Mitä kirppareita Paimiossa nyt on ja missä?
Loppuviikosta olisin tulossa sielläpäin käymään.
Kirpputorit?
7
485
Vastaukset
- Googlaa!
Hölmö!
- edullisia ostoksia
Kirpputoreista puheenollen yksi varteenotettava ostospaikka on myös Kierrätyspiste Apila, jos kyse on kodin elektroniikka-tai sähkölaitteista. Tietysti huonekalujakin on.
- mulla on jo kaksi
edullisia ostoksia kirjoitti:
Kirpputoreista puheenollen yksi varteenotettava ostospaikka on myös Kierrätyspiste Apila, jos kyse on kodin elektroniikka-tai sähkölaitteista. Tietysti huonekalujakin on.
Aivan ja ajankohtaisia ovat nyt myös ne vitosen linnunpöntöt. Niissähän on se metallivahvistuskin aukon reunassa, etteivät tikat noki reikää pilalle, joten sopii tintin kulkea.
- tietäväinen
mulla on jo kaksi kirjoitti:
Aivan ja ajankohtaisia ovat nyt myös ne vitosen linnunpöntöt. Niissähän on se metallivahvistuskin aukon reunassa, etteivät tikat noki reikää pilalle, joten sopii tintin kulkea.
Tosin kierrätyspiste on auki vain arkisin klo 9.00-17.00, joten viikonvaihteen ostokset voivat jäädä tekemättä.
- hfosfpsdjfpåse
Googlasin ensin, mutta eipä ole yhtään ainakaan valtakunnallisen kirppislistan mukaan. Enpä olis muuten tänne tullutkaan kyselemään.
- Googlaa
hfosfpsdjfpåse kirjoitti:
Googlasin ensin, mutta eipä ole yhtään ainakaan valtakunnallisen kirppislistan mukaan. Enpä olis muuten tänne tullutkaan kyselemään.
Et vain osannut, kyllä minä löysin ja helposti.
- scsbsc
- Tilpehööripuoti samassa rakennuksesssa kuin R-kioski, kukkakauppa ja Astan konditoria. (turust päin tulless heti liikennevalojen jälkeen vasemmalle)
- Loistokirppis Vistantien varrella (valoista vasemmalle, sitten myös vas.puolella, miltei vastapäätä Rautiaa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794