Moikka!
Olemme lähdossä mieheni kanssa ulkomaille tulevana talvena ensimmäistä kertaa. Jonnekkin lämpimään, kanarian saaria ollaan ajateltu.
Yritin jo googlettaakin mutta huonoin tuloksin joten kysyn nyt täältä.
Eli mikä olisi halpa maa?? Tai ylipäätänsä minkä hintaista mikäkin on ja missä? Siis tarkotian esim ruoka, vaatteet ja juomat?
Onko Aurinkomatkat, Finnmatkat ja Tjäreborg ainoat matkanjärjestäjät joiden matkapakettiin sisältyy siis hotelli matkat, ja lisäksi kuljetukset lomakohteessa lentokentältä hotellille? Ja olisi suomenkielinen matkaopas "aina" lähistöllä.
Minköhänlaisia ja milloinkohan mahdollisesti matkanjärjestäjiltä tulee hyviä tarjouksia ensi talven matkoista? Eli suht halvalla halutaan päästä muttei kuitenkaan välttämättä äkkilähtöä ottaa ettei jäädäkkään ilman reissua :)
Halpoja kohteita euroopassa?
2
337
Vastaukset
- Täs nyt jotain
Euroopassa on aika heikosti lämpimiä kohteita talvella. Riippuu tietysti miten lämmintä haluatte ja mihin aikaan talvesta olette ajatelleet matkustaa. Kanarialta löytyy lämpimiäkin kohteita, muttei sielläkään aina talvella ole kovin lämmintä. Lämpimimpänä paikkana mainostetaan Puerto Ricon seutua Gran Canarialla, mutta muillakin saarilla lämmintä löytyy. Jos hotellilla ei ole niin väliä, äkkilähtöjä löytyy aina.
Eri matkanjärjestäjillä on vähän eri tapa hinnoitella paketit, eli esim Aurinkomatkoilla kaikki kuuluu pakettiin, FM ja Tjäreborg antavat perushinnan, johon lisäksi voi valita ne lentokenttäkuljetukset, lentoateriat jne. Nämä löytyy kunkin matkanjärjestäjän omilta sivuilta.
Hintataso Kanarialla on aika lähellä Suomea, ruokailu on vähän edullisempaa ja varsinkin, jos syö siellä missä paikalliset. Kannattaa vähän vertailla sitä hintatasoa siellä paikan päällä. Drinkit voi olla jopa Suomen hinnoissa, jos eksyy 'väärään' paikkaan. Kaupasta saa juomia varsin edullisesti.- lämminkissa
Joulukuun alussa olisi siis tarkoitus matkustaa. 25 astetta varmaan ois semmonen kiva lämpötila,eli just rantalomaa kaivattais. Päätettiin sukulaistyttö vielä mukaankin ottaa. Ja tosiaan ei äkkilähtöjä.
Oliskohan ollu Finnmatkojen sivuilla kun eilen tutkailin niin löyty että -100€ alennus jos tilaisi nyt syksyn matkoista. Eli ei ihan oo oikea ajankohta. Eli ilmeisesti mahdollisisa tarkouksia tulee ehkä vasta syksyllä...
Ja ehdottomasti otetaan tuo Aurinkomatkat sitten jos on kerta ainoa johon kuuluu automaattisesti lentokenttäkuljetukset ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846004KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3125041Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831812Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171511- 1081451
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331383seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181376