Roskat rajapatsaale

roskapatsas

minä käyn aina aika ajoin autolla ajelemassa tuolla masentavassa kaupunginosassa ja nakkelen ikkunasta kaikki rojuni siellä pitkin katuja.
Se on niinankee mesta et siellä ne joutaa hyvin olee kadulla

10

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+1

      Hei kannattaa käydä sit vuoksenniskallakin!

    • kärähdit.

      Teen ilmoituksen sinusta netti poliisille.

    • ankeuttaja.

      rajapatsaastahan oli joku vuosi sitten juttu...suomen ankein lähiö tai jotain sinnepäin

    • Kokemusta on

      Patsaan läpi on hyvä ajaa, mutta jääppäs sinne ryyb niin saat kyllä rähinää tuolla asenteella.

    • Paul Anka

      Sovit sitten varmaan hyvin katukuvaan. Ankea tyyppi ankeassa autossa ankeassa kaupunginosassa - ank ank.

      • c..

        Eipä tuo nyt niin ankea ole, asuinpaikka siinä missä muutkin. Ja onhan starttipub paljon tasokkaampi kuin monen muun kaupunginosien kantapaikat. Jotenkin on nyt vaan jääny ihmisten mieleen negatiivinen kuva patsaasta, mutta se nyt on varmaan ongelma pelkästään näille tirisijöille. Oiskohan jostai pentuaikoijen Meltola-rajapatsas välilsistä mollauksista?


      • Paul Anka
        c.. kirjoitti:

        Eipä tuo nyt niin ankea ole, asuinpaikka siinä missä muutkin. Ja onhan starttipub paljon tasokkaampi kuin monen muun kaupunginosien kantapaikat. Jotenkin on nyt vaan jääny ihmisten mieleen negatiivinen kuva patsaasta, mutta se nyt on varmaan ongelma pelkästään näille tirisijöille. Oiskohan jostai pentuaikoijen Meltola-rajapatsas välilsistä mollauksista?

        Totta puhut, vitsini jäi ontuvaksi. Itselläni on paljon hyviä muistoja lapsuuden ja nuoruuden Patsaalta. Niistä ajoista tosin - huokaus - alkaa olla jo aikaa. Ihmiset itse tekevät kaupungit ja kaupunginosat.


    • nii..

      patsas,sienimäki ja kaukopää imatran paskimmat kaupunkin osat
      varsinkin patsas....iha kahelii jenkii asuu mitä kuullu...

    • iso G

      "patsas,sienimäki ja kaukopää imatran paskimmat kaupunkin osat
      varsinkin patsas....iha kahelii jenkii asuu mitä kuullu... "

      Kaupunkin osat, jenkii, mitä yhteistä? k= ggggggg siis G Siis mitä kuullu?
      Sinä ilmeisesti osaat vain viinakaupassa sanoa: "iso G"

    • c..

      "patsas,sienimäki ja kaukopää imatran paskimmat kaupunkin osat
      varsinkin patsas....iha kahelii jenkii asuu mitä kuullu... "

      Voi ei..nyt kannattaa mennä jo piiloon ettei patsaan kahelit jenkiläiset tuu ja eti sinuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe