seksitutkimukseen, eikä asiasta ole kovin paljon tietoa. Sukurutsasta annetaan oikeuksissa muutamia tuomioita vuodessa.

      Varovasti päättelen, että koska sisarusten välisestä seksistä aika ajoin puhutaan, se ei ole aivan tavatonta. Käsittääkseni kuitenkin harvinaista. Harva myöntää osallistuneensa sellaiseen, ja jos sen myöntäisi vaikka täällä, sitä varmasti pidettäisiin provokaationa, kuten tätä alkuperäistäkin viestiä.

      Ne, jotka tuomitsevat sisarusten välisen seksin kyselemättä, eivät varmasti ole pysähtyneet edes miettimään asiaa. Heille on tärkeintä vain päästä pätemään moraalisella hurskaudellaan. Kuten näemme, seksuaalimoraalin kiellot elävät voimakkaina ja ankarina. Kieltojen kyseenalaistuksiin suhtaudutaan usein voimakkain tuntein ja ilman harkintaa.

      Lähisukulaisten välisen seksikiellon taustalla on oletettavasti ainakin vuosituhantinen tieto sen aiheuttamista perimäongelmista. Näihin uskoisin myös uskonnolla perusteltujen kieltojen perustuvan. Siltä kannalta ajatellen sisarusten välinen seksi ei nykyään olisi kovin haitallista. Onhan olemassa melko luotettavia ehkäisymenetelmiä.

      Kokonaan toinen asia on seksin vaikutus perheen sisäisiin suhteisiin ylipäätään. Seksillä tiedetään olevan psyykkisiä vaikutuksia, mutta seksivalistuskin keskittyy lähinnä raskauden, sairauksien ja hyväksikäytön ehkäisyyn. Ehkä seksin henkisistä vaikutuksista ei ole niin selvää kuvaa, että siitä uskallettaisiin valistuksessa kertoa. Joka tapauksessa on varmaa, että vallitsevassa yhteiskunnallisessa tilanteessa sisarusten keskinäisen seksisuhteen paljastuminen on koko perheelle vaikea kokemus. Ja toisaalta, pitää muistaa että pelkkä paljastumisen riski aiheuttaa ainakin jonkinlaisia paineita. Salaisuuksien kantaminen on raskasta. Lisäksi suhteesta saattaa koitua rasitteita myöhemmissä seurusteluissa.

      Niinpä uskallan väittää, että kovin tarkkaa tietoa sisarusten välisestä seksistä ei ole, eikä sellaista helpolla mistään saadakaan. Jos alkuperäisen viestin kirjoittaja, hanna, on seksisuhteessa veljensä kanssa, häntä on turha moralisoida. Hän ei oletettavasti lopeta suhdetta moralisoinnin vuoksi, eikä moralisointi paranna niitä haavoja, joita suhteeseen liittyvä epätietoisuus ja epäsovinnaisuus mahdollisesti aiheuttavat. Pelkästään viestin kirjoittaminen paljastaa, että epävarmuutta asiaan liittyy.

      Normaalista ilmiöstä ei siis ole kyse. Sisarusten välinen seksi ei ole vallitsevien normien mukaista. Haitallisuudesta varmasti riittää riitelyä sekä tunteiden että harkinnan perusteella. Jos suhteesta sisarukseensa haluaa päästä eroon, pitänee lähteä siitä, että ryhtiliikkeet eivät tavallisesti päde. Siitä seuraa että suhteen lopettamiseen on tultava motivaatio ulkopuolelta, ehkä jopa pakkokeinoin. Toinen vaihtoehto on sietää epäsovinnaisuus ja salaisuuden paljastumisen riski, mikä sekin voi olla erittäin raskasta ja aiheuttaa vaikeita seurauksia.

      • hanna

        mitä käytännössä tapahtuu jos jää sisarensa kans kiinni seksistä?


      • Aivan loistavan hyvin kirjoitettu teak. Vallitsevat normit ovat ihmisten itsensä uskontoon kirjattuja. Normit jotka ovat perheseksi vastaisia ovat vuosisatoja sitten tehtyjä joita ei olla uskallettu muuttaa, yhteisöjen painostuksen pelossa. Niinkuin teak kirjoittaa niin nykyisellä lääketieteellä ja tekniikalla ei ehkäisy ole ongelma. Ihmiskunnan suurimpiin vietteihin kuuluu seksuaalivietti ja se on ollut aina olemassa jota on alettu rajamaan kellä on oikeus sitä seksiä harrastaa.


    • Kokeillut

      Ei ole normaalia, mutta jos seksi jännittää/pelottaa niin silloin helposti tulee haettua rohkeutta tutusta kumppanista. Itse aloitin lääkärileikeillä ja loppu oli sitten jo "oikeaa" seksiä. Jos ei uskalla muuten, ei ole vielä valmis.

      PS. Ei se niin huonoa ole, mutta en kehoita.

