Juur parhaillaan Prismadokumentti käsitteli hyvänlaatuisen asentohuimauksen erästä hoitosovellusta. Näistä on tullut ohjelmatietoja jo ennemminkin.
Hoidot on laillisten lääkäreiden kehittämiä ja perustuu päässämme olevien tasapainoelinten manipuloinnista.
Käykäähän tutustumassa ohjelmaan Yle-areenassa tämän ohjelman mentyä.
Oma asentohuimauskauteni ylitti jo hyvänlaatuisen asentohuimauksen rajan. Sain niin vaikeita huimauskohtauksia, että se heitti ylös päin katsottaessa nurin.
Makuulle käydessä maailma lähti karusellimaiseen pyörimisliikkeeseen. Eniten se otti sydämentoiminnan päälle, oli hyvin vaarallista mm. liikenteessä.
Hyvälaatuisen asentohuimauksen hoitokeinoista.
5
162
Vastaukset 5
Mikähän senkin aiheuttaa, täytyypä käydä Ylessä katsomassa. Itselläni ei koskaan ole ollut minkäänlaista huimausta, ei korkean tai ahtaanpaikan kammoa.
Ystävättärelläni on Menierin tauti, joka tekee huimausta, ja kulkeekin varovasti ettei lennä nurin. On aikoja jolloin ei uskalla ylittää katuakaan, mutta lääkkeet on nyt tehoneet siihenkin.
Ilta on mitlmlfsa--- anteeksi, tuo oli kissan tassujen jälkiä oikaisi näppäinten päältä:D
ilta mitä lempein, lämpö viipyy vieläkin.
Kaikkea voi tulla ikää myöten, saa olla iloinen, että vielä kykenee hoitamaan omat askareensa ja nauttiakin niistä!
Mukavaa kesäiltaa:D- kissa-leenu
Itselleni sain sen keskellä yötä, ja niin ambulanssilla sairaalaan.
Diagnoosiksi pantiin jännitysniska.
Vuosia siitä luin eräästä viikkolehdestä, että eräs aiheuttaja on sakan kertyminen korvan tasapainoelimeen.
Oli tosi inhottava vaiva. Sängystä nousu aiheutti koko huoneen pyörimisen.
Oksetti.
http://www.poliklinikka.fi/?page=1870948&id=3350311 Samaa koin tuon kaiken pyörimisen jälkeen- nuohan ovat aivan hirmuisia ja vaarallisia kokea. Vievät monia ehkä lopullisesti kun kaatuu mihin sattuu.
Huimausta seuranneet pahoinvointikohtaukset ja kaikkee...tänä keväänä asentohuimaukset vain käväisivät lievinä.- 80 %
Suomalaisista kokee asenne huimauksen jossain elämänsä ,tämä oli lääkärin selitys. Yöllä yritin lähteä entiseen tapaani vessaan kaaduin suoraan noustessani sängystä. Mni jokun aika ennenkuin pstyin nousemaan.
- ...ja taas mentiin
Lieviä huimauskohtauksia varmaan hyvin moni kokee, mutta niistä vakavista on oksat ja männynkävytkin pois. Pahassa paikassa huimaus on vaarallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1821060- 80707
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48682- 81591
- 39549
- 46540
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä39531- 106530
- 23513
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan39507Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja288504Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47484Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko42454Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va153449Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91436Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26430Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka25423- 21422
Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80415