Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka moni vai onko monikaan nettiin hurahtanut pöhköpäärapu syntynyt samana päivänä kuin täällä suunnassa töröttävä eukon kutjake? :)
7.7 syntyneitä rapuja?
10
842
Vastaukset
- tyttö
Mun kummitäti on syntynyt 7.7, aikamoinen eukko on hänkin, sanon mieluummin kurpaksi. Nim. riitaantuneet
- Eukko
*naur* njaa-a... Onhan meitä moneen junaan ;)
- rapu
mä oon syntyny 6.7 1988 :)
- Soraya
mä oon syntyny 7.7. mut en oo koskaa tavannu/tutustunu kehenkään jolla ois synttärit samana päivänä ku mulle.. jos kiinnostaa nii ilmottele itestäsi (myös haluaisitko meilata...)
- tyttö sellainen
eräs treffikummpanini, mies, on syntynyt 7.7.... olisipa kiva tietää, millainen hän on pääpiirteissään.. emme ole oikein ehtineet vielä tutustustua ;) ja kieltämättä alkaa ilmeisesti etääntyä..
- RapuN
Hauskaa kuulla et muillakin sama synttäripvä! En ole aikaisemmin törmännytkään 7.7. syntyneisiin. :)
- Soraya
ootko minä vuonna syntyny? =) ite oon 7.7.82.. hoh.. en oo mäkää ikinä törmänny päivälleen saman ikäseen ihmiseen ku ite oon.. kiva ainaki tietää et teitäkin löytyy... heh..
- sanna71sm
Mun molemmat pojat syntyneet 7.7 :) 1993 ja 2001 ;)
- helleena
Heipä hei eukko!
aikas vanha tuo viestisi, mutta vastaan kuitenkin.
Mulla on syntymäpäivä 7.7
syntymävuosi on jo 1950- Muamuija
Aikoinaan kun aloitin koulun, yksi luokkakaverini oli myös syntynyt 7.7 eli meillä oli vain muutama tunti ikäeroa. Nyt tyttäreni kaveri on syntynyt myös samana päivänä, mutta on 33 vuotta nuorempi. Itse olen syntynyt 1964.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184211Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032350Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421871- 761484
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91244- 106737
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691