    • rotaro

      viherpiipittäjät haluaisi sallia täysiikäisten sisarusten välisen seksin taitaa olla ainoa järkevä päätös siltä puolueelta suomessa on liikaa rajoitteita . itse olen veljeni kanssa harrastanu seksiä aluksi vähän kuin uteliaisuudesta ja halusin päästä neitsyydestä eroon turvallisesti , siihen sopi veli hyvin . Vieläkin vaikka molemmilla on perheet joskus johtaa asiat seksiin eikä se tunnu mitenkää laittomalta se on minusta meidän välinen asia eikä mitenkää kuulu muille ja piste

      • Anonyymi

        olen mies nuorempana harrastimme veljeni kanssa seksiä kun ei ollut kummallakaan naista silloin alko imuista lopulta päädyimme anaali seksiin niin hellää paneskelua en ole saanut koskaan vaikka veljelläni tosi iso kalu nyt molemmat naimisissa tahoillaan


    • Munistahirteen

      Sairasta!Tiedän perheen jossa oli 3 poika ja yksi tytär.Tytär oli vm63,ja nuorin lapsista.Hänen vanhemmat veljet raiskasivat siskoaan useita kertoja,vuosien aikana.Oli epäilys että isä olisi myös käyttänyt tytärtään hyväksi vuosien ajan. Kaikki päättyi siihen kun tytär lähti kotoa,joutui huonoon seuraan ja löysi huumeet ja muut päihteet.Ei kestänyt painajaisiaan ja riisti itseltään hengen.Vain 17 vuotiaana.Suomessa on ollut erittäin yleistä se että jopa omia siskoja käytettiin hyväksi veljien kesken.Näitä tapauksia on paljon ja nämä ovat vaijettuja sairaita juttuja Suomessa.

    • turhaa.moralismia

      Näkee, että asenneilmasto on huomattavasti muuttunut viimeisen kymmenen vuoden aikana. Alussa, 10 wee sitten, kommentit ovat hyvin kielteisiä. Nykyisin sisarusseksi on useiden kiihottavien seksijuttujen aiheena, ja siitä käytävä keskustelu myös S24:ssä on jo sisältänyt useita puolustavia ja ymmärtäviä kommentteja.

      Hyväksikäyttö on ihan eri juttu kuin vapaaehtoinen seksi. Jos veli ja sisko haluavat olla keskenään seksissä, se ei kuulu kellekään muulle.

      Jos veli käytää siskoaan tai sisko veljeään hyväkseen ilman molemminpuolista halua, se on samanlaista kuin mikä tahansa raiskaus. Asia kuuluu tuomioistuimelle, ja jos toinen on alaikäinen, myös sosiaaliviranomaisille.

      Mutta mikä onkaan sen kauniimpaa, kuin että veli ja sisko sinetöivät läheisen ja herttaisen yhdessäolonsa suloisella seksillä? Se on sisarusrakkauden korkea täyttymys. :)

      • ssssenyt

        aina kun puhutaan sisarurten välisestä seksistä miksi siihen liitetään pakottaminen tai alistaminen tai lapsi seksi kun vois olla molempien sisarusten omasta halusta tapahtuva vapaa ja kaunis seksi suhde niin kuin meillä ollaan täysi ikäisiä asutaan yhdessä , seksistä nautitaan kerran viikossa tai useammin tietenki on muitakin suhteita ei vielä kummallakaan ole vielä sitä omaa rakasta löytyny , meillä seksi suhde säilyy vaikka kumpikin oman rakkaan löydettäis


      • rennosti.m
        ssssenyt kirjoitti:

        aina kun puhutaan sisarurten välisestä seksistä miksi siihen liitetään pakottaminen tai alistaminen tai lapsi seksi kun vois olla molempien sisarusten omasta halusta tapahtuva vapaa ja kaunis seksi suhde niin kuin meillä ollaan täysi ikäisiä asutaan yhdessä , seksistä nautitaan kerran viikossa tai useammin tietenki on muitakin suhteita ei vielä kummallakaan ole vielä sitä omaa rakasta löytyny , meillä seksi suhde säilyy vaikka kumpikin oman rakkaan löydettäis

        Juuri niin. Sisarusseksi voi olla ihan tavallista seksiä, mutta sitä eivät harrasta sisarukset, joilla on huonot välit. Sillä ei ole mitään tekemistä pedofilian tai pakottamisen kanssa.

        Siitä vain, jatkakaa herttailua hyvällä omallatunnolla ja nauttikaa. Onnea teille! :)


    • Anonyymi

      viherpuolueen kansanedustaja on tehnyt lakialoitteen siitä . sisaruksien välinen seksi tulisi sallia . Hyvä että suomessa aletaan sallia näitäkin juttuja sitä kun tehdään kuitenkin

      • Anonyymi

        Luulisin että persutkin pitää tätä mahdollisuutta suotavana.


      • Anonyymi

        Itse asiassa VAPAAEHTOINEN TÄYSI-IKÄISTEN insesti on sallittu jo ainakin Hollannissa, Ranskassa, Espanjassa, Turkissa, Venäjällä, Kiinassa ja Israelissa, jos Wikipediaan on uskomista. Mulla on mielikuva että jossain Australian osavaltiossa insesti sallittaisiin myös, mutta en ole varma.

        Hollanti, Ranska ja Espanja luultavasti jatkaa tätä sallivaa linjaa, noista muista en kyllä ole varma kun asenteet ja valtiovallan otteet näyttää niissä kovenevan. Suomessa KD ei onneksi ole niin voimissaan että pystyisi tällaisen torppaamaan. :-)

        Niille jotka huutaa "sairasta", voi sanoa lyhyesti että piruako se teille kuuluu kuka ja ketä rakastelee? Pakottaminen ja väkivalta on tietysti eri juttu, mutta kun olen itse teini-iässä tehnyt 2 v nuoremman siskoni kanssa suunnilleen kaiken paitsi yhdyntää, voin sanoa että se on todella hellää ja nautittavaa silloin kun kumpikin tahtoo. Nyt viisikymppisinä kumpikaan ei kadu, varsinkin kun tiedetään että ollaan kaikkea muuta kuin ainoat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa VAPAAEHTOINEN TÄYSI-IKÄISTEN insesti on sallittu jo ainakin Hollannissa, Ranskassa, Espanjassa, Turkissa, Venäjällä, Kiinassa ja Israelissa, jos Wikipediaan on uskomista. Mulla on mielikuva että jossain Australian osavaltiossa insesti sallittaisiin myös, mutta en ole varma.

        Hollanti, Ranska ja Espanja luultavasti jatkaa tätä sallivaa linjaa, noista muista en kyllä ole varma kun asenteet ja valtiovallan otteet näyttää niissä kovenevan. Suomessa KD ei onneksi ole niin voimissaan että pystyisi tällaisen torppaamaan. :-)

        Niille jotka huutaa "sairasta", voi sanoa lyhyesti että piruako se teille kuuluu kuka ja ketä rakastelee? Pakottaminen ja väkivalta on tietysti eri juttu, mutta kun olen itse teini-iässä tehnyt 2 v nuoremman siskoni kanssa suunnilleen kaiken paitsi yhdyntää, voin sanoa että se on todella hellää ja nautittavaa silloin kun kumpikin tahtoo. Nyt viisikymppisinä kumpikaan ei kadu, varsinkin kun tiedetään että ollaan kaikkea muuta kuin ainoat.

        Niin. Vapaaehtoinen mutta onko kahden aikuisen sisaruksen juttu normaalia? Pienet on piirit. Kykenisikö tuon jälkeen normaaliin elämään? Siis pentuna on voinut hölmöillä mutta siitä pitää päästä irti. Kykenisikö edes aikuisena puhumaan asioita sen toisen kanssa ja varsinkin vallan käyttäjän aloitteesta ja asiallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Vapaaehtoinen mutta onko kahden aikuisen sisaruksen juttu normaalia? Pienet on piirit. Kykenisikö tuon jälkeen normaaliin elämään? Siis pentuna on voinut hölmöillä mutta siitä pitää päästä irti. Kykenisikö edes aikuisena puhumaan asioita sen toisen kanssa ja varsinkin vallan käyttäjän aloitteesta ja asiallisesti.

        "Normaali" on niin venyvä käsite että sun normaalisi on jotain muuta kuin kenen tahansa muun normaali.

        Kyllä kai huomaat, että säkin näytät automaattisesti olettavan että siitä on jotain haittaa? Onko sulla omaa kokemusta vai pohjaatko ajatuksen vain omiin fantasioihisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Vapaaehtoinen mutta onko kahden aikuisen sisaruksen juttu normaalia? Pienet on piirit. Kykenisikö tuon jälkeen normaaliin elämään? Siis pentuna on voinut hölmöillä mutta siitä pitää päästä irti. Kykenisikö edes aikuisena puhumaan asioita sen toisen kanssa ja varsinkin vallan käyttäjän aloitteesta ja asiallisesti.

        Mikä on "normaalia"? Suomalainen normaali on eri asia kuin uusi-guinealainen normaali tai Jenkkilän etelävaltioiden normaali. Sinun normaalisi on eri asia kuin minun normaalini joka taas on eri asia kuin minun äitini mummin (1895 - 1961) normaali.

        Tuo äskeinen kirjottaja, joka siis on teini-iässä tehnyt kaikkea paitsi nussinut, on luultavasti normaalimpi ja tervejärkisempi kuin sinä, jolle heti tulee mieleen vallankäyttö ja "kykenisikö tuon jälkeen normaaliin elämään". Sinun normaalisi näyttää olevan aika ahdasrajainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on "normaalia"? Suomalainen normaali on eri asia kuin uusi-guinealainen normaali tai Jenkkilän etelävaltioiden normaali. Sinun normaalisi on eri asia kuin minun normaalini joka taas on eri asia kuin minun äitini mummin (1895 - 1961) normaali.

