Hei kaikki nettiriippuvaiset!
Lueskelin viestejä täällä, koska itsellänikin on ollut ongelmana tietokoneella istumisen aiheuttama passiivisuus. Aikaisemmin istuin töiden jälkeen koko päivän koneella ja siitä menin suoraan nukkumaan. Ehkä siitä on ollut apuakin, koska miellän internetin tuoman tietoisuuden varsin terveelliseksi. En onneksi pelaile.
Muuttaessani kommuuniin viime vuoden alussa väheni koneella istuminen huomattavasti, koska kynnys hakea sosiaalista kanssakäymistä on niin ihanan pieni. Ainakin on vähentänyt huomattavasti mun ongelmaani. Lisäksi tässä hommassa säästää rahaa mm. ruoka- ja vuokrakuluissa. Meitä asuu kuusi ihmistä kaupunkimme keskustassa.
Kokonaan tämä ei ongelmaani ole poistanut ja siksi tätäkin foorumi tuli tutkimaan. Niin paljon paremmin asiat kuitenkin ovat.
Jos ette tietä alueeltanne kommuuneita, voin koittaa auttaa. infratuna(at)gmail.com
Tässä helpotus nettiriippuuvuuteen
toivottavasti-avuksi
0
285
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741