Jos se nyt edes ymmärtää: Markkina arvo on mennyttä ( jos sitä nyt ymmärtää ).
2 yh ei todellakaan kelpaa enää kenellekään haluamalleen
ns. tasokkaalle miehelle. Tekee tälle narsistisalarakkaalle nannaa.
VIIKSELLÄ ALKAA KARU ARKI
7
382
Vastaukset
- 000000??????
Kyllä sen markkina arvo on ollut jo nyt nolla. Sääliksi ei käy sillä muija on
maamme ärsyttävin tyrkky eli tyhjäntoimittaja ja niin rumakin. - Mies37
Miten se edes kuvitteli lapsipojun kanssa elämäänsä. Ja kaiken huipuksi
lapsenkin nyt tälläiseen express suhteeseen. Mutta niin tytär perässä
miten äitinsäkin aikoinaan. Eikä käy minullakaan yhtään sääliksi tuollaista
narsistia..ikuisena salarakkaana tuli tietoisuuteemme siinä sen " meriitti ". - donatellllllA
Täällähän on pitkä ketju että EIKAI nyt Esko niin tyhmä ole että viiksimaran
takaisin ottaisi. Se oli hyvä se haastattelu missä Esko sanoo että kun se arki
alkaa jne. Tässä voisi jo sanoa että Tuksukin on jo miellyttävämpi vaikka
hömppä mutta ei ärsyttävällä tavalla. - caaaasa
Kyllä se taitaa hömppä-alex olla joka on AINUT kaveri nimittäin ystäviä EI
maralla ole ns. naispuolisia. Niinkuin yleensä muilla. Hömppä-alex nyt
lohduttaa. - Caaaalllle
Miten voi noin ALAS nainen itsensä laittaa....ainahan viiksimara noloin
maamme tyrkky on ollut. Nämä muut kuten Fingeroos ym. ovat ymmärtäneet
häipyä pois. EI ymmärrä mara häipyä takavasemmalle. - ei viiiiiksiä
Kun miettii marsan kaikkia yrityksiä esim. laulajana ym. ym. kaikki menee
pieleen ja pahasti. Arki alkaa ja varmasti. - Masa
Aha. Mutta miten tämä liittyy Matti Nykäseen, jonka ketjussa tämä aloituksesi on??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031826
Tunnut niin oikealta kuin osa minua
Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,881606Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!
Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse331198Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin
Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si591098Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?
Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s2641006Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa
Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi72937En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku
Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.57844Ikävä sinua, voimmeko tavata?
Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l40812Jos joskus pääsen halaamaan sinua
niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.58799Voitko ystävällisesti
Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua61732