        Tuo äskeinen kirjottaja, joka siis on teini-iässä tehnyt kaikkea paitsi nussinut, on luultavasti normaalimpi ja tervejärkisempi kuin sinä, jolle heti tulee mieleen vallankäyttö ja "kykenisikö tuon jälkeen normaaliin elämään". Sinun normaalisi näyttää olevan aika ahdasrajainen.

        Siis on kaksi asiaa joista sanon mikä on normaalin ulkopuolella ja niitä yhdistää käsite epätoivoinen. Sisarusseksi aikuisena on kahden epätoivoisen juttu. Siis jos 25 plus sortuu tuohon niin pienet on piirit. Toinen on järjettömät ikäerot.

        Mutta seksi on vapaaehtoista ja aikuiset tietää mitä tekee kunhan kumpikin ymmärtää mitä tekee eli ovat ns täyspäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis on kaksi asiaa joista sanon mikä on normaalin ulkopuolella ja niitä yhdistää käsite epätoivoinen. Sisarusseksi aikuisena on kahden epätoivoisen juttu. Siis jos 25 plus sortuu tuohon niin pienet on piirit. Toinen on järjettömät ikäerot.

        Mutta seksi on vapaaehtoista ja aikuiset tietää mitä tekee kunhan kumpikin ymmärtää mitä tekee eli ovat ns täyspäisiä.

        Mistäs sinä tuon muka tiedät:

        "Sisarusseksi aikuisena on kahden epätoivoisen juttu."

        Onko omaa kokemusta vai tutkimustasoista tietoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis on kaksi asiaa joista sanon mikä on normaalin ulkopuolella ja niitä yhdistää käsite epätoivoinen. Sisarusseksi aikuisena on kahden epätoivoisen juttu. Siis jos 25 plus sortuu tuohon niin pienet on piirit. Toinen on järjettömät ikäerot.

        Mutta seksi on vapaaehtoista ja aikuiset tietää mitä tekee kunhan kumpikin ymmärtää mitä tekee eli ovat ns täyspäisiä.

        "Niitä yhdistää käsite "epätoivoinen"."

        Kuinka niin? Luuletko sinä että sisaruksesi suostuvat seksiin tuosta vaan sormia napsauttamalla, heti kun sinua vähän haluttaa?

        Mieti nyt mitä sinä oikein selität. Väitätkö ihan tosissasi että jos sinä olet puutteessa että tuntuu että pääsi hajoaa, niin saat omalta sisareltasi seksiä välittömästi kun vain pyydät?

        Sitähän sinä tuossa väität ihan kirkkain silmin!

        Onko sinua kukaan koskaan sanonut tyhmäksi? Jos et ymmärrä mitä tuossa edellä kirjoitin, niin silloin sinä olet tyhmä.


    • Saa ja pitää

      • Anonyymi

        Ja nyr se on sit kolmekymppinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyr se on sit kolmekymppinen.

        Moi vähä siistiä


      • Anonyymi

        Olitko ite sillon minkä ikänen


    • Anonyymi

      U­­u­­­s­i s­­­eksi­teatteri avautuu Su­ome­­­en! Ku­­tsu­­mme kai­­­kk­i­. Ilmo­­­it­­tau­­tum­­inen ry­­hmä­ämm­e tä­äl­­l­­ä - http://89775.com/H/1ySyU 👈

    • Anonyymi

      parasta lähiopetusta saanut siskoiltani kuinka ja mistä nainen nauttii oon sitten myöhemmin osannut toimia muitten kanssa oikein ja hellästi

    • Luonnossa ei ole insestitabua, koska se ei ole evoluution kannalta tarpeellinen. Ihmisten piiriin se on tullut kulttuurin mukana, uskontojen aiheuttamana vinoumana. 🌹👀

      • Anonyymi

        Et sinäkään kovin terävä kynä ole jos et ole tietoinen kuinka käy kun sama eläinyhteisö jossa emo ja uros parittelevat omien jälkeläistensä kanssa tai kun saman pentueen sisarukset lisääntyvät keskenään.

        Silloin tulee sisäsiittoisuuden aiheuttamia vakavia sairauksia, epämuodostumia ja geneettisiä heikkouksia. Kannattaisi hiukan ottaa faktoista selvää ennen kuin antaa omien fantasioiden vääristää totuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinäkään kovin terävä kynä ole jos et ole tietoinen kuinka käy kun sama eläinyhteisö jossa emo ja uros parittelevat omien jälkeläistensä kanssa tai kun saman pentueen sisarukset lisääntyvät keskenään.

        Silloin tulee sisäsiittoisuuden aiheuttamia vakavia sairauksia, epämuodostumia ja geneettisiä heikkouksia. Kannattaisi hiukan ottaa faktoista selvää ennen kuin antaa omien fantasioiden vääristää totuutta.

        Lisäksi eläimiin verrattuna ihmisillä on myös moraali joka pitää kurissa liian pitkälle menevät vahingolliset ja väärät toimintamallit. Näihin kuuluu ehdottomasti myös seksin harrastaminen sukulaisten kesken. Raamatussakin on paljon hyviä ohjeita elämään, kannattaisi sinunkin lukea koska niiden pornolehtiesi kanssa et ikinä jalostu ihmisenä.


