Onko Nokialta ilmestynyt muuta mallia kuin Lumiat tänä vuonna. Puhelimen pitäisi olla kosketusnäytöllinen yli 3 tuumainen ja tänä vuonna ilmestynyt. Kokeilin kyllä android puhelinta,mutta kun olen tottunut Nokiaan yli kymmennen vuoden aikana niin Android-puhelimen käyttö tuntui oudolta ja siiryin takaisin vanhaan Nokia C7:aan jonka tilalle haen nyt uutta Nokiaa.
Vastaukset 13
Nokialta on tulossa mm: huippuloukan kamerapuhelin Symbian 3 Belle käyttiksellä:
http://www.nokia.com/fi-fi/tuotteet/puhelimet/808/
Siinä on siis 4" tuuman kosketusnäyttö sekä 41 megapixselin kamera....
Mutta se ei ole vielä myynnissä... Ja muita hyviä ei taida vielä olla myynnissä.- Reisijäte
Ei kannata mitään symbianpuhelinta enää ostaa koska symbiankoodarit joukkopakenee muualle eikä Nokiaa symbian muutenkaan kiinnosta enää pätkääkään. Mieluummin sitten vaihtaa Nokialaisesta johonkin muuhun merkkiin jos ei Lumia käy. Samppa tai iPhone kai lähinnä sitten kannattaa hommata.
Oletko kokeillut Lumiaa? Jos olet ollut c7:aan tyytyväinen niin huomaat kuinka mahtavan paljon parempi winphone onkaan.
- 5230,. (500)
tämä tais ilmestyä vasta äskettäin kauppoihin,hintakaan ei järin paha korvaamaan c7,tai sitten 701
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/NOK603WHITE/nokia-603-valkoinen - tämän vuoden malli
Kiitos teille molemmille vinkeistä. Nokia 603 näyttää ilmestyneen lokakuusssa 2011 ja Nokia 701 elokuussa 2011. Tuon Nokia 808 alustavaa hintaa en löytänyt.
- tietäjä.
808 tulee olemaan aika kallis 400€ - 500€. Joku rahamies saattaa sen ostaakin kameran takia.
- rahamies
tietäjä. kirjoitti:
808 tulee olemaan aika kallis 400€ - 500€. Joku rahamies saattaa sen ostaakin kameran takia.
Kallis verrattuna mihin?
- huuh kaija
rahamies kirjoitti:
Kallis verrattuna mihin?
Niinpä, tässähän kyseltiin älyluureja eikä mitään peruspuhelinta.
- tietäjä.
rahamies kirjoitti:
Kallis verrattuna mihin?
symbian kännyksi kallis.....
Ja Nokia 603/700/701 malleille on saatavilla päivitys, joka kellottaa niiden suorittimet. Näin niistä tulee nopeampia.
- 15. puhelin
Minäkin kokeilin muuta kuin nokiaa, N73 oli huonopi fyysisesti kuin esim. Nokian eka 3g. No, sitten otin 3e/kk maksaneen anroidin ja se on sillee siisti... mut sit vaan yks sano aina ettei se kuulunut kunnolla ja jo mikrobitissäkin 6/11 oli vertaulussa, että se on huono nettiyhteyksissä.
Sovelluksia kyllä on... ja käyhän se nyt hyvin wlanilla kotona.....
Mut nyt on sit otettu Nokia lumia710, se kuuluu paremmin ja on laadultaan parempi kuin anroidi tai aiemmat nokialaiset.... soveluksia ei vielä ole löytynyt, mutta kaikki aikanaan.
TOisaalta syksyllä oli kuitenkin fiksua ottaa se anroidi ja nythän kait lumioiden hintojakin alennettiin... ja aina voi vaihtaa jos vaan maksaa sen voimassa olevan sopparin kiinni - kannatan
808 PW on todellakin AMAZING!
- hinta on
nokia 808 pureview alustava hinta on kai 450e
- hinta on
siis ilman veroja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791712
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo103684Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51552- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522