Yksi yritys liikaa Imatralla!!
Voiko enää tyhmempää kommenttia kuulla yrittäjän suusta!!
Pitäisikö Nokian valittaa, että muuten menee hyvin kunhan saisi Samsungin pois markkinoilta? Tai Tradekallakin menisi paremmin jos jompi kumpi S tai K luopuisi hommasta!
Ja ketä kiinnostaa onko Venäläisten mökit nuohottu vaiko ei.
Viekää ilmoituslappuja jos tiedätte missä niitä mökkejä on ja vaikka englanniksi kirjoitettuna jos ei Vennäi käänny....turha odottaa yhteydenottoja sieltäpäin.
Entisille kunnanmiehille on tullut leipä tarjottimella.....nyt sen eteen joutuu hiukka panostamaan. Mainostamaan, markkinoimaan, tehdä työ paremmin kuin toiset, panostaa siisteyteen ja asiakaspalveluun.
Aikaa myöten em. asiat huonosti hoitaneet nuohousyrittäjät kyllä tippuvat kelkasta...varo ettet se ole SINÄ!!
Nuohouksesta Imatralla
12
1658
Vastaukset
- Asiata
Juuri näin....
- ikoskelainen
Imatran nuohouspalvelu oy rulettaa, muilla ei ole ainakaan meille mitään asiaa. Luotettava ja siisti työ ja käytös kohdallaan!
- joopa joo
Niin luulee asiakkaat, kun eivät paremmasta tiedä!
ikoskelainen= imatran nuohouspalvelu- Tee Itse:-)
Itse nuohoan ja jälki on hyvä,ei ole nuohooja käynyt ainakaan kymmeneen vuoteen.
- Vakuutusyhtiö
Tee Itse:-) kirjoitti:
Itse nuohoan ja jälki on hyvä,ei ole nuohooja käynyt ainakaan kymmeneen vuoteen.
Loistavaa!!
Jatka valitsemallasi tiellä....eläkkä katsasta autoasikaan. - Tee Itse;)
Vakuutusyhtiö kirjoitti:
Loistavaa!!
Jatka valitsemallasi tiellä....eläkkä katsasta autoasikaan.Tottakai jatkan,ja työ on tehty itselle ei muille ja välineet ovat vähintäänkin samaa tasoa kuin "ammattinuohoojalla"..rosteria..rosteria..
Vakuutuksia ei ole kuin pakollinen liikennevakuutus..heh--Jos mökki palaa tuon nuohouksen vuoksi mikä on epätodennäköistä niin palakoon.
- ikoskelainen
Ei ole ikoskelainen Imatran nuohouspalvelu vaan heidän työhönsä tyytyväinen asiakas. Ylipäätään tuntuu järjettömältä se, etta aina, kun täällä jotain kiitetään tai kehutaan niin johan keksii joku valopää olla sitä mieltä, että kehujen kohde itse kirjoittaa.
Sairaita epäilyjä.- jokapaikan nuohoaja
"Tee se itse" kirjoitti nuohoavansa itse piippunsa, olen siinä samaa mieltä että jälki vamasti hyvä kun itselle tekee. Eihän nuohoaminen ole mitään rakettitiedettä ja varmasti apinastakin saisi hyvän nuohoajan, kun ei tarttis edes tikkaita katolle.
Mutta valitettavaa että se on laissa määrätty ja näin pitää toimia.
sama asia muuten rakennuspuolella, moni kaveri tekee itse omaan kotiinsa loistavaa jälkeä, mutta laki vaatii paikalle ammattitaitoista rakennusmiestä, joka on heikossa hapessa ja promilleissa ja työn tehtyään alkaa liian usein riitä työn jäljestä.
- valivalivali
Ihme valitus noilla nuohoojilla vaikka työt on turvattu lailla.
Saakeli 12min hommasta tuli laskua 37€.
Ei hitto jos mie nuohoisin vaikka 15 rööriä päivässä ni
luulis pääsevän palkoille...
Ja ei edes kummoisia investointeja tarvi tehdä kun samat rassit ja imurit vuodesta toiseen.
Paskanen työ sitä en kiellä eikä sovi monellekkaan mut silti tuo hinta vi tu ttaa samallailla kun katsastukseen mentäessä.- Tel Lel
37 € - alv tekee nuohoojalle 30 €...
ei muuta, kuin oppisopimusoppilaaksi ja alalle...haali sellaiset 1200 asiakasta niin pärjäät jotenkuten.
Tellit lellit, pillit pullit, tapaturmavakuutukset, omat verot, polttoainekulut yms. niin tosta 30 eurosta jää sulle noin 10e itsellesi. ja ei enää, kuin 14 taloa jäljellä...
Tämäkin on ammatinvalintakysymyksiä..... - ihan hiilenä
Tel Lel kirjoitti:
37 € - alv tekee nuohoojalle 30 €...
ei muuta, kuin oppisopimusoppilaaksi ja alalle...haali sellaiset 1200 asiakasta niin pärjäät jotenkuten.
Tellit lellit, pillit pullit, tapaturmavakuutukset, omat verot, polttoainekulut yms. niin tosta 30 eurosta jää sulle noin 10e itsellesi. ja ei enää, kuin 14 taloa jäljellä...
Tämäkin on ammatinvalintakysymyksiä.....No 15 hormia päivässä a esim 37€ tekee 555€
Tekee töitä esim 200pv/vuosi eli 200x555=111 000€
111 000 - alv23% = 85 470€vuosi
Vaikka menisi puolet veroihin ym silti jää se 42 500€...
Onko paljon? - Kaksionpuolta
ihan hiilenä kirjoitti:
No 15 hormia päivässä a esim 37€ tekee 555€
Tekee töitä esim 200pv/vuosi eli 200x555=111 000€
111 000 - alv23% = 85 470€vuosi
Vaikka menisi puolet veroihin ym silti jää se 42 500€...
Onko paljon?Mene oppisoppariksi nuohoojalle, saat n. 1200-1500 kuussa bruttona.
Onko se paljon???
Näet mitä homman on tekijän kannalta, jotkut asiakkaista ovat ihan hiilenä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432160Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44855Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701