      • Anonyymi

        Onko käynyt mielessäsi että sinulla se vinoutuma on, herra kynä.mi
        Tässäkin ketjussa olet herttailujasi puolustellut jo vuosia sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinäkään kovin terävä kynä ole jos et ole tietoinen kuinka käy kun sama eläinyhteisö jossa emo ja uros parittelevat omien jälkeläistensä kanssa tai kun saman pentueen sisarukset lisääntyvät keskenään.

        Silloin tulee sisäsiittoisuuden aiheuttamia vakavia sairauksia, epämuodostumia ja geneettisiä heikkouksia. Kannattaisi hiukan ottaa faktoista selvää ennen kuin antaa omien fantasioiden vääristää totuutta.

        Kyllä siitä ollaan tietoisia että miten sisäsiitoksessa käy.

        Mutta, tyhmänä et osaa lukea etkä ymmärtää lukemaasi. Luonnossa ei ole insestitabua, koska jos sellainen vaisto olisi, silloin mitään insestiä ei olisi olemassakaan. Edes Westermarck ei koskaan väittänyt että ihmisillä ja eläimillä olisi vaistoa välttää sisäsiitosta.

        Westermarck ymmärsi että kyse on ilmiöstä, joka syntyy vasta kasvatuksen ja yhteisön tuloksena, eikä suinkaan vaistona vaikka jotkut idiootit yrittävät sitä sellaiseksi väittää.

        Jos kyse olisi vaistosta, siis sisäsyntyisestä vaistosta, se taas tarkoittaisi sitä että käytännössä kaikki elämä maapallolla olisi tuhoutunut koska mikään ei suostuisi, ei edes kykenisi "ajattelemaan" sisäsiitosta.

        Sen lisäksi että olet ottanut faktoista selvää, sinun olisi kannattanut käyttää myös järkeäsi.

        Sisäsiitto on eräs elämän viimeisiä evolutiivisia oljenkorsia, jotta laji säilyisi vakavan kriisin yli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi eläimiin verrattuna ihmisillä on myös moraali joka pitää kurissa liian pitkälle menevät vahingolliset ja väärät toimintamallit. Näihin kuuluu ehdottomasti myös seksin harrastaminen sukulaisten kesken. Raamatussakin on paljon hyviä ohjeita elämään, kannattaisi sinunkin lukea koska niiden pornolehtiesi kanssa et ikinä jalostu ihmisenä.

        Moraali on kirjaimellisesti luotu sääntöjärjestelmä jolla esimerkiksi yhteisö saadaan toimimaan.

        Sen vuoksi eri heimoilla on erilaiset moraalikäsitykset. Jos et olisi tunkenut nokkaasi pelkästään Raamatun sivujen väliin, olisit voinut ehkä tuonkin asian tietää.

        Mutta, valitettavasti kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Olisit käynyt enemmän kouluja, tutustunut ihmisiin ja kulttuureihin ja tunkenut sen Raamattusi sinne minne Aurinko ei paista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siitä ollaan tietoisia että miten sisäsiitoksessa käy.

        Mutta, tyhmänä et osaa lukea etkä ymmärtää lukemaasi. Luonnossa ei ole insestitabua, koska jos sellainen vaisto olisi, silloin mitään insestiä ei olisi olemassakaan. Edes Westermarck ei koskaan väittänyt että ihmisillä ja eläimillä olisi vaistoa välttää sisäsiitosta.

        Westermarck ymmärsi että kyse on ilmiöstä, joka syntyy vasta kasvatuksen ja yhteisön tuloksena, eikä suinkaan vaistona vaikka jotkut idiootit yrittävät sitä sellaiseksi väittää.

        Jos kyse olisi vaistosta, siis sisäsyntyisestä vaistosta, se taas tarkoittaisi sitä että käytännössä kaikki elämä maapallolla olisi tuhoutunut koska mikään ei suostuisi, ei edes kykenisi "ajattelemaan" sisäsiitosta.

        Sen lisäksi että olet ottanut faktoista selvää, sinun olisi kannattanut käyttää myös järkeäsi.

        Sisäsiitto on eräs elämän viimeisiä evolutiivisia oljenkorsia, jotta laji säilyisi vakavan kriisin yli.

        Paras pano ikinä oli siskon kanssa!


    • Anonyymi

      veljelläni on paljon isompi kalu kuin itselläni nussii mua aina ihanasti peppuun saunan jälkeen olimme n.15-16v kun aloitimme nykyään molemmat naimisissa mutta otan tuon ison milloin hän vain haluaa peppuuni vaimolle kuulemma liian suuri

    • Anonyymi

      ihan normaalii hyvää harjotteluu

    • Anonyymi

      vanpempi sisko ja serkku opetti mulle kuinka naista pitää hyvänä oppi meni perille

    • Anonyymi

      siskon kaa oppi anaali seksin varovaisuudev molemminpuolin

    • Anonyymi

      veljeni laittaa kullinsa hitaasti peppuuni siinä on nautintoa

      • Tu leikkii mun siskoa


    • Anonyymi

      Äärimmäisen degeneroitunutta.

