Hyviä vaateliikkeitä Lappeenrannassa?

Aimee1

Mitä vaateliikkeitä suosittelette? Alle kolmekymppiselle naiselle joka on kiinnostunut muustakin kun perus h&m muodista? :)

30

4588

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinne siis

Helsinkiä.

• Aimee1

Eikö muka Lappeenrannasta hyviä liikkeitä löydy? Olen käsittänyt että siellä on kunnon shoppailumestat verrattuna esim. Kymenlaaksoon?

• a.aimo
        Aimee1 kirjoitti:

Eikö muka Lappeenrannasta hyviä liikkeitä löydy? Olen käsittänyt että siellä on kunnon shoppailumestat verrattuna esim. Kymenlaaksoon?

AD tai Motonet!

• verkkarihousu

Esim. Kekäle, Halonen, Vero Moda.

• Sanna2222

Jos haluaa "merkkivaatetta" esim guessia niin vaikka boutigue desiree...ei oo henkkoht mun makuun kuitenkaan.

• fashion

Pukeutumiseni muttui olennaisesti parempaan suuntaan kun aloin ostaa vaatteeni lappeenrannan sijaan Hki:stä, valikoimaa,sopivia kokoja ja persoonallisen oman tyylin pystyin luomaan vasta sitten, valitettavasti.
      Jos se ei onnistu niin melestäni paras huonoista vaihtoehdoista on Vero Moda ja sitten jotkut putiikit hyvällä tuurilla.

• paris

mun piti lentää Pariisiin asti, ennekuin löysin vermeitä vaativaan makuuni

• unti guess

guess on ihan paskaa :D

• piupaupiu

hei lappeenrantaa on niin paljon kehuttu ostosmahdollisuuksista, mutta liekö pötypuhetta kun ei suosituksia löydy :)

• mitäs kyselet

höh käy ite kattomassa, dille

• Rikinä

Zara liike puuttuu jossa on hyvännäköisiä vetimiä. Mutta taitaa olla haave että avaa liikettä Lappeenrantaan.

• Anonyymi

Zara on näitä perusrättikauppoja jossa korkealaatuista on vain hinta......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Zara on näitä perusrättikauppoja jossa korkealaatuista on vain hinta......

Ei ihme, että venakot lähtivät jo ennen Ukr sotaa pois. Pietarissa saa jo tyylikkäämpää kamaa liikkeistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihme, että venakot lähtivät jo ennen Ukr sotaa pois. Pietarissa saa jo tyylikkäämpää kamaa liikkeistä.

Da da, Sasha

• elvistelijä

Robin Hood, juuri sopivan hintaisia.

• Ninni90

Zarassa on kyllä hyviä vaatteita, laadukkaita ja suht edullisia... ja monen tyylisiä! :)

• kantti

prisman lähellä muutama hyvinvarustettu second hand- muotia tarjoava putiikki. :)

• 435677

Cubus, lindex, yms !

• Aimee1

Ei siis toisinsanoen Lappeenrannasta ei löydy mitään hyviä putiikkeja, vaan perus ketjut niin kuin muualtakin... Harmi, taidanpa jättää sitten shoppailureissun väliin!

• -Asiakasomistaja

Minä ostan vaatteeni prismasta. Ei ne tosin muodikkaita ole, kaukana siitä, eikä laadussakaan ole kehumista. Mutta vaikka ne maksavat tosi paljon, niin kun maksan vihreällä kortilla saan bonuksen lisäksi maksutapaedun, se kannattaa.

• faktiskti

Totta! Ja erittäin viisaasti rahat masinoidaan rajan taakse uusiin prismoihin ja sokoshotelleihin, jotta vetelä-karjalainen asiakasomistajakin hyötyy osakkuudestaan mahdollisimman paljon. En tosin vielä ole keksinyt kuinka, mutta kuitenkin! Hyvä Mahti-Ahti!

• Sanna-PP

Itse tilaan yleensä vaatteet Nellystä pääasiassa. Lisäksi huudan huuto.netistä esim. nimierkillä Annibella1 on myynnissä merkkivaatteita edullisesti. Lisäksi joskus teen löytöjä ihan tavan kirppareiltakin.

• nirppanokka nami

Itse käyn New Yourkissa ja Pariisissa etupäässä. Täältä etenkin SPR kontissa on parhaat jotta ilkeän kulkea kaduilla menettämättä tyyliä sekä egoani.

• mistään kotoisin?
    • Shoppailijatar

Liikkeen nimeä en mainitse, mutta ynseän myyjän jäätyä sieltä pois töistä on ilo käydä shoppailemassa. Myyjät vaikuttaa paljon liikkeen imagoon.

• öööööööööö,.,.,.,

Tosi hyvä liike :

Etelä-Karjalan Löytötavaratoimiston
      POISTOMYYNTIPÄIVÄ
      sunnuntaina 28.10.2012 klo 11-16.
      Tirilän Työväentalolla, Onninkatu 6, 53200 Lappeenranta

Myynnissä mm.

50 takkia
      30 kännykkää
      30 kelloa
      50 paria kenkiä
      koruja
      50 kpl uimalaseja
      50 kpl uima-asuja
      50 kpl sateenvarjoja
      100 kpl housuja ja paitoja
      100 paria hanskoja
      80 kpl aurinko- ja silmälaseja
      100 lippistä, pipoa ja hattua
      50 Nokian laturia, 30 Applen ym. muuta laturia
      Lapsille nukkeja, nalleja, pelejä ja uimaleluja
      Kameroita, MP3-soittimia, muistitikkuja,
      luistimia, urheiluvarusteita ja paljon muuta.

• paik. shoppailija

Leprassa on samat ketjuliikkeet kuin monissa muissakin isoissa kaupungeissa, mutta kasaantuneet hyvin keskustaan ja ostoskeskuksiin.
      VeroModa, Lindex, KappAhl, Seppälä, Cubus, H&M, Sokos, Kekäle, Aleksi13, Moda, Halonen, Esprit, Anttila

Erikoisempia:
      Luhdan outlet Myllymäessä
      Nilla Koulukadulla
      Iso-Kristiinassa joku pieni missä on kyllä aika kallista ja sama homma Weerassa.

Sitten on niitä venäläisten brändiliikkeitä, Sand yms. Ja jotain pieniä putiikkeja, osassa kalliita venakkovaatteita, toisissa vähän vanhempaan makuun (ainakin Valtakadulla se plus-vaatekauppa ja Voglia).

Ja aika hyvät kirpparit Prisman vieressä, joskus löytyy todella siistiä vaatetta edullisesti, joskus pelkkiä ylihintaisia riepuja.

Kenkäkauppoja Mekka, DinSko - ja mikä se on se "yksityinen" siinä Kultajousta vastapäätä..

• Anonyymi

Samaa ylihintaista ulkomaista perusrätti liikettä joka kaupungissa. Missä ovat normisuomalaisille tarkoitetut vaatekaupat joista saa normi työ ja juhlavaatteita. Hipsterivaatteet eivät käy kaikille ja farkut eivät ole työpuku.

• Anonyymi

Meidän perheen pukee Tokmanni ja Raja Market. Huomaamme jopa Helsingissä käydessämme kuinka päät kääntyy ja saamme ihailevia katseita ja hymyjä, ehkä kateuttakin voi aistia joidenkin viipyilevistä katseista. Pariisissa meidät varmaan revittäisiin kaiken maailman vip juhliin ja glamour tilaisuuksiin, viinikartanoilla olisimme tilaisuuden keskipisteenä..olen sanonut miehelleni että sinne ei kyllä lähdetä. Ei siinä etteikö niitä vaatteita ko liikkeistä muutkin ostaisi mutta kuinka rakennat asukokonaisuuksia tyylillä, siinä on se juttu mitä harva osaa. Tahdomme elää normaalia elämää, kuvata saa mutta älkää tulko iholle. Kiitos.

• Anonyymi

Ne jotka myy villaa ja turkiksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe