http://www.r-kioski.fi/DNA-Super-Prepaid.359.0.html
DNA Dataprepaid DNA Mokkula 39,90 €
"DNA Dataprepaid on hetivalmis ladattava liikkuva laajakaista, jolla pääset kätevästi nettiin lähes kaikkialla. Käyttö ja lataaminen ovat helppoa, liittymä ei sido sinua mihinkään, et saa erillisiä laskuja etkä maksa kuukausimaksuja. Maksat liittymästä vain käyttösi mukaan, aloituspaketti sisältää 10 Gt dataa, joka on käytettävissäsi 6 kk - reilua!
Voit käyttää DNA Dataprepaidia Mokkulassasi, Padissa, Tabissa tai vaikka läppärissä, sillä SIM-kortissa on mukana sekä microSIM että normaalikokoinen SIM-kortti."
Mikä mokkula tuossa tulee mukana??????
DNA Dataprepaid + Mokkula
mokkula kiinnostaa
1
569
Vastaukset 1
- mors2899
Mainoskuvissa ainakin on Huawein E367, joka on dna:n perusmokkula.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3161325Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101277- 981033
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50988- 103935
- 106930
- 111772
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20724- 69621
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5607