    • Anonyymi

      Pääsispä kolmanneksi mukaan
      M39

    • Anonyymi

      Hyvää se tekee

      • Anonyymi

        Muistelo 18 vuoden takaa ja käsi kulilla?


    • Anonyymi

      Pankaa isäänne ja veljiänne perseeseen saatana

      • Anonyymi

        Saatana niinhän teilläkin pannaan.


      • Anonyymi

        On kyllä tehty :)


    • Anonyymi

      Joka on sukupuoliyhteydessä oman lapsensa tai tämän jälkeläisen kanssa, oman vanhempansa tai tämän vanhemman tai isovanhemman kanssa taikka veljensä tai sisarensa kanssa, on tuomittava sukupuoliyhteydestä lähisukulaisten kesken sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

      Rikoslaki 17. luku 22 §.

      • Ellei ole kyseessä raiskaus tai pedofilia poliisi ei nykyisin ota sukulaisseksiä edes tutkittavaksi, koska se on ASIANOMISTAJAKYSYMYS.

        Yrität antaa kuvan, kuin asianomistajakymys muka kiinnostaisi poliisia. Ei todellakaan voi kiinnostaa. Tuomioistuimessakin asiaa voisi ajaa ainoastaan asianomistaja.

        Vapaaehtoiseen seksiin ei kolmannella ole puheoikeutta, lukuun ottamatta pedofiliaa. 🌹👀


    • Anonyymi

      Aloittaja on kait pentu ja piirit pienet.

      • Anonyymi

        Eipä taida kovin laajat piirit sullakaan olla.Sulla ei olis mitään ilaman suomi24 chattii.


    • Anonyymi

      Kenen muun, kuin oman siskon kanssa saa luotettavaa ja hyvää seksiä. Tiedetään omat mieltymykset yms, jo lapsuudesta astai

    • Anonyymi

      Ihan ok, siskon kanssa saa orkut , jotka ovat taivaalliset

    • Anonyymi

      Kuten vastauksistakin huomaa, jotkut pitävät sisarusseksiä niin paheellisena, etteivät löydä sanoja kuvaamaan inhonsa määrää. Taas sisarusseksiä harjoittavien kuvaukset ovat niin kauniita ja herkkiä, että tuskin mikään seksi on herttaisempaa.

      Sisarusseksistä on visusti vaiettava, ettei joudu maalitetuksi. Sitä harrastetaan paljon enemmän, kuin ihmiset luulevat, sillä mikä on pois silmistä, sitä ihmiset eivät luule olevankaan.

      Jos sisaruksilla on oikein hyvät välit, ne johtavat ilman kynnystä herttaiseen seksiin. Mutta korkea onni täytyy joskus sosiaalisista syistä kätkeä, koska kaikki eivät sitä ymmärrä. 🌹👀🧡 - ex-kynä.mi

    • Anonyymi

      No onhan se aivan normaalia kyseessähän on mies ja nainen suhde. Eikä mikään täysin sairas luonnoton epä normaali homoilu touhu. Ja ihanaa on ollut jo vuosikymmenet, vaikka olemme naimisissa kumpikin.

      • Kirjoitit: "No onhan se aivan normaalia kyseessähän on mies ja nainen suhde. Eikä mikään täysin sairas luonnoton epä normaali homoilu touhu. Ja ihanaa on ollut jo vuosikymmenet, vaikka olemme naimisissa kumpikin."

        Ei uskoisi, että vaikka olet saanut nauttia ihanaakin ihanampaa sisarusseksiä, tunnet kuitenkin tarvetta haukkua homoja. Sikahan sinä kuitenkin pohjimmiltasi näyt olevan.

        Ei minullakaan ole hitustakaan halua omaan sukupuoleen, mutta monelle se on ilo. Pyydän saada lausua sinulle syvän halveksuntani.


    • Anonyymi

      Olis ihanaa päästä kolmanneksi kimppaan.
      M41 Satakunta

    • Anonyymi

      Kovin kaunista ja huomaavaista toisiaan kohtaan on siskon ja veljen rakastelut. Onko se keneltäkään pois jos kaikki hoidetaan hyvin ehkäisystä lähtien. Minä 65 siskoni 57 olemme yhdynnässä viikottain jopa useamminkin. Olleet jo nuoruudestamme lähtien. Siskoni on naimisissa minä eronnut jo vuosia sitten. Tämä on meidän yhteinen kaunis salaisuus ollut jo siis nuoruudestamme lähtien.

      Eräänä kesä yönä se tapahtui tansseista tullessamme, kun olimme nuoria. Minä 25 ja siskoni 17 vuotta. Silloin minulla oli farmari auto kaikki takaosassa yöpymistä varten. Ja hyvin tilava kahdenkin siellä kesä yönä yöpyä tai muuten, vain loikoilla. Tavallisesti en tanssinut siskoni kanssa, mutta sinä iltana tanssimme illan viimmeiset valssit.

      Jotakin tapahtui tuona iltan viimme valssia tanssiessamme. Siskollani oli polven yli hyvän matkaa oleva kesä mekko. Ja se kiihoitti minua jo tulomatkalla hänen istuessa vierelläni. Täysin ihon väriset Stay Up sukat säärissään. Siskoni sääret olivat ja vieläkin hyvin kauniit ja virheettömät. Ja kuinka kauniit ne olivatkaan polvet koukussa sivulla, kun olkani yli vilkaisin naidessamme syvällä metsätien kääntymis lenkin suojissa.

      Sinne ei taatusti kesä yönä kukaan voinut edes eksyä eikä ilmestyä. Taivaallisen ihanaa se olikin rakastelimme kahteen eri kertaan. Kumpikin saimme kauniit huuto orgasmit moneen kertaan. Se oli ensimmäinen yhdyntämme niitä on vuosikymmenten aikana tullut tuhansia kertoja lisää. Aina olemme olleet yhdynnässä ns. paljaalla ja taivaallisen hyvältä on eri asennot tuntuneet.

      Asentoja meillä on 4 - 6 joita käytämme tilanteen ja mieltymyksiemme mukaan. Eikä edes vaimoni tiennyt tai osannut asiaa aavistaa eikä siskonikaan puoliso. Mukavaa on käydä siskoni luona hänen ollessaan yksin kotona. Hän on päivä töissä, mutta käy ruokatunnilla kotonaan. Aika usein vietämme aikaa ylä kerran makkarissa hänen ollessaan ruokatunnilla.

      Ovi tietenkin lukittuna ihan kaiken varalta se tuntuu, vaan jotenkin niin kiihotavalta. Näin kauppa reissuni kerran viikossa saavat mukavan ja ihanan lisän. Kumpikin koemme suurta rakkautta toisiamme kohtaan. Ja on hienoa, kun voimme tyydyttää toisiamme henkisesti sekä fyysisesti.

      Sisko ja sen veli. <3 <3

      • Anonyymi

        Oletteko koskaan asuneet kahdestaan yhdessä tai suunnitelleet yhteistä tulevaisuutta joskus aikaisemmin ja onko teillä yhteisiä lapsia syntynyt tuosta teidän rakkaudestanne. Onko siskosi tehnyt raskaustestejä puhtaasti sinun vuoksesi?


      • "Eräänä kesä yönä se tapahtui tansseista tullessamme, kun olimme nuoria. Minä 25 ja siskoni 17 vuotta."

        Suunnattomasti teille onnea! Minulle se ei ole ollut mahdollista, sillä vanhin siskoni on vajaamielinen, keskimmäinen mielisairas, nuorin aggressiivinen. Mutta jos se sattuu kohdalle, se on ihanaa.

        Vieläkin onnea jo pitkäaikaisesta ilosta! 🌹👀


    • Anonyymi

      Sisko on viisissä kymmenissä, on uskovainen kuusi lasta, tulee minun luo yöksi kun ollaan menossa vanhemmille käymään. Ollaan oltu nuoresta asti läheisiä, nyt olen leskenä ollut kolme vuotta. Syötiin ja otin viiniä en ole uskovainen annoin siskollekkkin lasillisen maisteli ja kehui hyvää on.
      Juotiin toista pulloa sisko kysyi joko on naista katsottuna nauroin ei ole vaikka meli tekisi. Lämmittelin saunaa sisko sanoi kyllä sinulla joku pitää hommata täällä on järjesteltävää ja ja kyykyisteli edessä sanoin olethan sinä nauroi olen jo vanha.
      Kun sauna oli lämmin kysyin mennäänkö yhdessä kuten nuorena vähän punasteli se oli silloin siitä on aikaa.
      Tuli kumminkin saunaan, katsoin Marjattaa olet vähän muuttunut tissit isommat, sisko sanoi sinulla isompi kalu kuin silloin kalu oli kaarella naurettiin molemmat ja istuttiin sievässä löylyssä. Sanoin muistatko kun suutelin sinun tissejä annoit halukkaana imeä, kysyi haluatko vielä ja kääntyi.
      Otin tissin suuhun, huokasi yhtä jännää viiniköhän se vaikuttaa kun noin annan imeä. kalu seisoi kovana Marjatta tarttui kiinni en ole nähnyt näin isoa koskaan ja runkkasi sievästi. Noustiin lauteilta katsoi kalua ja hyväili kysyi saanko, työnsin siskon lauteele ja levitin jalkoja kuiskas en minä näin tarkoittanut ohjasin sisään huokasi tarkoitin kädellä mutta piti hartioista kiinni tunsin että oli halukas nostin jalkoja pääsin syvälle Marjatta oli silmät kiinni kuiskas olet ihana panin vähän aikaa ja vetäydyin kuulin äänestä oli pettynyt, nytkö lopetat.
      Peseydyttiin ja oltiin pyyhe päällä sohvalla, nousin ja nakkasin pyyhkeen pois sisko levitti haarat laskeuduin ja nuolin, kiljahti olet ensimmäinen joka nuolee annoin ensimmäisen orgasmin siinä.
      Kun nousin ja menin sisään, piti kiinni nauroi nyt et karkaa panin tosi kiimasta naista käänsin ja panin takaa molemmat halusi hurjana kun laukesin pylly vtärisi pitkään. Vedin sievästi ulos spermaa valui lattialle nauroin sitähän tuli kun on nätti ja hyvä nainen.
      Makoiltiin sängyssä sisko sanoi Urko vaan normaalisti ei mitän uutta. Sinä yönä sisko imi vähän väliä kertoi että on halunnut aina imeä. Kahdesti naitiin sinä yönä.
      Marjatta oli hyvällä pällä aamulla halasi ja sanoi saanhan olla sinun kuiskasin ilotyttökö katsoi silmiin vaikka niin, ihanaa saan tehdä mitä vain, hyväili kalua meidän pitäisi lähteä nauroin niin pitäisi ja mentiin sänkyyn, Marjatta oli päällä huokasi tätä olen aina halunnut, saan syvälle ja sinun iso tekee hurjaksi nai oikein halukkaana.
      Aina kun käydään vanhemmilla ollaan yö mun luona ja valvotaan, käy ny useammin nauroi vanhemmat ovat ijäkkäitä pitää käydä usein.

    • Anonyymi

      siskosta tuli ainakin mielestäni paras suihin ottaja koskaan ja anaali-seksin rauhallisuuden opettaja myös minulle kiitos

      • Kerrot seksin ohella syvästä lämmöstä, jota harva muuten saavuttaa, mutta juuri siskokset. Onnea! 🌹👀


    • Anonyymi

      Olen nuoruudesta asti halunnut päästä harrastamaan seksiä siskoni kanssa mutten ole tähän ikään vielä uskaltanut yrittää tehdä aloitetta

    • Anonyymi

      Mulla on niin ruma ja ilkeä sisko, kaikki minun sukulaiset naiset on rumia, en ole ikinä tehnyt mieli seksiä heidän kanssaan. Olen aina toivonut että mulla olisi kaunis sisko, en sen takia että haluaisin panna häntä, mutta olisi mahtavaa jos olisi kuuma sisko jota voisi näyttää, minua on aina harmittanut Rumat sukulaiset, muilla on aina kuumia sisaria ja serkkuja. En kyllä ymmärrä miksi pitäisi harrastaa seksiä sukulaiset kanssa, minusta on ällöttävä, halata ja suudella voi sisarta, mutta seksi ei sovi sukulaiset kesken

    • Anonyymi

      se on ihana

    • Anonyymi

      No voi hyvänen AIKA SENTÄÄN !! Eihän siitä mitään kalenteria kannata pitää. Silloin, kun kummastakin siltä tuntuu ELI HALUTTAA !! Minä ja siskoni käymme kesäisin metsässä marjastus reissuilla monta . . . . monta kertaa kesän aikana. Tätä olemme tehneet jo nuoruus vuosista lähtien.

      Nuorena kävimme toisella paikkakunnalla kesäisin lavatansseissa. Erään kerran rakastelimme autossa metsätien sivu levikkeen suojissa. ja siitä se alkoi ja ihanaa on ollut. Siskoni on naimisissa minä eronnut. Ja mukana marja reissuilla on pieni harja kattoinen vihreä teltta.

      Voi niitä monia . . . ja taas monia kymmeniä / satoja yhdyntä kertoja vuosien mittaa tapahtuneita luonnto yhdyntöjä kovinen huuto orgasmeineen. Ja aina paljaalla siispä talouspaperi rulla on ehdoton varuste repussa. Luonnossa lähetys-saarnaajan asento ja siskollani jalat koukussa sivulla polvet ylhäällä.

      Siinnä asennossaa siskoni saa kovia huuto orgasmeja ja minä myös. Joskus marjastus jää aika vähiin, vaan rakastelua sitäkin enemmän. Ehkäisy on pidettävä ajan tasalla ettei siskon raskaus, vain yllättäisi. Toisinaan yhdymme pari kolme kertaa vuorokaudessa eri asennoissa. Näin elämä tuntuu ELÄMISEN ARVOISELTA !!

      Nimimerkki: SE MEIDÄN AITO RAKKAUS ! <3 <3

    • Anonyymi

      H­ei! Kuts­­umme sinu­­t kä­­ym­­­ään u­­­ude­­ss­­­a cha­­tis­­sa! Mei­­­tä on yl­­i miljo­­­ona! 👉 http://allyak.com/H/S6c3R6

      • Anonyymi

        En pidä kenenkään SÄTTIMISESTÄ !! eli haukkumisesta. Kummaa porukkaa täällä, kun pyydetään ja kysellään SÄTTIMÄÄN IHMISIÄ ((;))


    Ketjusta on poistettu 124 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1878
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1782
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1271
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1152
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1085
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe