Mitä vaateliikkeitä suosittelette? Alle kolmekymppiselle naiselle joka on kiinnostunut muustakin kun perus h&m muodista? :)
Hyviä vaateliikkeitä Lappeenrannassa?
30
4588
Vastaukset
- sinne siis
Helsinkiä.
- Aimee1
Eikö muka Lappeenrannasta hyviä liikkeitä löydy? Olen käsittänyt että siellä on kunnon shoppailumestat verrattuna esim. Kymenlaaksoon?
- a.aimo
Aimee1 kirjoitti:
Eikö muka Lappeenrannasta hyviä liikkeitä löydy? Olen käsittänyt että siellä on kunnon shoppailumestat verrattuna esim. Kymenlaaksoon?
AD tai Motonet!
- verkkarihousu
Esim. Kekäle, Halonen, Vero Moda.
- Sanna2222
Jos haluaa "merkkivaatetta" esim guessia niin vaikka boutigue desiree...ei oo henkkoht mun makuun kuitenkaan.
- fashion
Pukeutumiseni muttui olennaisesti parempaan suuntaan kun aloin ostaa vaatteeni lappeenrannan sijaan Hki:stä, valikoimaa,sopivia kokoja ja persoonallisen oman tyylin pystyin luomaan vasta sitten, valitettavasti.
Jos se ei onnistu niin melestäni paras huonoista vaihtoehdoista on Vero Moda ja sitten jotkut putiikit hyvällä tuurilla. - paris
mun piti lentää Pariisiin asti, ennekuin löysin vermeitä vaativaan makuuni
- unti guess
guess on ihan paskaa :D
- piupaupiu
hei lappeenrantaa on niin paljon kehuttu ostosmahdollisuuksista, mutta liekö pötypuhetta kun ei suosituksia löydy :)
- mitäs kyselet
höh käy ite kattomassa, dille
- Rikinä
Zara liike puuttuu jossa on hyvännäköisiä vetimiä. Mutta taitaa olla haave että avaa liikettä Lappeenrantaan.
- Anonyymi
Zara on näitä perusrättikauppoja jossa korkealaatuista on vain hinta......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Zara on näitä perusrättikauppoja jossa korkealaatuista on vain hinta......
Ei ihme, että venakot lähtivät jo ennen Ukr sotaa pois. Pietarissa saa jo tyylikkäämpää kamaa liikkeistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihme, että venakot lähtivät jo ennen Ukr sotaa pois. Pietarissa saa jo tyylikkäämpää kamaa liikkeistä.
Da da, Sasha
- elvistelijä
Robin Hood, juuri sopivan hintaisia.
- Ninni90
Zarassa on kyllä hyviä vaatteita, laadukkaita ja suht edullisia... ja monen tyylisiä! :)
- kantti
prisman lähellä muutama hyvinvarustettu second hand- muotia tarjoava putiikki. :)
- 435677
Cubus, lindex, yms !
- Aimee1
Ei siis toisinsanoen Lappeenrannasta ei löydy mitään hyviä putiikkeja, vaan perus ketjut niin kuin muualtakin... Harmi, taidanpa jättää sitten shoppailureissun väliin!
- -Asiakasomistaja
Minä ostan vaatteeni prismasta. Ei ne tosin muodikkaita ole, kaukana siitä, eikä laadussakaan ole kehumista. Mutta vaikka ne maksavat tosi paljon, niin kun maksan vihreällä kortilla saan bonuksen lisäksi maksutapaedun, se kannattaa.
- faktiskti
Totta! Ja erittäin viisaasti rahat masinoidaan rajan taakse uusiin prismoihin ja sokoshotelleihin, jotta vetelä-karjalainen asiakasomistajakin hyötyy osakkuudestaan mahdollisimman paljon. En tosin vielä ole keksinyt kuinka, mutta kuitenkin! Hyvä Mahti-Ahti!
- Sanna-PP
Itse tilaan yleensä vaatteet Nellystä pääasiassa. Lisäksi huudan huuto.netistä esim. nimierkillä Annibella1 on myynnissä merkkivaatteita edullisesti. Lisäksi joskus teen löytöjä ihan tavan kirppareiltakin.
- nirppanokka nami
Itse käyn New Yourkissa ja Pariisissa etupäässä. Täältä etenkin SPR kontissa on parhaat jotta ilkeän kulkea kaduilla menettämättä tyyliä sekä egoani.
- mistään kotoisin?
- Shoppailijatar
Liikkeen nimeä en mainitse, mutta ynseän myyjän jäätyä sieltä pois töistä on ilo käydä shoppailemassa. Myyjät vaikuttaa paljon liikkeen imagoon.
- öööööööööö,.,.,.,
Tosi hyvä liike :
Etelä-Karjalan Löytötavaratoimiston
POISTOMYYNTIPÄIVÄ
sunnuntaina 28.10.2012 klo 11-16.
Tirilän Työväentalolla, Onninkatu 6, 53200 Lappeenranta
Myynnissä mm.
50 takkia
30 kännykkää
30 kelloa
50 paria kenkiä
koruja
50 kpl uimalaseja
50 kpl uima-asuja
50 kpl sateenvarjoja
100 kpl housuja ja paitoja
100 paria hanskoja
80 kpl aurinko- ja silmälaseja
100 lippistä, pipoa ja hattua
50 Nokian laturia, 30 Applen ym. muuta laturia
Lapsille nukkeja, nalleja, pelejä ja uimaleluja
Kameroita, MP3-soittimia, muistitikkuja,
luistimia, urheiluvarusteita ja paljon muuta. - paik. shoppailija
Leprassa on samat ketjuliikkeet kuin monissa muissakin isoissa kaupungeissa, mutta kasaantuneet hyvin keskustaan ja ostoskeskuksiin.
VeroModa, Lindex, KappAhl, Seppälä, Cubus, H&M, Sokos, Kekäle, Aleksi13, Moda, Halonen, Esprit, Anttila
Erikoisempia:
Luhdan outlet Myllymäessä
Nilla Koulukadulla
Iso-Kristiinassa joku pieni missä on kyllä aika kallista ja sama homma Weerassa.
Sitten on niitä venäläisten brändiliikkeitä, Sand yms. Ja jotain pieniä putiikkeja, osassa kalliita venakkovaatteita, toisissa vähän vanhempaan makuun (ainakin Valtakadulla se plus-vaatekauppa ja Voglia).
Ja aika hyvät kirpparit Prisman vieressä, joskus löytyy todella siistiä vaatetta edullisesti, joskus pelkkiä ylihintaisia riepuja.
Kenkäkauppoja Mekka, DinSko - ja mikä se on se "yksityinen" siinä Kultajousta vastapäätä.. - Anonyymi
Samaa ylihintaista ulkomaista perusrätti liikettä joka kaupungissa. Missä ovat normisuomalaisille tarkoitetut vaatekaupat joista saa normi työ ja juhlavaatteita. Hipsterivaatteet eivät käy kaikille ja farkut eivät ole työpuku.
- Anonyymi
Meidän perheen pukee Tokmanni ja Raja Market. Huomaamme jopa Helsingissä käydessämme kuinka päät kääntyy ja saamme ihailevia katseita ja hymyjä, ehkä kateuttakin voi aistia joidenkin viipyilevistä katseista. Pariisissa meidät varmaan revittäisiin kaiken maailman vip juhliin ja glamour tilaisuuksiin, viinikartanoilla olisimme tilaisuuden keskipisteenä..olen sanonut miehelleni että sinne ei kyllä lähdetä. Ei siinä etteikö niitä vaatteita ko liikkeistä muutkin ostaisi mutta kuinka rakennat asukokonaisuuksia tyylillä, siinä on se juttu mitä harva osaa. Tahdomme elää normaalia elämää, kuvata saa mutta älkää tulko iholle. Kiitos.
- Anonyymi
Ne jotka myy villaa ja turkiksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760